![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
1) Ze moeten met hun gore fikken van de kinderen blijven. 2) Als hoger geplaatsten te weten komen dat ze niet met hun gore fikken van de kinderen blijven, dan moeten ze naar het gerecht stappen i.p.v. ze naar een andere parochie te sluizen waar ze dan opnieuw met hun gore fikken aan andere kinderen kunnen zitten. En nog iets: 3) Wie zijn gore fikken niet thuis houdt of ervoor zorgt dat anderen met hun gore fikken aan kinderen kan zitten, verdient geen vergiffenis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
t voordeel is dat die niet kunnen klagen, ... maar smakkelijk is anders he, voor ge het weet zit ge er lossendoor of hebt ge zijn of haar armen of benen in uw handen, ... jekkes zeg, ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nynorsk
over het pedofilieschandaal had ik het niet he, dat is al erg genoeg, ik heb het over die mediahetse die ik kostzat ben. Die wandaden vind ik erg genoeg zonder dat we daar wekenlang met de neus worden opgeduwd en men doet of alle gelovigen slachtoffer zijn, ik ken er geen! Hoeveel ken jij er persoonlijk? Ik ken geen een pedofiele priester tenzij nu door de media. Ik ken geen een slachtoffer, en ik ken nochtans veel gelovigen en min-of-meer-gelovigen die katholiek onderwijs gevolgd hebben. Ik zou de media wel eens een paar weken, maanden willen op de kap zien zitten van de Moskeeën en immams bij iedere moslimaanslag, Vitten: "hadden de immams het niet kunnen voorkomen, wisten ze het niet?" in de kortste keren ware het oorlog. Nynorsk veel in de bijbel, vooral het NT verwijst naar de kerk. Deze morgen heb ik steun gevonden in de mis, de viering van het laatste avondmaal van Jezus. Verwijlen bij Jezus in de laatste dagen van zijn leven op aard. Als het niet ware van de kerk en van het geloof was ik het al lang afgetrapt uit dit leven. Steve_M begin een andere topic over pedofielie, dit gaat hier over de mediahetse ervan die ik beu ben. Ik weet niet of jullie het waard zijn jullie via mijn dochter te laten inlichten als ik overleden ben. Ik kan het nog schrappen uit de email aan haar met mijn wilsbeschikkingen. Wie stuurt de link van deze draad door naar de nieuwsdienst van de VRT? Ik ga straks verder werken aan de voorbereiding van mijn einde en begrafenis. Jullie reakties, niet alleen van de 2 in dit bericht genoemden versterken mijn voornemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Europees Commissaris
|
![]() Op welk moment moet je de politie verwittigen van een wanhoopsdaad?
![]() |
#26 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het andere geval vraag ik je om kontakt op te nemen met een ondersteunende dienst..een mediahetze is voorbijgaand en het niet waard omdrastische besluiten te nemen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar bellen met de boodschap dat "koolvis van politics zelfmoord gaat plegen" gaat helaas niet veel uithalen denk ik.
![]() |
![]() |
#28 |
|
![]() Phff, koolvis, ga je daarvoor zelfmoord plegen?
![]() ![]()
![]() |
#29 |
Gouverneur
|
![]() dit draadje begint serieus te ruiken
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Als iedereen zelfmoord moest plegen voor een pedofilie-media-hetze dan konden de pastoors niemand meer misbruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat het gerecht de schuldige priesters veroordelen en opsluiten, zijn werk doen dus. Maar er wordt inderdaad veel te veel over gesproken de laatste tijd. Dat "ontdopen" is een modetrend. Het feit dat priesters zich misdragen hebben, verandert niets aan het geloof zelf. Ook de "Kerk" is (in mijn ogen - niemand hoeft het er mee eens te zijn) een goed instituut dat echter een kwade faam heeft gekregen door vele slechte dienaars, dit wil niet zeggen dat het geloof waarvoor deze Kerk staat verkeerd is.
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 1 oktober 2010 om 17:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom laat u zich zo ontmoedigen? Er zijn nog mooie dingen in het leven. Uw dochter zal zeker verdriet hebben na uw overlijden, denk daar eens ernstig over na.
![]() |
![]() |
#35 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tussen de verhalen die nu de media halen zullen verhalen zitten die waarheid zijn maar of ze dit allemaal zijn? Wat betreft ik ben het gaan vertellen tegen bisschop die of die en die hebben er niets aan gedaan wel, men moet niet bij de bisschop zijn men moet op de juiste plaats zijn voor zulke klacht en die is bv. een politiekantoor maar dan wel geen dertig jaar later. Indien men zo graag gebruik maakt van zulke verhalen over pedofilie in de RKK zoals bv. een filo, moet men wel weten dat deze filo als eerst op de barricade staat wanneer het gaat over de volgelingen van een pedofiel en zijn religie waarin men graag gebruik maakt van een kinderkruis in navolging van de profeet. Dit even om aan te tonen hoe verontwaardigd (hypocriet) sommige wel niet kunnen zijn.
![]() |
![]() |
#36 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dank u DDD wij hebben voor de rest niet veel gemeen, maar toch dank u Laatst gewijzigd door Anna List : 1 oktober 2010 om 18:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoelang is die Mohammed al dood? Laatst gewijzigd door filosoof : 1 oktober 2010 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat betreft hoelang iemand al dood is, is anders toch geen probleem voor u om deze te pas en te onpas te misbruiken in uw haatcampagnes hé filo.
![]() |