Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 2 oktober 2010, 21:22   #321
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik zal hier ook nog eens een vaststelling doen, en wel de vaststelling dat een bepaald forumlid wier naam ik niet zal noemen aangezien iedereen toch wel weet wie ik bedoel, voor de zoveelste keer bezig is met haar infantiele afleidingsmanoeuvres.

Tevens de oproep om deze dogmatische, van oogkleppen voorziene struisvogelachtige trol, want dat is het gewoon, verder straal te negeren.
Oei, dat rapport zit je blijkbaar zeer dwars.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2010, 21:30   #322
Sus Iratus
Banneling

Standaard

En tevens een welgemeende voor de dogmatische trollin.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 oktober 2010, 23:54   #323
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Vertel dan wat dat punt is. Als het zo duidelijk is; kan dat toch niet te moeilijk zijn.
Men mag jou 1000 x iets uitleggen, als het je niet aanstaat ga je 1000 x van voren af aan beginnen, en dezelfde vragen stellen en blijven stellen, tot als men niet eens meer weet waar het over gaat...En op dat moment stel jij je dan voor dat je gelijk gekregen hebt...
Dit stereotiepe antwoord van je kan men zowat in alle draden waar jij actief bent terugvinden , in ongeveer dezelfde bewoording...
Ik besluit hieruit dat je nooit en nergens iets bijdraagt aan gelijk welke discussie.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 08:43   #324
Schelfie
Minister-President

Schelfie's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Anne frank stichting :
De Anne Frank Stichting is een non-profitorganisatie. Het beheer van het Anne Frank Huis en het uitdragen van Anne Franks levensverhaal en idealen zijn de belangrijkste doelstellingen van de Stichting. De Stichting is een onafhankelijke organisatie en niet gebonden aan een politieke partij of een levensbeschouwelijke stroming.

missie

De Anne Frank Stichting is een onafhankelijke organisatie die de plek beheert waar Anne Frank tijdens de Tweede Wereldoorlog was ondergedoken en waar zij haar dagboek schreef. De Stichting brengt haar levensverhaal wereldwijd onder de aandacht ter bezinning op de gevaren van antisemitisme, racisme en discriminatie en het belang van vrijheid, gelijke rechten en democratie.

http://www.annefrank.org/nl/Sitewide/Organisatie/

"eens gewoon de media erop nakijken"; dat is pas wetenschappelijk waardevol.
Is die stichting even principieel tegen Israël haar acties tegenover de Palestijnen? Grootere smeerlappen kan je daar niet terugvinden hoor. Daar discrimineren, provoceren en zijn ze racisten dat het niet schoon meer is. Daar zouden ze toch constant in actie moeten tegen zijn, niet?
Of zijn ze daartegen verdacht stil, en is het beter om gebakken lucht te verkopen (iets waar u ook heel sterk in bent.)
Oud 4 oktober 2010, 09:02   #325
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
Men mag jou 1000 x iets uitleggen, als het je niet aanstaat ga je 1000 x van voren af aan beginnen, en dezelfde vragen stellen en blijven stellen, tot als men niet eens meer weet waar het over gaat...En op dat moment stel jij je dan voor dat je gelijk gekregen hebt...
Dit stereotiepe antwoord van je kan men zowat in alle draden waar jij actief bent terugvinden , in ongeveer dezelfde bewoording...
Ik besluit hieruit dat je nooit en nergens iets bijdraagt aan gelijk welke discussie.
Juist.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 09:13   #326
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oei, dat rapport zit je blijkbaar zeer dwars.
Het is niet omdat u constant (dwangmatig) repliceert, dat u daardoor automatisch de bovenhand in de discussie hebt. U wordt hier zowat dagelijks verbaal met de grond gelijk gemaakt, soms in een dergelijke mate zelfs dat een gevoel van medelijden mij overvalt.

Laatst gewijzigd door Pericles : 4 oktober 2010 om 09:23.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 09:13   #327
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is dit mierenneuken/muggenziften?

Als Vlaamse leeuwin weet je ongetwijfeld dat het Nederlandse woord allochtone is. Dat woord gebruik je ook in je post tot je overschakelt naar allochtoonse jongeren.
Waarom?
Dus omdat ik een Vlaamse ben is het mij niet toegestaan om schrijffouten te maken ? Ja dat noem ik inderdaad mierenneuken en muggenziften.

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 09:42   #328
Carnivore
Staatssecretaris

Carnivore's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Dus omdat ik een Vlaamse ben is het mij niet toegestaan om schrijffouten te maken ? Ja dat noem ik inderdaad mierenneuken en muggenziften.
ik noem dat omgekeerd racisme.

Van de vlaming wordt verwacht dat hij/zij correct schrijft, want hij heeft alle kansen gehad. De vlaming moet braaf de wet volgen, belasting betalen, begrip opbrengen voor een ander, etcetcetc.

Onze opgedrongen woestijnvrienden daarentegen, dat zijn steeds de dutskes, hun overvallen een misverstandje, hun barbaarse gebruiken cultuur.
yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES!

Carnivore is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 16:15   #329
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Anne frank stichting :
De Anne Frank Stichting is een non-profitorganisatie. Het beheer van het Anne Frank Huis en het uitdragen van Anne Franks levensverhaal en idealen zijn de belangrijkste doelstellingen van de Stichting. De Stichting is een onafhankelijke organisatie en niet gebonden aan een politieke partij of een levensbeschouwelijke stroming.

missie

De Anne Frank Stichting is een onafhankelijke organisatie die de plek beheert waar Anne Frank tijdens de Tweede Wereldoorlog was ondergedoken en waar zij haar dagboek schreef. De Stichting brengt haar levensverhaal wereldwijd onder de aandacht ter bezinning op de gevaren van antisemitisme, racisme en discriminatie en het belang van vrijheid, gelijke rechten en democratie.

http://www.annefrank.org/nl/Sitewide/Organisatie/

"eens gewoon de media erop nakijken"; dat is pas wetenschappelijk waardevol.
Indien u de media erop na zou kijken arti dan zou u al zéér lang begrepen hebben wie in hoofdzaak de slachtoffers zijn van de allochtonen verrijkers. Of zou u de media willen beschuldigen van extreem rechtse voorkeur in hun berichten?

Wat betreft "wetenschappelijk", degene waar u mee te koop loopt zullen zeker niet wetenschappelijker zijn in hun berichtgeving dan bv. de media.

Wat betreft humo en de krant de morgen, zijn deze voor u "wetenschappelijke" werken artisjok?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 17:12   #330
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Opvoedingskwaliteit zal ook wel onderheven zijn aan natuurlijke evolutie.

Iedereen, individueel of in etnisch verband, evolueert niet even paraleel en niet aan het zelfde tempo.

Het is wel bij 'autochtone' betrokkene slachtoffers geweten dat de meeste kansarme 'Moslima's' hun talrijke kroost zo vlug mogelijk op straat zetten, waar zij dan meteen gebrandmerkt worden met de lokale levensgewoonten. (b.v.: Molenbeek, Anderlecht, Neerpede enz.)

Dit houd voornamelijk in: Haat, acuut ongenoegen, opportunisme, kleptomanie en vooral de gehate autochtoon zoveel mogeloijk pogen uit te persen en constant de rol van het eeuwige slachtoffer te gaan uithangen.

Eigenlijk zou men eerst en vooral moeten beginnen met ze naast taallessen ook een degelijke Katholieke opvoeding te verschaffen; zoals de meeste Westerse Autochtonen het hebben doorstaan.

Laatst gewijzigd door bruggeman : 4 oktober 2010 om 17:20.
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 oktober 2010, 18:41   #331
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Natuurlijk mag je schrijffouten maken.
Ik vond het vreemd dat je in je post herhaaldelijk "allochtone" schreef, en dan plots overschakelde naar "allochtoonse"
Als die "alochtoonse" een schrijffout was; zeg dat dan gewoon.
Oud 4 oktober 2010, 18:46   #332
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Indien u de media erop na zou kijken arti dan zou u al zéér lang begrepen hebben wie in hoofdzaak de slachtoffers zijn van de allochtonen verrijkers. Of zou u de media willen beschuldigen van extreem rechtse voorkeur in hun berichten?
Ik wil de media niet beschuldigen; maar je weet ongetwijfeld dat de media een selectie maakt uit de berichten die voorhanden zijn. Ze kan nu eenmaal niet over alles berichten.

Citaat:
Wat betreft "wetenschappelijk", degene waar u mee te koop loopt zullen zeker niet wetenschappelijker zijn in hun berichtgeving dan bv. de media.
Dat durf ik te betwijfelen. Een selectie van gebeurtenissen heeft geen wetenschappelijke waarde om besluiten te trekken; in tegenstelling tot het onderzoek dat ik aanhaalde.

Citaat:
Wat betreft humo en de krant de morgen, zijn deze voor u "wetenschappelijke" werken artisjok?
Neen, dat zijn geen wetenschappelijke werken.
Humo publiceert soms (uit) wetenschappelijke werken. Dat wel.
Oud 4 oktober 2010, 22:14   #333
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik wil de media niet beschuldigen; maar je weet ongetwijfeld dat de media een selectie maakt uit de berichten die voorhanden zijn. .
Daarom vonden ze dus dit onding uit!

AANBEVELINGEN VOOR DE BERICHTGEVING OVER ALLOCHTONEN

Deze Aanbevelingen zijn in 1994 door de AVBB in samenwerking met het Centrum voor Racismebestrijding op papier gezet na uitgebreid media-onderzoek. De Aanbevelingen hebben niet het karakter van formeel deontologische normen, wat niet belet dat de Raad voor Deontologie van de AVBB ze desgevallend wel in zijn beoordelingen betrekt.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2010, 01:07   #334
Xing Ho
Banneling

Standaard

En, zijn er nog meer bezwarende lezersbrieven verschenen?
Xing Ho is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2010, 16:17   #335
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik wil de media niet beschuldigen; maar je weet ongetwijfeld dat de media een selectie maakt uit de berichten die voorhanden zijn. Ze kan nu eenmaal niet over alles berichten.

Dat durf ik te betwijfelen. Een selectie van gebeurtenissen heeft geen wetenschappelijke waarde om besluiten te trekken; in tegenstelling tot het onderzoek dat ik aanhaalde.

Neen, dat zijn geen wetenschappelijke werken.
Humo publiceert soms (uit) wetenschappelijke werken. Dat wel.
We weten intussen al lang dat de media zéér zeker geen reklame maakt voor rechts of extreem rechts integendeel. Dus indien ze voorvallen met allochtonen moeten publiceren zal dit zeer zeker niet ten voordele van rechts of indien u wil extreem rechts zijn.

Wat betreft het onderzoek dat u aanhaalt, u gaat toch niet loochenen dat dit een onderzoek is/was met een politiek geurtje hé artisjok.

Oud 5 oktober 2010, 18:26   #336
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
We weten intussen al lang dat de media zéér zeker geen reklame maakt voor rechts of extreem rechts integendeel. Dus indien ze voorvallen met allochtonen moeten publiceren zal dit zeer zeker niet ten voordele van rechts of indien u wil extreem rechts zijn.
De media maken een selectie uit de feiten die voorhanden zijn; en berichten daarover.
Bij die selectie houden ze maar 1 iets voor ogen : verkoop. Wat willen de lezers lezen?

Citaat:
Wat betreft het onderzoek dat u aanhaalt, u gaat toch niet loochenen dat dit een onderzoek is/was met een politiek geurtje hé artisjok.
Als jij wil aantonen dat er een politiek geurtje aanhangt; kom maar af met je argumenten.
Oud 5 oktober 2010, 19:10   #337
ERLICH
Minister-President

Standaard

Citaat:
De media maken een selectie uit de feiten die voorhanden zijn; en berichten daarover.
Bij die selectie houden ze maar 1 iets voor ogen : verkoop. Wat willen de lezers lezen?

Als jij wil aantonen dat er een politiek geurtje aanhangt; kom maar af met je argumenten.
1 - volledig mee akkoord.

2 - U weet zelf wel beter dan dit. De bronnen waar u altijd mee voor de dag komt arti toch, nu is het www.monitorracisme en de anne frank stichting. Alles dat nog maar enigzins ruikt naar rechts staat bij deze op de lijst FOUT. U gaat nu toch niemand proberen wijs te maken dat deze onpartijdig zijn ofwel?

Indien u graag argumenten wil, kan men hieruit afleiden dat u uw eigen bronnen er niet aandachtig op na leest.

Oud 5 oktober 2010, 19:32   #338
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
1 - volledig mee akkoord.

2 - U weet zelf wel beter dan dit. De bronnen waar u altijd mee voor de dag komt arti toch, nu is het www.monitorracisme en de anne frank stichting. Alles dat nog maar enigzins ruikt naar rechts staat bij deze op de lijst FOUT. U gaat nu toch niemand proberen wijs te maken dat deze onpartijdig zijn ofwel?

Indien u graag argumenten wil, kan men hieruit afleiden dat u uw eigen bronnen er niet aandachtig op na leest.
Het onderzoek gaat over "racisme en extremisme"

Waar in het onderzoek wordt gesteld dat extreemlinks-geweld goed is en extreemrechts-geweld slecht?

Extreemrechts gaat nu eenmaal dikwijls samen met racisme.
Mag het onderzoek het extreemrechts racisme niet vermelden?

Lees het onderzoek vooraleer je er uitspraken over doet.
Er staat een compleet hoofdstuk over de grijze wolven in.
Je zal dat ongetwijfeld graag lezen.
Oud 5 oktober 2010, 19:37   #339
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Extreemrechts gaat nu eenmaal dikwijls samen met racisme.
.
Dat is juist: dat de extreem rechtse islam inspiratiebron is van racisme zal niemand ontkennen. Daar gaat deze draden ook om : het racistisch en geweldadig hyenagedrag van """"""""jongeren"""""""""""""""""".
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 5 oktober 2010, 19:38   #340
den dinges
Banneling

Standaard de kettingzaag...

Citaat:
Natuurlijk mag je schrijffouten maken.
Ik vond het vreemd dat je in je post herhaaldelijk "allochtone" schreef, en dan plots overschakelde naar "allochtoonse"
Als die "alochtoonse" een schrijffout was; zeg dat dan gewoon.
Zijde weer aan 't zagen ?...Mensenlief, je krijgt er echt nooit genoeg van, hé ? Kunde gij een zaag spannen seg...
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be