![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#742 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ok, dat zal ik niet doen, beloofd.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 19 september 2010 om 19:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#743 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#744 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij kan niet eens 1 citaat geven van al je reinste nonsens/moedwillige leugens die je hier neerschrijft. Het is een algemeen aanvaard principe dat wie een bewering post deze desnoods moet kunnen staven. Wie dat niet kan, en bijvoorbeeld zijn/haar toevlucht zoekt tot dooddoeners zoals "het forum staat er vol van", maar geen links kan geven, valt genadeloos door de mand.http://forum.politics.be/showthread....74#post4206374 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Gelukkig voor u is mijn mening gratis.
![]()
![]() |
#746 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#747 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens bedankt voor de link !
![]() |
![]() |
#748 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al een 'concreet voorbeeld met bron en link' gevonden waarom sommige stellingen van de geïnterviewde niet weerlegd worden met 'welbekende' feiten?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#749 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#750 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#751 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#752 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#753 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://aff.skynetblogs.be/archive/20...cundair-p.html |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#754 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Goed, ik hou me niet zo bezig met deze kwestie, het boeit me niet erg, maar wát heeft die De Vadder precies weerlegd van wat die lelijke man (ik ken hem niet eens) zei? Dat enkel 1 kwart van de Vlamingen voor een splitsing is en 3 kwart voor het behoud van België, werd élke Vlaming ondervraagd in die enquête? Overigens, wil het NVA ook niet zo graag splitsen, Vlaanderen onafhankelijk, bij die partij hebben ze ook zo'n lelijke dikke man - die bij de laatste verkiezingen een hoop stemmen haalde - die in de waan leeft dat de meerderheid wil splitsen, hij ging zijn kiezers niet teleurstellen. Je doet wel je best, nu nog iets vinden over ook maar iemand die wat Wilders zegt k�*n weerleggen met welbekende feiten, m.a.w. hem aan de kaak stellen als leugenaar! het feit alleen al dat hij 24/7 moet rondlopen met bewaking is al bewijs op zich dat wat hij verkondigt w�*�*r is ... of zou hij tegen zichzelf moeten beschermd worden? Liefst geen artikeltjes met linxe demoniseringsprietpraat, dank U.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het gaat niet over wat wel weerlegd wordt. "Ik vraag me ook soms af, waarom sommige vragen niet gesteld worden, waarom sommige stellingen van de geïnterviende niet weerlegd worden met welbekende feiten. Niet alleen in verband met Wilders." De site waarvan ik de link gaf wordt nochtans aandachtig gelezen door het VB. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#756 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik had je geen link/bron gevraagd over De Vadder, maar keek vol verwachting uit naar een link/bron van iets of iemand die 'sommige' vragen wél stelde of sommige stellingen van de geïnterviewde Wilders 'weerlegde' met 'welbekende' feiten, ik stel vast dat je dat dus nog niet gevonden hebt! Maar soit, je zei ook; "Niet alleen in verband met Wilders". Zou het kunnen dat de stellingen van Wilders niet weerlegd kunnen worden met 'welbekende' feiten? Citaat:
Ik was eigenlijk wel blij met je link, daar stond nl. een �*ndere link bij van diezelfde De Vadder, die 'DE' vraag ging stellen aan Verhofstadt, effenaf gewèldig, daar had ie zn 'welbekende' feiten en laat zich de mond snoeren, die De Vadder. ![]() Citaat:
Het gaat hier toch over Wilders, issie tegenwoordig bij't vlaams belang?
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#757 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je vroeg toch Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#758 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lees mijn antwoord nog een keer!
Hint; Wilders!
![]() |
![]() |
![]() |
#759 |
Banneling
|
![]() Ik antwoordde op je vraag :
Arti, reminderke!Daar komt "Wilders" niet in voor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#760 |
Banneling
|
![]() Oh, wat alleraardigst. De -tigste ronde van het steeds weer te kwader trouw terugkerende spelletje "wie, waar, wanneer, en link?" is weer van start gegaan.
De opponenten verschillen nogal eens, maar één constante is er, en wel die van het-niet-nader-te-noemen-forumlid-waarvan-iedereen-toch-wel-weet-wie-het-is. Gelukkig zijn er nog zekerheden in het leven. Nu snel bier en chips halen om van de zoveelste herhaling van het gezever te kunnen genieten. |
![]() |
![]() |