![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#101 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
sommigen wel over "links ondemocratisch krapuul".
|
|
#102 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik heb me altijd al afgevraagd wat sommigen zo "Links" vinden aan de VRT.
|
|
#103 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Het verbaast mij daarentegen niet dat u dat prima vindt.
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 7 oktober 2010 om 17:28. |
|
|
|
|
|
#104 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
U wordt dringend en met klem verzocht, mij geen woorden in de mond te leggen.(blijkbaar één van uw specialiteiten)
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 oktober 2010 om 17:35. |
|
|
|
|
#105 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#106 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
tis ferm verbeterd, moet ik zeggen, maar vroeger was het toch wel een rood nest hoor,
|
|
|
|
|
#107 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat laat ik voor rekening van de schrijver. Maar telkens ik luister naar Radio1 of sommige "duidingsprogramma's" van de openbare omroep zie, bekruipt mij ook dat gevoel. $Objectiviteit = 0;
|
|
|
|
|
#108 | |
|
|
Citaat:
Dat u er daar nog eentje aan wil toevoegen draagt, zij het gniffelend, mijn dankbaarheid weg. Maar om over het item terug te komen...u geeft wel degelijk toe dat de VRT gestoffeerd wordt door links ondemocratisch krapuul...want uw enige verweer op mijn onweerlegbare vaststelling was: "bij het VB is dat OOK zo". Uiteraard zal het uw petje ver te boven gaan waarom ik hier geen boompje wil opzetten over de legitimiteit van " rechts ondemocratisch krapuul" in een bepaalde partij zolang deze op een meer dan democratische wijze zijn verkozen versus het abjecte politiek benoemde "linkse antidemocratische krapuul" van de amada door de "ons kent ons" politiek.
|
|
|
#109 |
|
Banneling
|
Als u hier kras poneert van de Openbare Omroep dat haar 'objectiviteit = 0', dan ligt uw objectiviteit al niet veel hoger.
|
|
|
|
|
#110 |
|
Minister
|
system, wat ik nu zeg is geen aanval op de Openbare omroep of over het links/rechts karakter, maar op media in het algemeen: media is NOOIT objectief
mensen die in objectiviteit geloven zijn naïef.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
|
|
|
#111 |
|
Minister-President
|
en wat doet de nva voor de anderen buiten zichzelf te verrijken als drukkingsgroep?
|
|
#112 | |
|
Banneling
|
Citaat:
De poster maakt zichzelf hier volstrekt ongeloofwaardig. Hij verlaagt zich tot slogans zonder inhoud. Laatst gewijzigd door system : 7 oktober 2010 om 18:35. |
|
|
|
|
|
#113 | |
|
Provinciaal Gedeputeerde
|
Citaat:
Bezoek zijn site eens en stel vast dat hij schrijver is van het boek, getiteld 'Walen Buiten'. Behoort zeker tot de franstalige opiniemakers hoor en schrijft niet alleen over Belgische issues. Laatst gewijzigd door Kawadude : 7 oktober 2010 om 18:37. |
|
|
|
|
|
#114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niks van, u dicht mij die bewering toe, en het gebeurt hier wel meer dat u andermans beweringen verdraait, en ik verzoek u nogmaals dringend om daarmee te stoppen.
|
|
|
#115 | |
|
Banneling
|
Citaat:
(*) (Pieters en Flahaut) Laatst gewijzigd door system : 7 oktober 2010 om 18:43. |
|
|
|
|
|
#116 | |
|
|
Citaat:
Dus: men moet de linkse tot extreem linkse VRT objectief vinden op straffe van door te moeten gaan als niet objectief? Rare jongens hier vanavond...
|
|
|
#117 |
|
|
Ik heb het nog eens nagekeken en inderdaad Zipperer...u heeft gelijk...er rest u inderdaad niets anders dan te ontkennen...
|
|
#118 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 7 oktober 2010 om 18:46. |
|
|
|
|
|
#119 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dat weet ik.
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 7 oktober 2010 om 19:05. |
|
|
|
|
#120 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Help me even op weg, EddyBal; Wat was het lijstnummer ook al weer bij de laatste verkiezingen van het ACV, het ACLVB en het ABVV-FGTB?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 7 oktober 2010 om 19:14. |
|
|