![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Doe maar zoals die advocaat je adviseert.
Ikzelf zou zo'n gevoel hebben van te spelen op verjaring: dus bellen naar de politie dat je naar 't buitenland moet, en dat je binnen 14 dagen terug contact opneemt enz. maar wel 'volledige medewerking' enz.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#102 |
Banneling
|
![]() er is mij opgedragen om te gaan, vriendelijk te zeggen dat ik niets wil zeggen, en dat mijn advocaat het wel zal oplossen door rechtstreeks contact op te nemen met de procureur.
vandaag ga ik langs, we zullen zien hoe ze reageren ![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad. Laat gewoon opschrijven "ik wens niets te verklaren, mijn advokaat zal dit ten gepaste tijden wel doen"
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik probeer een mail te sturen naar Haviko, maar krijg een "undeliverable" notice terug. 't was nochtans een antwoord op een mail die zij hebben gezonden, dus een typfout kan er niet zitten in het adres.
Op www.haviko.org zie ik geen contact mail of telefoonnr. Kent er iemand een werkend contactadres (mail of tel) ? |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Zucht: you've got PM!
|
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#108 |
Banneling
|
![]() @Vrijevlaming, heb je ondertussen nog nieuws gekregen?
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier in Zwevegem zeiden ze op het politiekantoor dat de kans bestaat dat ze gewoon gaan seponeren, gezien er blijkbaar veel weigeraars waren. Maar blijkbaar was ik wel de eerste die daar geweigerd heeft omwille van BHV ![]() |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die automatische forward loopt dus mis. Misschien moet ik dan maar rechtsreeks Meester Storme proberen te mailen ? Een mens kan zich plotseling erg alleen voelen. |
|
![]() |
![]() |
#111 |
|
![]() Whois Record
Reverse Whois: "Halle-Vilvoorde Komitee" NS History: 4 changes on 2 unique name servers over 8 years. IP History: 3 changes on 3 unique name servers over 6 years. Whois History: 20 records have been archived since 2006-01-03 . Reverse IP: 17 other sites hosted on this server. Log In or Create a FREE account to start monitoring this domain name DomainTools for Windows® Now you can access domain ownership records anytime, anywhere... right from your own desktop! Download Now> Domain ID: D68649350-LROR Domain Name:HAVIKO.ORG Created On:31-Mar-2001 19:14:20 UTC Last Updated On:01-Apr-2010 01:23:01 UTC Expiration Date:31-Mar-2011 19:14:20 UTC Sponsoring Registrar:MyDomain, Inc. (R92-LROR) Status:OK Registrant ID: DOT-1838WR5JZXTJ Registrant Name: DIRK LAEREMANS Registrant Organization:Halle-Vilvoorde Komitee Registrant Street1:Beatrijslaan 6 Registrant Street2: Registrant Street3: Registrant City:Grimbergen Registrant State/Province:VL Registrant Postal Code:1850 Registrant Country:BE Registrant Phone:+32.22694884 Registrant Phone Ext.: Registrant FAX:+32.22694884 Registrant FAX Ext.: Registrant Email: [email protected]
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 29 september 2010 om 09:52. |
![]() |
![]() |
#112 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mislukte forward was inderdaad gericht naar een mailbox op vvb.org (al was het niet dezelfde gebruiker)
Ik heb alles nog eens herzonden zowel naar haviko.org als naar vvb.org en heb nu een bevestiging van ontvangst gekregen. Eind goed, al goed. Hoop wel dat het nu allemaal eindigt want zo eens één keer als "verdachte" verhoord worden is wel eens spannend, maar dat moet toch niet te vaak gebeuren. |
![]() |
![]() |
#113 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dom zijn is duur, en oliedom zijn olieduur. Laatst gewijzigd door nihao : 29 september 2010 om 13:19. |
|
![]() |
![]() |
#114 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. Laatst gewijzigd door EddyBal : 29 september 2010 om 14:26. |
|
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ja verdorie zal nog maar eens een bijdrage doen bij haviko ![]() De kas is leeg aan het lopen ![]() Trek het u niet aan, sponsers genoeg om die boete te betalen, ondertussen zetten we elk op onze eigen manier het systeem onder druk. Breek de staat !
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() is de mail al doorgeraakt, zucht?
|
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jawel, ik heb bericht gekregen dat het PV naar de advocaten is verzonden en dat die een brief naar de procureur schrijven met vraag voor bijkomende onderzoeksdaden.
Ben heel curieus of er nog een tweede verhoor (met advocaat dan) van zal komen. In ieder geval bedankt voor de ondersteuning. |
![]() |
![]() |
#118 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Blijkbaar laten ze het toch niet zomaar onbestraft?
![]() |
#119 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Kan u mij even uw persoonlijke gegevens overmaken? Ik ben namelijk in juni laatst voor de zoveelste keer opgeroepen om te 'gaan tellen'. Dit keer vind ik dat, na in het verleden al ettelijke malen opgeroepen te zijn en al even ettelijke malen conscientieus gevolg gegeven te heben aan die oproep en gedurende uren stemmen geteld te hebben, het niet langer kunnen dat "carrotiers", waar mee ik zeer expliciet u voor ogen heb, mij een vrije en zonovergoten zondagnamiddag afhandig gemaakt hebben. Daarom wil ik hiervoor een schadeloosstelling op u verhalen. Alvast bedankt voor uw spoedige medewerking. cu in court
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 1 oktober 2010 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook spannend.... Zullen de volgende federale verkiezingen plaatsvinden voor of nadat deze misdaad berecht of geklasseerd is ? Zal BHV daartegen gesplitst zijn ? Zullen de bekende gewetensbezwaarden opnieuw verkozen worden tot bureauvoorzitters om een nieuwe gerechtsmolen te doen draaien ? |
|
![]() |