![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3501 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3502 | |
|
Banneling
|
Citaat:
(Niet dat ik veel boetes oploop, de laatste is van 10 jaar geleden). |
|
|
|
|
|
|
#3503 |
|
|
Het ging daar nu niet bepaald over een boete, maar om een schietpartij waarbij volk opgepakt werd, als ik het goed voorheb. En als dat Belgen waren geweest was daar exact hetzelfde gebeurd, die straffeloosheid is gewoon algemeen.
|
|
|
|
|
|
#3504 |
|
Banneling
|
Nee dan was daar niet hetzelfde gebeurd : de omstaanders zouden de flikken niet omsingeld hebben om hun wapens af te pakken. Wat de straffeloosheid betreft, heb je gelijk.
|
|
|
|
|
|
#3505 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zelfs de Vangheluwes mogen ongestraft rondlopen van het 'eigen volk'. Het ongewild oprekken van jongensaarsjes moesten we maar niet te serieus nemen. Een politieke keuze. |
|
|
|
|
|
|
#3506 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#3507 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat ik wel eigenaardig vind is de reactie op zo'n nieuws. Als dit gebeurt binnen onze bevolkingsgroep; kunnen we niet genoeg herhalen hoe verschrikkelijk dit is voor die mensen. Dan trachten we te achterhalen wat de beweegredenen zijn; wat iemand drijft om dit te doen; willen we weten wat er aan vooraf ging, proberen we dit te verklaren. Dan is het hoogstwaarschijnlijk iemand die geestelijk gestoord is; en anders zeker en vast een uitzondering. Als de dader iemand is van een andere bevolkingsgroep is de reactie eerder : 't Is weeral een allochtoon/Moslim, ' 't Is weer niet raar.. Je kent die reacties wel. |
|
|
|
|
|
|
#3508 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het volk heeft een regering gekozen die deze ex-bisschop maandelijks nog immer een riante wedde verstrekt. Inwoning en voedsel worden voor deze meneer dan nog eens verstrekt door bevriende geestelijken (ook pedo's?) uit het 'eigen volk'. Ik voorspel u nu al dat niet één pedo priester van de commissie Adriaensens het Belgische gevang daadwerkelijk van binnen gaat zien. En dat is kennelijk wat het volk wil. |
|
|
|
|
|
|
#3509 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het is kennelijk wat jij wil. |
|
|
|
|
|
|
#3510 |
|
|
Ah zo, en hoe laat "het volk" dat dan weten? Ik heb nog geen betogingen gezien om de opsluiting van die smeerlappen te vragen. Wanneer er in Pakistan een of andere waanzinnige zich opblaast, dan verwachten sommigen dat Belgische moslims die met die lui niets te maken hebben "een signaal" laten horen. Maar wanneer de zwartrok in het dorp in tientallen broekjes heeft gezeten, dan zijn signalen blijkbaar overbodig. Om nog maar te zwijgen van echte ingrepen.
|
|
|
|
|
|
#3511 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Media-aandacht nog niet gemerkt? Zo laat het volk het weten. Wat houdt jou en Eberhardt tegen om een betoging te organiseren? Ik kom al eerste opdagen. |
|
|
|
|
|
|
#3512 | |
|
|
Citaat:
Wat die betoging betreft: ik herinner me de laatste keer dat dit volk van zich heeft laten horen. Toen kwam een week vooraf Jean-Luc Dehaene vriendelijk vragen om er vooral geen politieke kwestie van te maken. Een week later kwamen 300.000 onnozelaars met een witte ballon een compleet irrelevant wandelingetje maken. Gevolg: justitie is nog steeds exact dezelfde puinhoop. Tja, van slappe was kan je geen diamant maken. |
|
|
|
|
|
|
#3513 | ||
|
Banneling
|
[quote]
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3514 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#3515 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3516 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Is dat typisch vlaams? Ooh, waarom dan wel? Als iets om Vlamingen zou gaan mag het gezegt worden maar als het buitenlanders zijn dan is het rascisme?
|
|
|
|
|
#3517 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|