![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als jij beelden van de aanslag op de TWC toren nazi-propaganda vindt, dan maak ik me ernstig zorgen over je. Laatst gewijzigd door Sunny : 7 oktober 2010 om 12:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ja, omdat het OM een aanklacht heeft geformuleerd die moet worden behandeld. Nee, omdat een groot deel van de maatschappij, naast 1,5 miljoen PVV stemmers nog heel veel anderen, vindt dat deze zaak niet voor de rechter mag worden gebracht. Ongeacht wat de uitspraak van de rechter zal zijn, het zal het conflict over de woorden van Wilders niet oplossen. Dat zal in de een of andere vorm blijven bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niks nieuws in de film, pure, ruwe feiten ...wie kan en daar nu tegen zijn en vooral WAAROM dan wel?. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Haatzaaien is helemaal een begrip waar je alle kanten mee uit kunt. Zie bvb ook het volgende bericht. Citaat:
Overigens heeft Wilders zich wel uitgesproken over discriminatie op grond van geboorte. Hij wil mensen afkomstig uit moslimlanden weren. Zelfs al kom je uit Indonesië, hoor je tot de christelijke minderheid, dan nog zou je bvb niet kunnen trouwen in Nederland omdat je uit een moslimland komt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ook zijn uitspraak "De koran is het mein Kampf van de moslims" . wat is daar niet correct aan ? Dat boek staat bol van de aanzetten tot haat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar juist daarom vind ik het goed dat er een rechtszaak wordt gevoerd. Misschien komen we tot de conclusie dat er zaken in de wet staan, die eigenlijk niet door de wet kunnen worden geregeld. Indien dat zo is, moet de wet veranderd en eventueel de betreffende artikelen afgeschaft worden. Laatst gewijzigd door Sjaax : 7 oktober 2010 om 12:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Piero : 7 oktober 2010 om 12:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens Vermeulen (deskundge terzake in Vlaanderen) bevestigt wat Hans jansen zegt. Dit hele proces is een farse. ![]() ![]() ![]() Om Wilders te straffen gaat de rechtbank de waarheid moeten ontkennen . ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 7 oktober 2010 om 12:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tegen wat strijdt Wilders precies? Een voorbeeld: Saoediër trouwt met 10-jarig meisje donderdag 07 oktober 2010, In Saoedi-Arabië is een man getrouwd met een 10-jarig meisje. De 34-jarige bruidegom is daarmee toe zijn derde echtgenote. De notaris die het huwelijkscontract opstelde, sjeik Said bin Abdullah al-Djalil, is naar eigen zeggen nog altijd ontzet, ook al dateren de feiten van twee jaar geleden. De notaris zou meermaals geprobeerd hebben om de ouders van het kind te overtuigen om de trouw niet te laten doorgaan. Aangezien het kind echter toestemde, kon hij niet anders dan het contract op te stellen. In Saoedi-Arabië mogen mannen volgens het islamitisch recht vier vrouwen hebben. Een minimumleeftijd voor een huwelijk opleggen, blijft voorlopig uit. http://www.nieuwsblad.be/article/det...&kanaalid=1415 ![]() Zal ik eens bij de buurman vragen of ik met zijn dochter van 12 mag trouwen? Ik ![]() Hier heet dat pedofilie, daar is het huwelijk, eigelijk een eufemisme voor hetzelfde, een nickname voor kindermisbruik.
Wie het verleden niet kent, weet ook zijn toekomst niet !!! Laatst gewijzigd door stropke : 7 oktober 2010 om 13:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ge durft mij verwijten dat ik in de war ben? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 7 oktober 2010 om 13:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Goh je kan toch moeilijk zeggen dat de islam goed doet voor de mensen. Het is en blijft een religie die mensen onderdrukt. Mensen niet gelijkwaardig behandelt. Bovendien misbruik maakt van angst voor het onbekende (leven na de dood). De islam staat het bewust worden in de weg. Bovendien welke gezonde geestelijke religie laat kinderen met oude vieze mannetjes trouwen? Of vrouwen een apartheidssymbool laten dragen. Of oproepen tot geweld tov niet gelovigen? Ja juist de islam.
Laatst gewijzigd door grimbergen : 7 oktober 2010 om 13:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Gouverneur
|
![]() inderdaad want die keurt het doden van vrouwen en kinderen goed door Israel
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders zou het toch gemakkelijk zijn, hé: ik vermoord mijn vrouw (extreem geval), maar ik krijg toch nog 500.000 stemmen achter mijn naam, en dus mag ik niet berecht worden. Van Rossem heeft dat bij ons ooit eens in een zekere zin geprobeerd, weet je nog? ![]() Het enige voordeel van het proces kan zijn dat er een maatschappelijk en politiek debat opkomt rond het concept "vrijheid van meningsuiting", wat nooit slecht kan zijn...
![]() |
![]() |
#179 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bestaat er zoiets in Nederland als een vergoeding voor tergend en roekeloos geding ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
|
![]() Citaat:
Overigen - dat las ik in de onderhavige stukken die betrekking hadden op de gebruikte argumenten voor de wraking, had Moscowicz een aantal domme en verkeerde inschattingen gedaan. Ik begin me zo langzamerhand af te vragen waar de faam van dit kantoor op berust? In ieder geval niet op deze telg uit het geslacht. De opzet was om alle rechters naar huis te sturen en dat gaat nu eenmaal niet aldus de Raad van Discipline. Rechter B. met zijn Marokkaanse betrekkingen was een beter doel geweest en daar had Moscowicz op moeten focussen.
![]() |