![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik respecteer geen homoseksualiteit hoor, nooit van mijn leven! Ik respecteer wel de homo's in de zin van "mijn vrijheid stopt waar de jouw begint". De wet van Allah staat boven de wet van de mensen, dit is wat ik geloof, dit is wat ik denk, dit is mijn overtuiging, en ik respecteer de wet die soms (heel af en toe) in tegenstrijd is met de wet van Allah omdat de wet van Allah van mij verwacht om de maatschappelijke orde van het land waarin ik vestig, te respecteren zodat ik mij en mijn geloofsgenoten niet in problemen/onrust breng. Allah سبحانه و تعالى openbaart in de Heilige Koran: [Quran 2:195] And spend of your substance in the cause of God, and make not your own hands contribute to (your) destruction; but do good; for God loveth those who do good. Dus als ik de wet niet overschrijd, dan doe ik het niet omdat die wet het verdient of omdat ik geloof dat die wet juist is, of omdat ik geloof dat er niets mis is met die wet. Neen en duizend neen. Ik doe het omdat ik de Koran volg. En als een bepaalde wet (er zijn er veel, de meeste) in overeenstemming is met de islam, dan volg ik die ook, maar hier ook niet omdat die wet juist is, maar omdat deze islamitisch is. Ik geef mij over aan Allah, en alleen Allah. De Enige ware God die ik aanbid. Andere (af)god(en) zoals het parlement, politici, ideologen, leven, ego en materialisme (proberen hé) aanbid ik NIET!!! Er is geen god dan Allah. Is het zo een beetje duidelijk? Laatst gewijzigd door porpo : 26 september 2010 om 12:35. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of kom je weer zoals binnen iedere discussie zorgen dat het onderwerp onbespreekbaar wordt? Misschien eens een keertje jezelf aan het onderwerp houden en inhoudelijk daartoe iets bijdragen? Zou fijn zijn! Wedden dat je dit opnieuw negeert en weer komt aandraven met een link waar ik me volgens u niet aan het onderwerp gehouden zou hebben? Dan hebben we het daar weer bladzijden lang over en is dus doelstelling, lamleggen, weer bereikt! Daar hoeft u dus niet meer aan te komen, ik wil nu graag weten wat u over het onderwerp van de discussie te vertellen hebt! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=porpo;5000982]
Citaat:
Vele van de door de 7de eeuwse mens uitgedachte (en aan uw imaginaire allah toegschreven) wetten zijn slechte wetten die o.a. niet-moslims en vrouwen dicrimineren en onderdrukken (om van de gruwelijke openbare pre-middeleeuwse lijfstraffen maar te zwijgen). Nog een geluk dat er steeds mensen met gezond verstand zijn opgestaan om die achterlijke godsdienstwaanzinnigen met hun achterlijke wetten een halt toe te roepen met hun eigen wetten gebaseert op rede en menselijkheid. En die daardoor ook de scheiding van geloof en staat aanhangen iets wat jij als moslim duidelijk niet aanvaard, en dit slechts tijdelijk aanvaard zolang de ummah niet in aantal groot genoeg is want nu zijn jullie nog bang (want in de minderheid) Citaat:
Citaat:
http://koenraadelst.bharatvani.org/a...oorongel1.html
http://www.exmoslim.org/http://www.youtube.com/watch?v=jHnxdgk3P68 Laatst gewijzigd door smiley : 26 september 2010 om 13:09. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom woont u niet ergens waar de samenleving in overeenstemming is met uw opvattingen? Lijkt Iran u niet wat? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Wat mij dan echter ten zeerste verwondert is dat mensen zoals u in hun 'nieuwe' land terugvallen op bekrompen en achterhaalde ideeën, opinies en dogma's die er juist voor gezorgd hebben dat hun land van herkomst zo onleefbaar geworden is en/of economisch/technologisch totaal achter is geraakt. Het is alsof u de hel bent ontsnapt maar in de hemel pas gelukkig zal worden wanneer u er eerst een hel van gemaakt hebt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
In Iran zijn er ook heel veel zaken die niet overeenstemmen met de islam; daar kan ik ook, zoals in de rest van heel de wereld, mijn residentie in overeenstemming brengen met mijn beleving van de islam. Waarom ben ik een bedreiging voor de samenleving? Laatst gewijzigd door porpo : 27 september 2010 om 16:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Minister-President
|
![]() Waarom woont u niet ergens waar de samenleving in overeenstemming is met uw opvattingen? Op een onderzoeksbasis in Antarctica waar je geen moslims meer hebt om je aan te storen bvb.
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Deze vraag mag je niet stellen he want Alice heeft het universum en alles eraan en erop gecreëerd. Wist u dat niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Geen uitkeringen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kunt u ook inhoudelijk iets bijdragen? Zou wel fijn zijn! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() Er staat natuurlijk dat Porpo en mensen zoals Porpo een bedreiging zouden zijn voor 'de samenleving'. Maar als Porpo een onderdeel is van diezelfde samenleving, bedreigt hij dan zichzelf? Bedreigt hij mij? Bedreigt hij iemand op dit forum? Ik denk het niet. Dat deel van de samenleving wordt alvast niet bedreigd. U voelt zich gewoon ongemakkelijk omdat iemand iets anders staat te verkondigen als u. Maar dat is natuurlijk geen bedreiging.
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |