![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Maar ja, voor de zekerheid zou ik hem ook betalen als ik van u was.
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lafaards. Typisch Vlamingen. Klagen en zagen, maar toch voor de zekerheid braaf zijn.
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Heeft er niks mee te maken. Ik was in fout dus moet ik die boete betalen. Zo simpel is het. Ik vraag me gewoon af hoe ze gaan reageren en of ik die boete in het Nederlands ga krijgen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik censureer met de tanden op elkaar en met het zweet op mijn voorhoofd wat ik over dat soort posts denk wegens mogelijke permban en zelfs de staatveiligheid achter mijn gat. En buiten die twee oogjes in kranten geknipte openingen heb ik momenteel echt wel meer te doen. Duveltje... klaag niet over een jou zo lieve franstaligheid als je wel om de vier jaar een nieuwe auto koopt. Nèm.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 september 2010 om 16:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#66 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ooit eens een onterechte boete gekregen - geflitst in regio spa of zoiets (weet het nie meer) terwijl ik daar niet eens was. Briefje teruggezonden dat ik dat niet kon geweest zijn + verzoek om de brief in het nederlands te krijgen + verzoek om de foto's te zien.
Niets meer van gehoord hoor. Is ondertussen toch al een paar jaar geleden. Zal hen leren, mij een boete opsturen voor overdreven snelheid en... het rijden zonder nummerplaat. lol.
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar mijn vriendelijke brief ligt denk ik in het bakje "oh shit, Nederlands".
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 18 september 2010 om 17:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#69 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in 't frans dan, natuurlijk.
![]() |
#70 | |
|
![]() Citaat:
EDIT: maar er was gelukkig geen boete bij voor het ontbreken van een plaat, dat is helemaal hallucinant. Laatst gewijzigd door Steve_M : 18 september 2010 om 17:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die foto's had ik idd ook willen krijgen als ik jou was, want je auto is ongeveer even vaak te zien als die van mijn vader (fluoride tandpasta kleur Japanner). Ik hoop dat die brief daar inderdaad reeds in dat "merde, Flamand" bakje ligt. Heb je overigens (ik heb het lopen zoeken) het artikel op DS Online gelezen dat een flitspaal geen onderscheid kan maken tussen twee of drie wagens? Wie er op hetzelfde moment is kan maar hopen dat de flikken niet gokken op jouw wagen. Weze het met of zonder nummerplaat. Edit: hier toch een kleine samenvatting uit HBVL: http://www.hbvl.be/nieuws/vtm/video/...ertreders.aspx
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 18 september 2010 om 17:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#72 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ik hoor dieje flik nu toch wel dat 'gerucht' ontkennen...
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 18 september 2010 om 18:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga seffens met nen goede homovriend en goede pint pakken zé
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in't frans?
![]() |
#76 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met je gezicht naar hem gekeerd naar het toilet gaan, he.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#78 |