![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#3821 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
omdat er zoveel door het rood gereden wordt, de flikken daar nog niet voldoende tegen optreden wegens laksheid en/of middelen en/of ,je het dus best vindt dat er nu een vrijgeleide bestaat elke roodrijder te mogen van de openbare weg te rammen ? De enkele keren dat het toevallig misgaat en er een 'onschuldige' mee in betrokken geraakt of er opzettelijk misbruik van wordt gemaakt daar malen we niet om omdat dat aantal verwaarloosbaar klein is tov van aantal roodrijder. goe bezig |
|
|
|
|
|
|
#3822 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet te min is dat onderzoek er dan wel eentje na de feiten, niet ? Het is dan een beetje zoals het recht om jezelf te verdedigen waar het gerecht/onderzoek na de feiten zal uitmaken of je verweer proportioneel verantwoord was. Uitmaken wat proportioneel vereist was om een indringer van uw terrein te jagen nadat hij dood is lijkt me praktisch gezien nog een moeilijkere oefening. Citaat:
Daar draait het immers allemaal om |
||
|
|
|
|
|
#3823 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3824 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
De burgemeester van Antwerpen heb ik daar nog nooit zien staan, slapen heb ik hem daar al wel zien doen.
|
|
|
|
|
|
#3825 |
|
Minister-President
|
Lullende en lallende zakkenvullers zijn betere volksvertegenwoordigers en bestuursleden dan slapende zakkenvullers?
|
|
|
#3826 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#3827 |
|
Minister-President
|
Mijn voorkeur gaat toch nog steeds uit naar mensen die hun kennissen uit het bedrijfsleven niet voortdurend liggen te helpen, naar mensen die belastingen correct willen innen en naar mensen die niet voortdurend hun electoraat benoemen in hun departementen. Al de rest lijkt me tijdverlies.
|
|
|
#3828 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Eerder zei ik al: Citaat:
Niemand die er ook maar over denkt om dit graaien te stoppen. Maar goed, ik snap best dat het voor sommigen teleurstellend is dat de oppositie niet verder komt dan het 'de-marokkaan-heeft-het-altijd-gedaan-ook-als-hij-het-niet-heeft-gedaan' discours. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 4 oktober 2010 om 22:29. |
||
|
|
|
|
|
#3829 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#3830 |
|
Banneling
|
Moest men deze draad lezen zou men eerder sympathiseren met allochtonen, nu men aan de lijven ondervind tegen welke haatzaaiers men het lmoet opnemen.
Daarom is je probeersel, uw politieke agenda die zo doorzichtig is, dat je er moslimlijken kan in spotten, gefaald in zijn opzet. Laatst gewijzigd door Xing Ho : 5 oktober 2010 om 01:16. |
|
|
|
|
|
#3831 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#3832 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier ging het eigenlijk om allochtonen waarbij het natuurlijk niet klopt dat alle allochtonen zomaar over één kam worden gescheerd. Ik heb vroeger ook met allochtonen samengewerkt en dat ging zonder problemen. Ik heb de indruk dat allochtonen die werk hebben weinig meer problemen veroorzaken dan autochtonen. Het zijn voornamelijk de vele werkloze allochtonen waarvan velen geen greintje ambitie vertonen (behalve dan rijk worden zonder moeite) die maken dat de meeste mensen hier hen kostbeu worden. Men ziet zoveel verkeerde dingen dat het echt moeilijk wordt om niet de hele groep te viseren, vooral als men zelf ooit een aanvaring heeft gehad. Daarom zou dringend, zoals hier al dikwijls aangehaald werd, de allochtone gemeenschap en ik denk vooral aan de Marokkanen, afstand moeten nemen van die volkomen ontspoorden en al die kleine en grote misdadige feiten streng veroordelen.
|
|
|
|
#3833 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ze mogen anti zijn wat ze willen...als ze niet van hier zijn...eruit en betalen.
|
|
|
|
|
#3834 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Tja, als iemand dat als argument gebruikt wel ja.
|
|
|
|
|
#3835 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Inbraak of door het rood rijden vind ik absoluut niet vergelijkbaar.
|
|
|
|
|
#3836 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#3837 |
|
Banneling
|
tot je een fietser, voetganger of kind doodrijd...
|
|
|
|
|
|
#3838 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#3839 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nee, inbraak of een fietser doodrijden zijn ook niet vergelijkbaar.
|
|
|
|
|
#3840 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geschikte bodem met genoeg voeding, en die krijgen we elke dag door de rotte appels.
|
|
|