![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#341 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#342 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik drink bij voorkeur Brugse Zot, maar ouzo, rakı, pastis, en groene wodka sla ik ook niet af ![]() Solidarnosc! Swoboda! Schol! Hips ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#343 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#344 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#345 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar als het u kan troosten filo. Het zullen niet, om het even hoeveel of hoe weinig, de Vlamingen zijn die de splitsing van België zullen tewerkstellingen. Dus 25% of wat dan ook doet er niet toe. Als het tot een splitsing komt, zal het van de Waalse kant komen, niet van de Vlaamse. Dus 25% of slechts 1 % of 50 + 1, maakt totaal geen verschil. Snap je?
![]() Laatst gewijzigd door Garry : 20 september 2010 om 00:21. |
![]() |
![]() |
#346 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=zWAHeNTVKpk ![]() Laatst gewijzigd door Garry : 20 september 2010 om 00:30. |
|
![]() |
![]() |
#347 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We zullen ze alleen niet hardhandig dumpen door middel van de combinatie vliegtuigen /schepen/atlantische oceaan zoals er al bepaalde kranten zich vanuit francofone zijde hebben uitgelaten wat de N-VA op zich betreft... Laatst gewijzigd door Svennies : 20 september 2010 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
#348 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of zal ik ze met kétölmüzik omver blazen? Ik twijfel nog ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#349 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben nog nooit zo koelbloedig ijskoud doodernstig geweest. Gij hebt mij Brussel cadeau gegeven, ik doe ermee wat IK wil, mijn vrienden gaan mij helpen incha'allah, en gij hebt er niks meer aan te zeggen. Ge zult nog grote ogen opentrekken. Ik hoop dat ge tevreden zult zijn met het resultaat, want ik waardeer het cadeau. Echt wel. Vriendelijke groet, vrede, djimi
|
![]() |
![]() |
#350 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zou hij meteen het achterste van zijn tong laten zien? Om u een plezier te doen? Prent het in uw hoofd: de missie van de N-VA is niet om de Belgisch-Brusselse staat overeind te houden, maar om zijn macht te breken.
![]() |
#351 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 20 september 2010 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel koud en warm tegellijk blazen en als het erop aankomt gaan lopen. Stoere Bart zijn niveau is wat dat betreft dus geen haar hoger dan die pipo's van het VB. |
|
![]() |
![]() |
#353 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Graag de bron.
![]() |
#354 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bron.
#355 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() |
#357 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal zeggen zoals mijn schoonvader destijds tegen mij zei. " 'g Hebt ze gewillen, 'g hebt ze, houd ze", en die was ook overduidelijk zeer opgetogen dat hij er vanaf was. |
|
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij eerst een hoop andere niet voorziene toegevingen moet doen om tot een akkoord te kunnen komen, is het toch ook normaal dat hij dat koppelt aan andere eisen. Voor wat hoort wat.
|
![]() |
![]() |
#360 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tot spijt van wie het benijd. ![]() |
|
![]() |