Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 september 2010, 23:59   #181
Zipper
Secretaris-Generaal VN

Zipper's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Kerel, je weet niet eens wat een dogma is, als ik je reacties hier zo lees, dus ik zal dit maar als een compliment beschouwen, want niet denken zoals jou kan me alleen maar een beter iemand maken.
hij beseft blijkbaar niet wat een slechte dienst hij de hele moslim-gemeenschap bewijst met zijn achterhaald gebral. Hij staat nu trouwens op mijn negeerlijst.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Voor mijn part wordt Brussel en omstreken voor 90% islamitisch!
Zipper is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 00:04   #182
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zipper Bekijk bericht
hij beseft blijkbaar niet wat een slechte dienst hij de hele moslim-gemeenschap bewijst met zijn achterhaald gebral. Hij staat nu trouwens op mijn negeerlijst.
Ik zit hier niet in een parlement om een bepaalde groep te vertegenwoordigen, collega. Moest ik iets 'achterhaald' hebben gezegd, dan moet je het aantonen met argumenten en geen dogma's zoals "ja, het is gewoon pijn want je wilt niet dat je jouw vinger snijdt, en doet er niet toe of er wel of geen doel is met heel het verhaal van leven en bestaan..". Met dit soort dogma's mag je inderdaad jouw negeerlijst bedanken en ik begrijp ook waarom, maar je kan hier, nergens en nooit beweren dat je het doet omdat ik jou als persoon of jouw overtuiging beledig/aanval.

Laatst gewijzigd door porpo : 21 september 2010 om 00:05.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 00:06   #183
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Ik zit hier niet in een parlement om een bepaalde groep te vertegenwoordigen, collega. Moest ik iets 'achterhaald' hebben gezegd, dan moet je het aantonen met argumenten en geen dogma's zoals "ja, het is gewoon pijn want je wilt niet dat je jouw vinger snijdt, en doet er niet toe of er wel of geen doel is met heel het verhaal van leven en bestaan..". Met dit soort dogma's mag je inderdaad jouw negeerlijst bedanken en ik begrijp ook waarom, maar je kan hier, nergens en nooit beweren dat je het doet omdat ik jou als persoon of jouw overtuiging beledig/aanval.
Ik wacht nog op een reactie op Post #73
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 00:15   #184
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toon mij iets dat wel pijn ervaart dat geen neuronen heeft, ik kan niet bewijzen dat een steen geen pijn ervaart, maar ik kan wel bewijzen dat een dier & een mens dat wel kan.
Wie beweert, moet bewijzen.
Pijn & de ervaring van pijn is een neurologisch proces, iets zonder neuronen, zoals een steen, fles, kan bijgevolg geen pijn ervaren,
Nu moet je aantonen dat iets zonder een "neuron" geen "pijnervaring" kan hebben.

En tweede bewering:
niet alleen dat, een steen of een fles zijn levenloze objecten.
Je zit hier gewoon wat dogma's neer te typen zonder geen enkel argumentje.

Citaat:
Pak dat blik conserven & sla op uw vinger.
Natuurlijk blijft de vraag een en dezelfde: wat voor betekenis, zin of doel het heeft los van mijn reactie, reactie van slachten van dier, van breken van een steen ... Waarom moet deze of de andere reactie enig betekenis hebben in betekenisloze doelloze wereld?? Waarom zou het er toe doen?
Oud 21 september 2010, 00:28   #185
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door porpo Bekijk bericht
Natuurlijk blijft de vraag een en dezelfde: wat voor betekenis, zin of doel het heeft los van mijn reactie, reactie van slachten van dier, van breken van een steen ... Waarom moet deze of de andere reactie enig betekenis hebben in betekenisloze doelloze wereld?? Waarom zou het er toe doen?
Omdat een persoon met empathie kan meeleven met de situatie van het dier, de betekenis van het bestaan of het doel ervan zijn irrelevant.

Verder kunt u met uw theologie de boom in.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 01:39   #186
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Empathie?? Dus nog steeds jezelf door emoties laten leiden? Deze empathie is een onderdeel van het geheel, het betekenisloze doelloze geheel, waarom zou dit ook er moeten toe doen?
Oud 21 september 2010, 05:30   #187
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Je vind het dus ook niet kunnen dat er gediscrimineerd wordt in die sector?
Ik vind elke discriminatie niet kunnen.

Ga je vlijtig op zoek naar "'cijfers', een linkje of bronnetje" voor je insinuaties.

http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=94
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 05:32   #188
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Die boodschap gaf je op je klassieke onderkruiperige manier wel mee.
Ben je al vergeten dat je geheel trouw aan jouw religie, beenhouwers in het rijtje van religieuze ambten zoals imams, ayatollahs en andere haatbaarden klasseert, ten behoeve van het discrimineren van niet-islamitisch personeel in de halalsector?
Is dit een typisch voorbeeld van een post van een Islamkritisch mens?

Citaat:
Islamkritische mensen zijn geen dogmatici. Dat zijn nuchtere mensen met gezond verstand die in tegenstelling tot dogmatici van de linkse kerk, en in het bijzonder extreem linkse pvda-erkes, niet bereid zijn oogkleppen te dragen ten aanzien van een verderfelijke fascistoide ideologie met dun religieus laagje die Europa teistert.
Oud 21 september 2010, 05:33   #189
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Tiens, geen reactie van Artisjok?
Ik moet 's anderendaags werken, en dan loopt de wekker af om 5uur45!

Citaat:
Vandaag ging ze dus slapen na 22h25 en precies na jouw vervelende vraag. Dat zal wel toeval zijn zeker?
Die "vervelende vraag" werd gesteld om 22u30.
Sedert wanneer is 22u25 net na 22u30?

Laatst gewijzigd door artisjok : 21 september 2010 om 05:42.
Oud 21 september 2010, 06:44   #190
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Voor sommige forummers is iedereen; die niet meedoet aan Moslim bashen; een bekeerling.

...
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 06:48   #191
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
Over jezelf praten in de derde persoon?

Dat doen er hier wel meer .... eigenlijk zijn die haatsmurfen hun teksten best geestig als je ze niet ernstig neemt . Bange haatdragende hypocriete wezels die het steevast blijven ontkennen te discrimineren ....
Oud 21 september 2010, 06:51   #192
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Daarmee is de 'kwestie' van het diesjkriemienerend; 'enkel een mohammedaan mag slachten' niet opgelost hoor.
Ook de 'wazigheid' rond wie er nu wel of niet deel mag nemen aan het verwerkingsproces; bvb. een kafir die net zn bokes met ham heeft gegeten tijdens de lunchpauze, is dat dan nog wel halal?
Heb jij misschien 'cijfers', een linkje of bronnetje om aan te tonen hoeveel niet-mohammedanen in die halal-industrie werken?
CGKR?
Wat een achterlijke stelling is dat nu weer ... ken jij een moslim die bvb westvleteren maakt ??
Oud 21 september 2010, 06:54   #193
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Je vind het dus ook niet kunnen dat er gediscrimineerd wordt in die sector?

In elk geloof discrimineren ze ... het enige verschil is dat ik en de meeste mensen dat weten en jij met uw oogkleppen op denkt dat enkel de islam dit doet.
Oud 21 september 2010, 07:15   #194
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grimbergen Bekijk bericht
Ach kom gasten. Dat is veel te weinig. Ik geloof hen niet. In antwerpen alleen weet ik al zeker van 2 scholen die uitsluitend voor halal gaan. Die barbaarse manier van slachten anno 2010 dat is pas erg. De belastingbetaler moet de keuze krijgen of dat barbaars slachten op hun kosten wel mag ! Linkse dwaallichten schaam je !!! Waarom eisen wij niet dat de moslims zich integreren? Dat ze hun barbaarse cultuur thuis uitoefenen is al erg genoeg. Ook op straat met hun achterlijke uitspraken over vrouwen zonder schaamdoek. Onze christelijke symbolen moeten overal wijken voor hun achterlijke en barbaarse cultuur. Het aanbidden van een pedofeet op zich is al weerzinwekkend.

http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...el-halal.dhtml

Dit is de mening van iemand op het forum van hln :

Wat is er mis met halal vragen sommige naïevelingen zich af. Ik ken een dierenarts die keurt in een slachthuis waar dikwijls halal slachtingen worden uitgevoerd, slachten zonder verdoving is gewoon barbaars vertelt die, en om te mogen halal te slachten moet het slachthuis jaarlijks nog een bijdrage leveren van 10 000 den euros aan de europeese moslinraad ergens in Parijs.
Nu, ik kom regelmatig in slachthuizen.
Reeds meer dan 40 jaar.
En ik kan je verzekeren dat de oude manier van slachten veel minder erg en pijnlijk was voor de dieren dan de huidige verdovingen.

Vroeger kregen de dieren een mes in hun keel en waren ze binnen de minuut dood, nu worden ze opgejaagd in kooien en durft het ongeveer 2 minuten voor ze met CO verdooft zijn, waarna ze wel lam zijn, maar vaak nog bijvolle bewustzijn en dan de keel worden overgesneden.
Dit is de doodsgang van varkens.

Bij runderen en paarden gebruikt men reeds meer dan 50 jaar de slachtpin.

Kippen worden levend aan hun poten opgehangen en daarna gekeelt door een machine.

Konijnen worden reeds meerdere eeuwen geslacht met een klop achter hun oren, waarbij de nek direct gebroken word.

Maar ach, wie klaagt er over hoe vis aan zijn einde komt.
Vaak ligt deze uren op het droge en word hen levend de buik opengesneden en voelen ze zelfs dat hun ingewanden verwijderd worden en treed de dood pas in bij het doorsnijden van de aders.
Jantje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 07:23   #195
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Daarmee is de 'kwestie' van het diesjkriemienerend; 'enkel een mohammedaan mag slachten' niet opgelost hoor.
Ook de 'wazigheid' rond wie er nu wel of niet deel mag nemen aan het verwerkingsproces; bvb. een kafir die net zn bokes met ham heeft gegeten tijdens de lunchpauze, is dat dan nog wel halal?
Heb jij misschien 'cijfers', een linkje of bronnetje om aan te tonen hoeveel niet-mohammedanen in die halal-industrie werken?
CGKR?
Enig idee hoeveel niet moslims er in de varkensslachterijen werken in Vlaanderen?
Hun aantal aan de slachtlijnen kan je vaak op 1 hand tellen, terwijl er meer dan 50 mensen aan een slachtlijn werken.
Binnen de vleesverwerking is een niet-moslim meer een uitzondering dan dagelijks kost, je ziet ze enkel niet bij de beenhouwers.

Je kan dus gerust stellen dat er niet veel niet-moslims in de hele vleesindustrie werkt, binnen de halal-industrie is de kans dus heelklein om een niet-molsim tegen te komen. De meeste westerlingen worden al ziek van de geur die er hangt in een slachterij en vleesbedrijf en weigeren er te werken.
Oud 21 september 2010, 07:52   #196
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik vind elke discriminatie niet kunnen.
Dus discriminatie bij de aanwerving van slachters in de halalindustrie op basis van het feit het dat de kandidaat geen moslim is, kan niet.
Enkele bladzijden geleden vertelde je precies het tegendeel.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 07:56   #197
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter

Ke Nan's schermafbeelding

Standaard Het Vlaams Belang verslikt zich.

Het is al drie dagen dat niemand actie onderneemt. Wil iemand eindelijk de Heimlich-greep toepassen voor deze partij in ademnood?

Als je niet weet hoe het moet dan bekijk het volgend instructiefilmpje.
http://www.hoemoetdatdan.nl/heimlich+handgreep
Ke Nan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 07:57   #198
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Wat een achterlijke stelling is dat nu weer ... ken jij een moslim die bvb westvleteren maakt ??
Ken jij moslims die kandidaat zijn om te gaan werken in die brouwerij/abdij? Alcohol : damagnie! Verboten ! Onislamitisch, en dan nog tussen de paterkes!
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 september 2010, 08:05   #199
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ken jij moslims die kandidaat zijn om te gaan werken in die brouwerij/abdij? Alcohol : damagnie! Verboten ! Onislamitisch, en dan nog tussen de paterkes!
Bij Jupiler werken er anders een pak moslims.

Het gebruik er van is niet geoorloofd, er produceren is echter toegestaan.
Oud 21 september 2010, 08:07   #200
Jantje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ke Nan Bekijk bericht
Het is al drie dagen dat niemand actie onderneemt. Wil iemand eindelijk de Heimlich-greep toepassen voor deze partij in ademnood?

Als je niet weet hoe het moet dan bekijk het volgend instructiefilmpje.
http://www.hoemoetdatdan.nl/heimlich+handgreep
Het Vb heeft zich verslikt in zijn eigen onmacht om werkbare oplossingen te bieden en is gedoemd te verdwijnen van het politieke landschap.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:23.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be