![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#321 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het vrij verkeer van personen is al geregeld, inclusief het recht om te werken. Nu geldt nog een overgangsperiode. Per 1 januari 2014 zal er vrij verkeer tussen alle huidige lidstaten van de EU bestaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#322 |
Banneling
|
![]() Men kan enkel hopen dat die hele vermaledijde EU voor die tijd al uit elkander geklapt en morsdood is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#323 |
Banneling
|
![]() Wij zijn gewoon allemaal jaloers op de Roma omdat wij verplicht worden huizen te bouwen ipv een stuk grond met groen op te kopen en daar een caravan op te zetten om in te wonen of omdat wij in Australia niet gewoon mogen rondtrekken en werken. Allé ik toch
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad.
![]() |
#325 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hierboven lees ik dat ze geen nationaliteit hebben hoe kunt ge dan EU burger zijn ? En vrij verkeer van personen wilt nog niet zeggen dat ge u niet aan de wetten van het land moet houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#327 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#329 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#330 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#331 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het aan mij lag kreeg de rondzwervende medemens de Vlaamse nationaliteit en een cursus Nederlands, en in elk Vlaams dorp een knusse verblijfplaats met sanitaire voorzieningen. Daarmee zou alvast de mythe van het 'racistische' en 'xenofobe' Vlaanderen de wereld uit worden geholpen. Daarnaast zou ik voorzien in een speciaal statuut voor 'mobiele leerkrachten' die zorgen voor de opleiding van (ondermeer) mobiele leerkrachten, controleurs/rapporteurs van de toestand van het wegennet, reparateurs van datzelfde wegennet, controleurs/rapporteurs van de toestand van de beplantingen langsheen de reeds vermelde wegen, controleurs/rapporteurs/verwijderaars van sluikstort, ... De muzikanten en andere artiesten onder de nomaden zouden m.i. in elk geval véél méér mogelijkheden moeten krijgen om waar ze ook komen op te treden/hun kunsten te vertonen en voor pret en plezier te zorgen (op voorwaarde dat ze niet om de vijftien minuten hetzelfde afgezaagde repertoire brengen). Dat zijn maar een paar ideeën, maar ik kan er best nog wel wat verzinnen.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 18 september 2010 om 01:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#333 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook een goed idee.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#335 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat er hier dus gebeurt is dat waar men kampen vindt die NIET op zo een terrein zijn (maar een of ander publiek of prive braakliggend stuk grond, een wei, ....), men aan de ontmanteling begint.
![]() |
![]() |
#336 | |||||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Na hun referendum hebben de Fransen Sarkozy verkozen die duidelijk in zijn programma had gezegd voor een nieuw verdrag te gaan. Dat is Lissabon geworden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Sjaax : 18 september 2010 om 07:38. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#337 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om te vermijden dat de zigeuners sommige staanplaatsen niet naar hun goesting vinden zou het misschien geen slecht idee zijn om in overleg met die mensen naar geschikte terreinen te zoeken, gemeente per gemeente. Dat betekent nog lang niet dat zij altijd en overal hun zin moeten krijgen, natuurlijk. Dat is voor de sedentairen immers ook niet het geval. "Vrijheid, Gelijkheid, Broederlijkheid", hé. Ik vind dat nog steeds één van de mooiste deviezen die ik ken. Broederlijkheid is het streefdoel, maar zonder Gelijkheid blijft dat een hol begrip, en Gelijkheid zonder Vrijheid doet mij teveel aan kadaverdiscipline denken. Het is een moeilijke, delicate, ... evenwichtsoefening, als je 't mij vraagt. Nooit 'af'.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#338 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#339 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In mijn gemeente was er zo een "de facto" terrein, en de gemeente heeft er niet beter op gevonden dan daar een kazerne van de gendarmerie te laten bouwen, en nu is er "geen plaats" meer. Want die wetten zijn wel allemaal plezant, maar er is een sterk "not in my backyard" probleem mee.
![]() |
![]() |
#340 |
Europees Commissaris
|
![]() Als ik het goed begrijp, de mannen stelen en de vrouwen bedelen (in een hoofddoek ook nog) !? De politiek van Sarkozy is gewoon mislukt en dat is een feit dat hij wil verhullen met zijn boerkaverbod propositie en nu die affaire van illegalen (vooral zigeuners) !!
Daar heb je een van de nadelen van democratie, het moet een klein beetje aangepast worden door shura-cratie. Niemand mag met "ik" opkomen want dit is eigenschap van Satan, dus niemand mag zich kandidaat stellen maar personen moet verkozen worden door een groep van kenners die verstand hebben van zaken en deze zowel op nationaal als provinciaal niveau, deze leden van deze groep gaan zelf bepalen wie er mag uitgekozen worden als president, worden op hun beurt gekozen (dus zij ook mogen zich niet kandidaat stellen) en deze leden worden door gewone mensen gekozen op basis van wat ze voor de gemeenschap betekenen en wat ze allemaal goed gedaan hebben en aangeboden. Laatst gewijzigd door porpo : 18 september 2010 om 08:43. |
![]() |
![]() |