Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 september 2010, 18:21   #3501
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Voor mij wel. De wanverhouding tussen allochtone bajesklanten en hun aandeel in de bevolking is veelzeggend. Het duidt alvast hoe de linkse multiculties pathologisch blijven liegen over de multiculturele verrijking.

Daarvan hoorde ik zojuist een staaltje tijdens het avondnieuws. Bij die afrekening tussen Turken in het Leuvense, kreeg de politie de 'buurtjongeren' over zich die hun dienstwapens wilden pikken. Dat ingevoerd 'jongerenfenomeen' noem ik nu echt geen verrijking.
Je vergeet het belangrijkste deel van dat nieuwsbericht (het journaal staat hier ook op) te onderstrepen: "Daarbij werd niemand aangehouden". Daar wringt het schoentje.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 18:29   #3502
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Je vergeet het belangrijkste deel van dat nieuwsbericht (het journaal staat hier ook op) te onderstrepen: "Daarbij werd niemand aangehouden". Daar wringt het schoentje.
Je hebt gelijk. Je zou het als Vlaming eens moeten proberen, de flikken ontwapenen nadat je juist een boete hebt gekregen. Ze halen er het leger bij!

(Niet dat ik veel boetes oploop, de laatste is van 10 jaar geleden).
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 18:38   #3503
Steve_M

Standaard

Citaat:
Je hebt gelijk. Je zou het als Vlaming eens moeten proberen, de flikken ontwapenen nadat je juist een boete hebt gekregen. Ze halen er het leger bij!

(Niet dat ik veel boetes oploop, de laatste is van 10 jaar geleden).
Het ging daar nu niet bepaald over een boete, maar om een schietpartij waarbij volk opgepakt werd, als ik het goed voorheb. En als dat Belgen waren geweest was daar exact hetzelfde gebeurd, die straffeloosheid is gewoon algemeen.
Oud 18 september 2010, 18:44   #3504
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Het ging daar nu niet bepaald over een boete, maar om een schietpartij waarbij volk opgepakt werd, als ik het goed voorheb. En als dat Belgen waren geweest was daar exact hetzelfde gebeurd, die straffeloosheid is gewoon algemeen.
Nee dan was daar niet hetzelfde gebeurd : de omstaanders zouden de flikken niet omsingeld hebben om hun wapens af te pakken. Wat de straffeloosheid betreft, heb je gelijk.
Oud 18 september 2010, 19:44   #3505
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voor mij wel. De wanverhouding tussen allochtone bajesklanten en hun aandeel in de bevolking is veelzeggend. Het duidt alvast hoe de linkse multiculties pathologisch blijven liegen over de multiculturele verrijking.
Het duidt vooral op de selectieve criminaliteitsbestrijding (voor zover er uberhaupt van criminaliteitsbestrijding sprake is) van de Belgische overheid.

Zelfs de Vangheluwes mogen ongestraft rondlopen van het 'eigen volk'.
Het ongewild oprekken van jongensaarsjes moesten we maar niet te serieus nemen.

Een politieke keuze.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 19:57   #3506
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Het duidt vooral op de selectieve criminaliteitsbestrijding (voor zover er uberhaupt van criminaliteitsbestrijding sprake is) van de Belgische overheid.

Een politieke keuze.
Je liegt. Het volk wil Vangheluwe zo snel mogelijk het gevang in.
Oud 18 september 2010, 19:58   #3507
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Lees de titel...
Nee, dat is niet typisch, wel teveel voorkomend. Moet het typisch zijn dan? Kunnen criminele feiten typisch zijn volgens jouw? Als het niet typisch is is het niet erg? Als het niet typisch is gebeurt het niet teveel ofzo? Moet het typisch zijn waarom mensen er genoeg van krijgen?
Ja, iedere ouder die zijn/haar kind(eren)/baby(s) dood; iedere schietpartij is er één te veel. Uiteraard is het erg.

Wat ik wel eigenaardig vind is de reactie op zo'n nieuws.
Als dit gebeurt binnen onze bevolkingsgroep; kunnen we niet genoeg herhalen hoe verschrikkelijk dit is voor die mensen.
Dan trachten we te achterhalen wat de beweegredenen zijn; wat iemand drijft om dit te doen; willen we weten wat er aan vooraf ging, proberen we dit te verklaren. Dan is het hoogstwaarschijnlijk iemand die geestelijk gestoord is; en anders zeker en vast een uitzondering.
Als de dader iemand is van een andere bevolkingsgroep is de reactie eerder : 't Is weeral een allochtoon/Moslim, ' 't Is weer niet raar..
Je kent die reacties wel.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 20:06   #3508
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De feiten:

Het volk heeft een regering gekozen die deze ex-bisschop maandelijks nog immer een riante wedde verstrekt.
Inwoning en voedsel worden voor deze meneer dan nog eens verstrekt door bevriende geestelijken (ook pedo's?) uit het 'eigen volk'.

Ik voorspel u nu al dat niet één pedo priester van de commissie Adriaensens het Belgische gevang daadwerkelijk van binnen gaat zien.

En dat is kennelijk wat het volk wil.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 september 2010, 20:10   #3509
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
De feiten:

Het volk heeft een regering gekozen die deze ex-bisschop maandelijks nog immer een riante wedde verstrekt.
Inwoning en voedsel worden voor deze meneer dan nog eens verstrekt door bevriende geestelijken (ook pedo's?) uit het 'eigen volk'.

Ik voorspel u nu al dat niet één pedo priester van de commissie Adriaensens het Belgische gevang daadwerkelijk van binnen gaat zien.

En dat is kennelijk wat het volk wil.

Het is kennelijk wat jij wil.
Oud 18 september 2010, 20:22   #3510
Steve_M

Standaard

Citaat:
Ah zo, en hoe laat "het volk" dat dan weten? Ik heb nog geen betogingen gezien om de opsluiting van die smeerlappen te vragen. Wanneer er in Pakistan een of andere waanzinnige zich opblaast, dan verwachten sommigen dat Belgische moslims die met die lui niets te maken hebben "een signaal" laten horen. Maar wanneer de zwartrok in het dorp in tientallen broekjes heeft gezeten, dan zijn signalen blijkbaar overbodig. Om nog maar te zwijgen van echte ingrepen.
Oud 18 september 2010, 20:31   #3511
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Ah zo, en hoe laat "het volk" dat dan weten? Ik heb nog geen betogingen gezien om de opsluiting van die smeerlappen te vragen. Wanneer er in Pakistan een of andere waanzinnige zich opblaast, dan verwachten sommigen dat Belgische moslims die met die lui niets te maken hebben "een signaal" laten horen. Maar wanneer de zwartrok in het dorp in tientallen broekjes heeft gezeten, dan zijn signalen blijkbaar overbodig. Om nog maar te zwijgen van echte ingrepen.
Lezersbrieven van alle mogelijke kranten online nog niet gelezen?
Media-aandacht nog niet gemerkt?
Zo laat het volk het weten.
Wat houdt jou en Eberhardt tegen om een betoging te organiseren? Ik kom al eerste opdagen.
Oud 18 september 2010, 20:36   #3512
Steve_M

Standaard

Citaat:
Lezersbrieven van alle mogelijke kranten online nog niet gelezen?
Media-aandacht nog niet gemerkt?
Zo laat het volk het weten.
Wat houdt jou en Eberhardt tegen om een betoging te organiseren? Ik kom al eerste opdagen.
Lezersbrieven? Media-aandacht? Ik ben er zeker van dat de pedopriesters het in hun broek doen. Intussen mogen de media dienen als kanaal om de bevolking te verzekeren dat Vangheluwe veilig weggestopt was. Of om de inwoners van Kanegem hun beklag te laten doen dat "hunnen Danneels" toch nogal eens aangevallen werd. En ocharme van hier, en ocharme vandaar.

Wat die betoging betreft: ik herinner me de laatste keer dat dit volk van zich heeft laten horen. Toen kwam een week vooraf Jean-Luc Dehaene vriendelijk vragen om er vooral geen politieke kwestie van te maken. Een week later kwamen 300.000 onnozelaars met een witte ballon een compleet irrelevant wandelingetje maken. Gevolg: justitie is nog steeds exact dezelfde puinhoop. Tja, van slappe was kan je geen diamant maken.
Oud 18 september 2010, 20:44   #3513
Sunny
Banneling

Standaard

[quote]
Citaat:
Lezersbrieven? Media-aandacht? Ik ben er zeker van dat de pedopriesters het in hun broek doen. Intussen mogen de media dienen als kanaal om de bevolking te verzekeren dat Vangheluwe veilig weggestopt was. Of om de inwoners van Kanegem hun beklag te laten doen dat "hunnen Danneels" toch nogal eens aangevallen werd. En ocharme van hier, en ocharme vandaar.
Blijkbaar volgen we dezelfde media niet. Ik heb genoten van hoe die kerkpieten de grond werden ingeboord. Woensdag was er een live debat op de RTBF. Het was zalig om zien hoe de aanwezige kardinaal en andere gerokten gedurende bijna 2 uur in hun gezicht uitgescheten werden voor leugenaars door een mevrouw van een slachtofferorganisatie. Ze wisten niet meer waar te kijken. Ge moogt gerust zijn dat het zuur hebben.

Citaat:
Wat die betoging betreft: ik herinner me de laatste keer dat dit volk van zich heeft laten horen. Toen kwam een week vooraf Jean-Luc Dehaene vriendelijk vragen om er vooral geen politieke kwestie van te maken. Een week later kwamen 300.000 onnozelaars met een witte ballon een compleet irrelevant wandelingetje maken. Gevolg: justitie is nog steeds exact dezelfde puinhoop. Tja, van slappe was kan je geen diamant maken.
Justitie zal een puinhoop blijven zolang de PS dat wil.
Oud 18 september 2010, 20:53   #3514
Steve_M

Standaard

Citaat:
Justitie zal een puinhoop blijven zolang de PS dat wil.
Sinds Dutroux zijn Marc Verwilghen, Jo Vandeurzen en Stefaan De Clerck minister van justitie geweest. Zijn die ook lid van de PS misschien?
Oud 18 september 2010, 20:54   #3515
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Sinds Dutroux zijn Marc Verwilghen, Jo Vandeurzen en Stefaan De Clerck minister van justitie geweest. Zijn die ook lid van de PS misschien?
En die werden en worden nog steeds op alle mogelijke manieren geboycot door PS-clans in de magistratuur.
Oud 19 september 2010, 10:25   #3516
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Een ouder die in een familieruzie zijn kind(eren) en/of partner ombrengt is veeleer typisch Vlaams te noemen, vooral in verlengde weekends en schoolvakanties. Misschien gewoon eens 'familiedrama' googlen en zien wat dat geeft.
Waarom zou ik dat moeten googlen om te zien wat dat geeft?

Is dat typisch vlaams? Ooh, waarom dan wel? Als iets om Vlamingen zou gaan mag het gezegt worden maar als het buitenlanders zijn dan is het rascisme?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2010, 10:27   #3517
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Het verbaast me eigenlijk dat u blijft reageren op een bepaald forumlid, dat er om één of andere duistere reden enkel op uit is de misdaden van haar troetels ten koste van alles te willen verschonen.

Door keer op keer in te gaan op zelfs de meest stompzinnige vragen helpt u het niet nader te noemen forumlid mee in haar pogingen de focus van het onderwerp van de discussie af te leiden.
Geen probleem, ja kan altijd terug on-topic gaan wanneer je zelf wil.
Oud 19 september 2010, 10:29   #3518
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Een politieke keuze.
Nogmaals, eerst moeten de cellen gevuld worden met allochtonen en indien er dan nog vrij zijn is het de beurt aan autochtonen.
Oud 19 september 2010, 10:30   #3519
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ja, iedere ouder die zijn/haar kind(eren)/baby(s) dood; iedere schietpartij is er één te veel. Uiteraard is het erg.

Wat ik wel eigenaardig vind is de reactie op zo'n nieuws.
Als dit gebeurt binnen onze bevolkingsgroep; kunnen we niet genoeg herhalen hoe verschrikkelijk dit is voor die mensen.
Dan trachten we te achterhalen wat de beweegredenen zijn; wat iemand drijft om dit te doen; willen we weten wat er aan vooraf ging, proberen we dit te verklaren. Dan is het hoogstwaarschijnlijk iemand die geestelijk gestoord is; en anders zeker en vast een uitzondering.
Als de dader iemand is van een andere bevolkingsgroep is de reactie eerder : 't Is weeral een allochtoon/Moslim, ' 't Is weer niet raar..
Je kent die reacties wel.
Idd, en hoe zou dat komen denk je? Want daar heb je weer over gelezen blijkbaar.
Oud 19 september 2010, 10:33   #3520
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Idd, en hoe zou dat komen denk je? Want daar heb je weer over gelezen blijkbaar.
Waar heb ik over gelezen?
Vertel; hoe komt het dat we zo verschillend reageren?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be