![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: Moet het cordon sanitaire rond het Vlaams Belang vallen? | |||
Ja |
![]() ![]() ![]() |
22 | 70,97% |
Nee |
![]() ![]() ![]() |
8 | 25,81% |
Geen mening |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Genuanceerd (leg dan liefst ook uit waarom) |
![]() ![]() ![]() |
1 | 3,23% |
Aantal stemmers: 31. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een oplossing zoals in Nederland zou dat probleem (misschien) van de baan helpen. |
|
![]() |
![]() |
#82 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#83 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ben blank.
Ben ik dan racist?
#84 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Volgens sommigen wel.
![]() We zijn in ieder geval beiden nazi's. Vroeger was het scheldwoord "nazi" voorbehouden voor VB-ers ,nu stel ik vast dat in bepaalde media NVA-ers ook al "nazi's" zijn. We krijgen concurrentie. ![]() O. Dat was ik bijna vergeten : we zijn ook beiden asocialen. ![]() |
![]() |
![]() |
#85 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Miljoenen Moslims zijn terroristen.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#87 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#88 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#89 |
|
![]() ik voel mij pas écht VB sympathisant als men daar ook in alle welwillendheid "verzuurd" en "bekrompen" bij wil plaatsen...
#90 | |
|
![]() Hey, als zure zak neem ik daar aanstoot aan! Niet elke verzuurde is een bekrompen, Egoistische , asociale , racistische nazi!
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#91 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie: http://bewegliche-lettern.de/2010/09...ft-des-lesens/
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
#92 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#93 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#94 |
Banneling
|
![]() Bij mijn weten kunnen ze al direct weer de alarmbelprocedure inschakelen...
|
![]() |
![]() |
#95 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
Burgemeester
|
![]() Als u daarnaast roker, autorijder en gezinshoofd binnen een traditioneel gezin bent, behoort u alleszins tot een categorie die niet meer van deze tijd is. Een redneck of male chauvenist pig zeg maar.
Als u uw leven betert door over te schakelen op weed, op openbaar vervoer/fiets en uw vrouw te verlaten, dan wordt u misschien een interessante gesprekspartner voor de "bovenlaag die mee is met zijn tijd".
#97 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als NVA er het VB bijhaalt zullen er maar twee partijen aan de federale onderhandelingstafel zitten.
|
![]() |
![]() |
#98 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met de poepers gezeten toen het 3-2 werd ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
#99 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#100 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Je weet toch wat Van Hecke laatst over het VB gezegd heeft. "Zij die er nu nog bij zitten kunnen ofwel niet lezen, of zijn schatplichtig aan Dewinter" Uitspraak van Koen Dillen verleden week: " mijn vader draait zich om in zijn graf moest hij zien hoe het er nu in dat Antwerps partijtje aan toe gaat" |
|
![]() |