![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
T'och maar even preciseren voor Artisjok. Straks denkt ze nog dat het over onverdraagzame Schotten, Vlamingen of Catalanen gaat. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#302 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dat wordt niet verdoezeld. "Incidenteel zoeken rechtsradicalen aansluiting bij islamitische radicalen. Zij vinden elkaar in antisemitisme en het vermeende Israëlisch of Joodse complot tegen de rest van de wereld. Zo liepen rechtsradicalen in het verleden eens mee met een radicale moslimdemonstratie tegen Israël." Idem voor racistisch geweld in het algemeen. "Het schrijven over daders en daderschap van racistisch geweld is gecompliceerd. Verreweg de meeste gevallen van racistisch en extreemrechts geweld worden namelijk niet opgehelderd. ... Racistisch geweld kan door zowel autochtonen als ook door allochtonen worden gepleegd. In de inventarisatie over 2007 was in 103 gevallen voldoende informatie voorhanden om de autochtone dan wel allochtone identiteit van de (vermoedelijke) daders te kunnen benoemen: in 86 gevallen waren de daders autochtonen en in 17 gevallen allochtonen. Vorig jaar ging het in 93 gevallen om autochtoon daderschap en in 26 gevallen om allochtoon daderschap. Bij het antisemitische geweld vonden wij in 3 voorvallen een allochtoon daderschap." "Iedereen die ook maar één oog open heeft om mee te lezen, één oor om mee te luisteren en twee werkende hersencellen" krijgt ongetwijfeld die .pdf open en leest alvorens te oordelen. |
|
|
|
|
|
|
#303 |
|
Banneling
|
De pseudo-wetenschap van Van Donselaar, al dan niet in opdracht van de Anne Frank Stichting, is de moeite van het lezen niet waard. Tenzij om eens smakelijk te lachen bij zoveel onzin.
Heb zijn eerste rapportages uitvoerig gelezen toentertijd, en steevast stond er hetzelfde in: autochtoon extreemrechts is in opkomst en het wordt elke jaar weer erger en het moet derhalve ten koste van alles, inclusief de objectieve waarheid, bestreden worden. |
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je mag alleen niet moedwillig blind blijven voor de verhoudingen. We weten welke bendes de hoogste toppen scheren in straatterrorisme en stadscriminaliteit. Waarom het zonlicht ontkennen? |
|
|
|
|
|
|
#306 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En dát gebeurt dus niet. |
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#308 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#309 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb nooit de geciteerde feiten ontkent. Er mogen talloze rapporten gemaakt worden over criminaliteit bij allochtonen; maar een rapport over racisme en extremisme en geweld (waarbij zowel allochtonen als autochtonen dader blijken te zijn) mag niet. |
|
|
|
|
|
|
#310 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hebben ze gefoefeld met de cijfers? Stellen ze de cijfers verkeerd voor? Laatst gewijzigd door artisjok : 2 oktober 2010 om 20:47. |
|
|
|
|
|
|
#312 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vertel liever waarom je geen aparte draad opstart in het binnenlandforum over extreemrechts geweld? Ga je niet voldoende bladvulling in de vorm van feiten kunnen vinden? |
|
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En van het één komt het ander; tot aan dit rapport. En? Vertel je me concreet waarom dit rapport niet objectief; maar gekleurde troep uit bepaalde hoek zou zijn. Hebben ze gefoefeld met de cijfers? Stellen ze de cijfers verkeerd voor? |
|
|
|
|
|
|
#314 |
|
Banneling
|
Dat punt is allang duidelijk voor iedereen. Je continue offtopic afleidingsmaneuvers gaan er niets aan verhelpen en zeggen eigenlijk dat je zelf heel goed het punt begrepen hebt dat de draadopener wilde maken.
|
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Banneling
|
Iemand heeft hier duidelijkniet op het linkje "pseudo-wetenschap" dat ik eerder al twee keer gaf, geklikt, dus ik zal het maar eens gaan citeren dan:
Citaat:
Trekken we dezelfde genealogische lijn en definities van Van Donselaar door, dan wordt al ras duidelijk dat ook de PvdA in Nederland een extreemrechtse partij is, want ook daar zijn (neo)nazi's lid geweest. Eveneens is de SP dan extreemrechts, en ga zo maar door. Hol gelul in de ruimte dus van iemand die van een niet of nauwelijks bestaand probleem, zeker vergeleken met de problemen veroorzaakt door zijn troetels en zijn extreemlinkse soortgenoten, een enorme halszaak maakt, enkel en alleen om in zijn hoedanigheid van opperhoofd van de Gedankenpolizei zijn eigen zakken te kunnen blijven vullen en zijn eigen werkgelegenheid te scheppen. Zo iemand acht ik nu niet bepaald objectief, nee. |
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We zijn nog niet verder geraakt dan "een vaststellingsdraad in dit discussieforum" |
|
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Jij mag verder in rondjes blijven draaien Artisjok, ik doe daar niet meer aan mee. |
|
|
|
|
|
|
#318 |
|
Banneling
|
Ik zal hier ook nog eens een vaststelling doen, en wel de vaststelling dat een bepaald forumlid wier naam ik niet zal noemen aangezien iedereen toch wel weet wie ik bedoel, voor de zoveelste keer bezig is met haar infantiele afleidingsmanoeuvres.
Tevens de oproep om deze dogmatische, van oogkleppen voorziene struisvogelachtige trol, want dat is het gewoon, verder straal te negeren. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 2 oktober 2010 om 21:17. |
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#320 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Nooit zo'n ernstige vorm van zelfopgelegde oogklepperij gezien. Echt niet gezond. |
|
|
|
|