Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 19 september 2010, 19:30   #741
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je hoeft niet zo hard te zijn voor jezelf.
Herpak je; en we zwijgen er verder over.
Ik wist dat je op de een of andere manier ging laten zien dat je je aangesproken voelt.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2010, 19:36   #742
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Natuurlijk mag je je mening kwijt. Als je maar niet begint te stalken, zwalpen, rond de pot draaien, selectief lezen, verdraaien, kronkelen, zagen, zeuren en harassen zoals een niet nader genoemd forumlid.
Zoals gij hierboven bedoelt ge?
Ok, dat zal ik niet doen, beloofd.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 19 september 2010 om 19:36.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2010, 19:37   #743
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Zoals gij hierboven bedoelt ge?
Ok, dat zal ik niet doen, beloofd.
Hoeveel werd je daarvoor betaald?
Oud 19 september 2010, 19:42   #744
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik wist dat je op de een of andere manier ging laten zien dat je je aangesproken voelt.
Ik dacht dat je enig inzicht verworven had door de reactie van andere forum-gebruikers op je reactie

Jij kan niet eens 1 citaat geven van al je reinste nonsens/moedwillige leugens die je hier neerschrijft.
Het is een algemeen aanvaard principe dat wie een bewering post deze desnoods moet kunnen staven. Wie dat niet kan, en bijvoorbeeld zijn/haar toevlucht zoekt tot dooddoeners zoals "het forum staat er vol van", maar geen links kan geven, valt genadeloos door de mand.
Alle eerlijke forumleden zullen dat wel doorhebben. Wijs enkele keren op de leugen, stel dan koudjes vast dat de bewijzen niet geleverd werden, en laat dan de leugenaars verder tieren. Ze overtuigen heus niemand die de moeite is.
http://forum.politics.be/showthread....74#post4206374
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2010, 19:46   #745
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hoeveel werd je daarvoor betaald?
Gelukkig voor u is mijn mening gratis.
Oud 19 september 2010, 19:49   #746
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik dacht dat je enig inzicht verworven had door de reactie van andere forum-gebruikers op je reactie

Jij kan niet eens 1 citaat geven van al je reinste nonsens/moedwillige leugens die je hier neerschrijft.
Het is een algemeen aanvaard principe dat wie een bewering post deze desnoods moet kunnen staven. Wie dat niet kan, en bijvoorbeeld zijn/haar toevlucht zoekt tot dooddoeners zoals "het forum staat er vol van", maar geen links kan geven, valt genadeloos door de mand.
Alle eerlijke forumleden zullen dat wel doorhebben. Wijs enkele keren op de leugen, stel dan koudjes vast dat de bewijzen niet geleverd werden, en laat dan de leugenaars verder tieren. Ze overtuigen heus niemand die de moeite is.
http://forum.politics.be/showthread....74#post4206374

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny
Natuurlijk mag je je mening kwijt. Als je maar niet begint te stalken, zwalpen, rond de pot draaien, selectief lezen, verdraaien, kronkelen, zagen, zeuren en harassen zoals een niet nader genoemd forumlid.
't heeft weer lang geduurd ...

Citaat:
Naar mijn mening moet de hoofddoek niet verboden worden in publieke ruimtes zoals scholen (leerkracht leerling) gemeentehuis etc.. en moet het wel kunnen, zoals in Engeland.
Zo, in de hoop mezelf en de rest van de forummers van je eeuwig gezaag te verlossen, dit citaat, dat evengoed door een haatbaard geformuleerd had kunnen worden, ten bewijze van je islamiseringsmilitantisme.
Oud 19 september 2010, 21:01   #747
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maria is de belangrijkste heilige omdat ze enerzijds de moeder is van Jezus; en anderzijds de bekering beter vlotte wanneer ze haar konden voordragen als vervanging voor godin Freya. Vandaar dat veel Mariabeelden aan lindebomen hangen.
http://www.stemderbomen.nl/pages/mai...ijke-linde.htm
Ook de figuur van de Keltische Brigantia of Birgid zou voortleven in Maria en tevens in de heilige Brigitta.
Overigens bedankt voor de link !
Oud 19 september 2010, 21:24   #748
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Ja; je stelde me een vraag.

Ik schreef
"Ik vraag me ook soms af, waarom sommige vragen niet gesteld worden, waarom sommige stellingen van de geïnterviende niet weerlegd worden met welbekende feiten. Niet alleen in verband met Wilders."

Van zodra ik een concreet voorbeeld tegenkom zal ik het hier voor jou posten; met bron en link.

(hopelijk ben je tegen dan niet alweer bezig met een "caltstellung")
Arti, reminderke!

Al een 'concreet voorbeeld met bron en link' gevonden waarom sommige stellingen van de geïnterviewde niet weerlegd worden met 'welbekende' feiten?
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2010, 22:37   #749
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb ook gereageerd op hun mening moest ge de moeite nemen om mijn post te lezen.

Maar als het u een troost kan geven, ik vind uw bijdragen ook zeer kinderachtig (imho).
En toch blijf je ze lezen. Yeah right !
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 september 2010, 22:38   #750
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
die zit
Oud 19 september 2010, 22:38   #751
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Gelukkig voor u is mijn mening gratis.
Wie wil daar geld voor geven?
Oud 19 september 2010, 22:39   #752
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Arti, reminderke!

Al een 'concreet voorbeeld met bron en link' gevonden waarom sommige stellingen van de geïnterviewde niet weerlegd worden met 'welbekende' feiten?
Rond de pot is gemakkelijker dan erin.
Oud 20 september 2010, 05:21   #753
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Arti, reminderke!

Ja.
http://aff.skynetblogs.be/archive/20...cundair-p.html
Oud 20 september 2010, 14:07   #754
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ach, je hebt iets gevonden, niet relevant voor deze draad over Wilders en de media, maar kom, je schreef ook "Niet alleen voor Wilders"

Goed, ik hou me niet zo bezig met deze kwestie, het boeit me niet erg, maar wát heeft die De Vadder precies weerlegd van wat die lelijke man (ik ken hem niet eens) zei?
Dat enkel 1 kwart van de Vlamingen voor een splitsing is en 3 kwart voor het behoud van België, werd élke Vlaming ondervraagd in die enquête?

Overigens, wil het NVA ook niet zo graag splitsen, Vlaanderen onafhankelijk, bij die partij hebben ze ook zo'n lelijke dikke man - die bij de laatste verkiezingen een hoop stemmen haalde - die in de waan leeft dat de meerderheid wil splitsen, hij ging zijn kiezers niet teleurstellen.

Je doet wel je best, nu nog iets vinden over ook maar iemand die wat Wilders zegt k�*n weerleggen met welbekende feiten, m.a.w. hem aan de kaak stellen als leugenaar!
het feit alleen al dat hij 24/7 moet rondlopen met bewaking is al bewijs op zich dat wat hij verkondigt w�*�*r is ... of zou hij tegen zichzelf moeten beschermd worden?

Liefst geen artikeltjes met linxe demoniseringsprietpraat, dank U.
Oud 20 september 2010, 17:50   #755
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ach, je hebt iets gevonden, niet relevant voor deze draad over Wilders en de media, maar kom, je schreef ook "Niet alleen voor Wilders"

Goed, ik hou me niet zo bezig met deze kwestie, het boeit me niet erg, maar wát heeft die De Vadder precies weerlegd van wat die lelijke man (ik ken hem niet eens) zei?
Dat enkel 1 kwart van de Vlamingen voor een splitsing is en 3 kwart voor het behoud van België, werd élke Vlaming ondervraagd in die enquête?

Overigens, wil het NVA ook niet zo graag splitsen, Vlaanderen onafhankelijk, bij die partij hebben ze ook zo'n lelijke dikke man - die bij de laatste verkiezingen een hoop stemmen haalde - die in de waan leeft dat de meerderheid wil splitsen, hij ging zijn kiezers niet teleurstellen.

Je doet wel je best, nu nog iets vinden over ook maar iemand die wat Wilders zegt k�*n weerleggen met welbekende feiten, m.a.w. hem aan de kaak stellen als leugenaar!
het feit alleen al dat hij 24/7 moet rondlopen met bewaking is al bewijs op zich dat wat hij verkondigt w�*�*r is ... of zou hij tegen zichzelf moeten beschermd worden?

Liefst geen artikeltjes met linxe demoniseringsprietpraat, dank U.
Als het je niet interesseert moet je er niet naar vragen.

Het gaat niet over wat wel weerlegd wordt.
"Ik vraag me ook soms af, waarom sommige vragen niet gesteld worden, waarom sommige stellingen van de geïnterviende niet weerlegd worden met welbekende feiten. Niet alleen in verband met Wilders."

De site waarvan ik de link gaf wordt nochtans aandachtig gelezen door het VB.
Oud 20 september 2010, 19:21   #756
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het je niet interesseert moet je er niet naar vragen.
Wat brazel je toch alweer, als ik het goed heb gaat deze draad over Wilders, toch?
Ik had je geen link/bron gevraagd over De Vadder, maar keek vol verwachting uit naar een link/bron van iets of iemand die 'sommige' vragen wél stelde of sommige stellingen van de geïnterviewde Wilders 'weerlegde' met 'welbekende' feiten, ik stel vast dat je dat dus nog niet gevonden hebt! Maar soit, je zei ook; "Niet alleen in verband met Wilders".
Zou het kunnen dat de stellingen van Wilders niet weerlegd kunnen worden met 'welbekende' feiten?
Citaat:
Het gaat niet over wat wel weerlegd wordt.
je valt in herhaling en je spreekt jezelf tegen!!

Ik was eigenlijk wel blij met je link, daar stond nl. een �*ndere link bij van diezelfde De Vadder, die 'DE' vraag ging stellen aan Verhofstadt, effenaf gewèldig, daar had ie zn 'welbekende' feiten en laat zich de mond snoeren, die De Vadder. Ik vraag me nu af waarom hij die kans 'gemist' heeft, een schot voor open doel en de bal gewoon laten liggen, die 'kwestie' is eigenlijk toch een heel klein beetje belangrijker dan dat onnozel 'akkefietje' met die lelijke man van het VB!
Citaat:
De site waarvan ik de link gaf wordt nochtans aandachtig gelezen door het VB.
Wat heeft dat ergens mee te maken?
Het gaat hier toch over Wilders, issie tegenwoordig bij't vlaams belang?
Oud 20 september 2010, 19:27   #757
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat brazel je toch alweer, als ik het goed heb gaat deze draad over Wilders, toch?
Ik had je geen link/bron gevraagd over De Vadder, maar keek vol verwachting uit naar een link/bron van iets of iemand die 'sommige' vragen wél stelde of sommige stellingen van de geïnterviewde Wilders 'weerlegde' met 'welbekende' feiten, ik stel vast dat je dat dus nog niet gevonden hebt! Maar soit, je zei ook; "Niet alleen in verband met Wilders".
Zou het kunnen dat de stellingen van Wilders niet weerlegd kunnen worden met 'welbekende' feiten?

je valt in herhaling en je spreekt jezelf tegen!!

Ik was eigenlijk wel blij met je link, daar stond nl. een �*ndere link bij van diezelfde De Vadder, die 'DE' vraag ging stellen aan Verhofstadt, effenaf gewèldig, daar had ie zn 'welbekende' feiten en laat zich de mond snoeren, die De Vadder. Ik vraag me nu af waarom hij die kans 'gemist' heeft, een schot voor open doel en de bal gewoon laten liggen, die 'kwestie' is eigenlijk toch een heel klein beetje belangrijker dan dat onnozel 'akkefietje' met die lelijke man van het VB!

Wat heeft dat ergens mee te maken?
Het gaat hier toch over Wilders, issie tegenwoordig bij't vlaams belang?
Wat bazel ik?

Je vroeg toch

Citaat:
Citaat:
Alles wat in die post geschreven staat.

Ja; je stelde me een vraag.

Ik schreef

Van zodra ik een concreet voorbeeld tegenkom zal ik het hier voor jou posten; met bron en link.

(hopelijk ben je tegen dan niet alweer bezig met een "caltstellung")
Arti, reminderke!

Oud 20 september 2010, 20:23   #758
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat bazel ik?

Je vroeg toch
Lees mijn antwoord nog een keer!

Hint; Wilders!
Oud 20 september 2010, 20:34   #759
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Lees mijn antwoord nog een keer!

Hint; Wilders!
Ik antwoordde op je vraag :
Arti, reminderke!

Daar komt "Wilders" niet in voor.
Oud 20 september 2010, 20:35   #760
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Oh, wat alleraardigst. De -tigste ronde van het steeds weer te kwader trouw terugkerende spelletje "wie, waar, wanneer, en link?" is weer van start gegaan.

De opponenten verschillen nogal eens, maar één constante is er, en wel die van het-niet-nader-te-noemen-forumlid-waarvan-iedereen-toch-wel-weet-wie-het-is.

Gelukkig zijn er nog zekerheden in het leven. Nu snel bier en chips halen om van de zoveelste herhaling van het gezever te kunnen genieten.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be