![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#421 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Francientje
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door tomm : 20 september 2010 om 13:54. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#422 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#423 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#424 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarom dan nog zo'n massale emigraties ??
![]() |
#425 |
Parlementslid
|
![]() die dateren van paar decennia terug, het is nog steeds een Afrikaans land in armoede maar de situatie is aan het verbeteren
Laatst gewijzigd door Moslim! : 20 september 2010 om 14:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#426 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#427 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#428 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ga zeker die tolerantie niet tegenspreken, maar het blijft een feit dat nog steeds veel Marrokanen hun land verlaten. Soit, hetgeen in Agadir kan moet ook elders mogelijk zijn.
![]() |
#429 | |
Banneling
|
![]() Aangezien ik het redelijk eens ben met de rest van uw betoog, hoewel grotendeels offtopic, ga ik enkel nog even in op volgende stelling:
Citaat:
Nog niet zolang geleden was er een documentaire op tv te zien waarbij men in de (criminele) zigeunerwereld probeerde door te dringen. Vrouwenhandel, prostitutie, diefstal, drugshandel en bedelarij waren de kernbegrippen. Uit die documentaire bleek ook dat sommige zigeunerstammen of -clans, zich bijvoorbeeld gespecialeerd hebben in zakkenrollerij en winkeldiefstal. Er was te zien hoe kleine kinderen daartoe werden 'opgeleid', en eenmaal in het bezit van hun zakkenrollersdiploma naar West-Europa werden gestuurd om de gadjes (dat zijn wij, de niet-zigeuners) te bestelen. Tevens kwam naar voren dat ze dit speciaal zo doen omdat kinderen jonger dan 12 jaar niet gerechterlijk vervolgd kunnen en mogen worden. Er werd daar door hen ook helemaal niet moeilijk over gedaan. Zij zien het bestelen en bedriegen van gadjes ook helemaal niet als iets slechts, maar eerder als hun natuurlijk recht waarbij een beroep werd gedaan op één of andere passage uit een bijbelvertolking. Hun belevingswereld en cultuur is zo verschillend van de onze dat het toekennen van een lapje grond om die woonwagens op te zetten, verder helemaal geen enkel soelaas zal bieden aan de rest van de problematiek. En zodra de huidige tijdelijke beperkingen voor bepaalde inwoners van Bulgarije en Roemenië om vrij binnen de EU te kunnen reizen opgeheven zullen zijn, zullen die miljoenen daar levende zigeuners en masse naar hier komen, waar voor hen gewoonweg meer te halen valt. Zo simpel is het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#430 | |
Minister
|
![]() [quote]
Citaat:
te veel illusies over. Uiteindelijk verwacht je van een vogel niet dat hij zelf zijn kooi onderhoudt! Er was een tijd, tot zo'n goeie tien jaar geleden, dat er in mijn buurt regel-matig zigeuners (met of zonder oude mercedessen, peugeots etc, bij sommigen was het armoede troef, bij anderen leek er geen serieus gebrek te zijn) kwamen kamperen. En daarvoor, toen ik nog in Parijs woonde, kwamen ze regelmatig elk jaar weer kamperen in het Bois de Boulogne. Het betrof hier dus wel, voor zover ik heb kunnen zien en horen, meestal mensen uit het zuiden en niet uit de oostlanden. Ik kan me niet herinneren dat ze hier ooit serieus last bezorgden. Ze verkochten manden en geborduurde lapjes, deden aan waarzeggerij, staken als het moest hier en daar een hand toe op diverse boerderijen, zorgden voor muziek... Vooral daar waar ik nu woon onderbraken ze de eentonigheid. Laatst gewijzigd door Francientje : 20 september 2010 om 14:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#431 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#432 |
Parlementslid
|
![]() je bedoelt hoe de winst wordt verdeeld. Dat is afhankelijk, er is een vrije markt. De winstverdeling is niet zoals in Egypte vb waar er geen verdeling is. Meestal is dat (een oneerlijke winstverdeling) het meest in landen die van nature rijk zijn, in Marokko valt dat mee. Maar de meeste arabische landen scoren niet goed wat dat betreft, Turkije is helemaal anders.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#433 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#434 |
Minister-President
|
![]() -
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 20 september 2010 om 15:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#435 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#436 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#437 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ik ben rijp (misschien zelfs al over-rijp) voor dit idee. Ik zou op u stemmen als u in de politiek ging.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#438 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor andere nomaden lijkt het me wel een goed idee.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 20 september 2010 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#439 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een schandalige en flagrante leugen! Je reinste geschiedsvervalsing, te vergelijken met Holocaustnegationisten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#440 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: