![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: Patka verbieden op school ? | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
24 | 60,00% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
16 | 40,00% |
Aantal stemmers: 40. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#741 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zal je de reden geven in de woorden van Mevr. Heremans zélf; "Wij willen geen moslimschool zijn" !
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() Laatst gewijzigd door SDX : 25 september 2010 om 17:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#742 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#743 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#744 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#745 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#746 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#747 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#748 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Op mijn vraag wat de overlast zou zijn van het dragen van een hoofddoek, antwoord je na wat getalm Citaat:
Citaat:
Indien je mijn antwoord wil weerleggen moet je aantonen dat die druk, dwang, intimidatie niet voort komt uit het feit dat sommigen hun visie en hun mening willen opleggen aan anderen. En moet je aantonen dat er in al de instellingen waar geen verbod is; er ook dezelfde overlast, druk, dwang, intimidatie is. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#749 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#750 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het niet wil uitleggen aan PvdA-ers, wil je het dan tenminste aan mij uitleggen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#751 |
Banneling
|
![]() Ik zit hier hoofdzakelijk om mijn mening weer te geven. Iets waar jij duidelijk niet niet mee om kan. Je zal er mee moeten leren leven artisjok; de gedachte is vrij. En behalve jezelf overtuigen en zeer zeer kleine schare zonderlingen, zijn jouw discussietechnieken alles behalve succesvol.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#752 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik wilde weten of je ook hier komt om te discussiëren (je weet wel met argumenten en tegenargumenten om te weerleggen) gezien je schrijft dat je niets wil weerleggen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#753 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#754 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gelieve mij te kwoten. Anders is het weeral niets anders dan een van je typische opzettelijke misinterpretaties annex verdraaiingen. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#755 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Je vertelt niet of je komt om te discussiëren. Citaat:
"En dan herhaal je voortdurend hetzelfde.http://forum.politics.be/showthread....15#post5000315 Je antwoordt "Ik moet helemaal niets."http://forum.politics.be/showthread....32#post5000332 edit : de linken Laatst gewijzigd door artisjok : 25 september 2010 om 20:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#756 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Artisjok is een lid van de PVDA?
![]() |
#757 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoals te verwachten misinterpreteert Arti-ik-begrijp-niets-sjok weer opzettelijk wat er geschreven werd. "Ik moet niets" : was een reactie op je compulsief, obsessief, repetitief gezeur. Wat dat laatste betreft, heb ik besloten in te gaan op het zeer wijs advies dat Sus Iratus enkele bladzijden geleden gaf ; niet langer reageren op de Artisjok-floodings. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#758 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#759 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je "Ik moet niets." was een reactie op mijn "En dan herhaal je voortdurend hetzelfde. Indien je mijn antwoord wil weerleggen moet je aantonen dat die druk, dwang, intimidatie niet voort komt uit het feit dat sommigen hun visie en hun mening willen opleggen aan anderen. En moet je aantonen dat er in al de instellingen waar geen verbod is; er ook dezelfde overlast, druk, dwang, intimidatie is." Controleer het. Ik gaf de link http://forum.politics.be/showthread....32#post5000332 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#760 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |