Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 9 oktober 2010, 21:48   #241
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Om niet te weten wie de vader van uw kind is, heb je dus maar 2 mannen nodig op 1 maand tijd. Zo overdreven hoerig gedrag kan ik dat dus niet noemen.
Toch wel.
Oud 9 oktober 2010, 21:52   #242
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mambo...
Een vrouw die lust zoekt is een hoer.
Een man die lust zoekt... dan is het een natuur recht?
Djeeeses wordt eens wakker, het is 2010 ja!
Idd 2010 en je hebt het nog steeds niet door?
Oud 9 oktober 2010, 22:52   #243
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marie van de koster Bekijk bericht
Mijn antwoord was gericht aan Mambo en ik zei duidelijk : "volgens u" (u = Mambo).
Ik ben ook gescheiden en bleef met twee kinderen alleen, op een bepaald moment kreeg ik ook geen alimentatie meer, 2 jaar heeft het geduurd, mijnheer had geen "inkomsten" meer (had er voor gezorgd dat hij afgedankt werd) en geen vast adres. Dat mijn kinderen niets te kort kwamen, kwam volledig voor mijn rekening, heel hun opvoeding, verzorging, alles wat ze nodig hadden, daar draaide ik in mijn eentje voor op.
Ex zat in de tussentijd in de kroeg nog meer schulden bij te maken. Een gezamenlijke lening die we nog tijdens ons huwelijk hadden aangegaan betaalde hij niet meer af (het was een nieuwe auto die hij nodig had en die hij perte totale gereden heeft, waarop hij besloot dat het niet meer nodig was te betalen gezien er geen auto meer was ). Ik deed mijn uiterste best om mijn baantje te houden en had dus een inkomen en mocht meemaken dat er op mijn magere pree loonsbeslag werd gedaan omdat die lening toch moest worden afbetaald.
Neen, ik ben niet dakloos geweest - gelukkig maar voor mijn kinderen - maar geloof me dat ik ook veel zwarte sneeuw gezien heb, kom dus niet af met uw verhaaltjes druipend van zelfmedelijden omdat u dakloos was. Denk aan uw vrouw die intussen UW kind (of was dat kind minder van u omdat u gescheiden was?) heeft grootgetrokken.
Duveltje heeft nochtans gelijk.
Veel vrouwen vinden redenen om te scheiden en nog veel meer redenen (al dan niet verzonnen redenen) om hun man levenslang te laten betalen. Ook al weten ze heel erg goed dat hun ex man levenslang in de miserie zal zitten.
Mijn ervaring is dat vrouwen dat zelfs leuk vinden, hoe groter de miserie van hun ex man hoe leuker ze het vinden.
Tja dus is het niet verwonderlijk dat een man met een normaal inkomen als werkmens die niet meer kan rondkomen door de alimentatie en zijn andere kosten zich gewoon onvermogend verklaard en dat de vrouw het maar zelf moet zien te klaren.

Ik heb persoonlijk nog nooit een vrouw alimentatie voor haar kinderen weten te betalen.
Blijkbaar bestaat dat niet.

Ik heb wel weet van vrouwen die al meer dan 20 jaar gescheiden leven van hun man zich met hand en tand verzetten tegen een rechterlijke uitspraak enkel en alleen om zich maandelijks een toelage te laten toekomen en zelfs een deel van de man zijn pensioen op te eisen.
Puur uit venijn. En eeuwige hebzucht.

Laatst gewijzigd door Mambo : 9 oktober 2010 om 22:58.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2010, 07:40   #244
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Veel vrouwen vinden redenen om te scheiden en nog veel meer redenen (al dan niet verzonnen redenen) om hun man levenslang te laten betalen. Ook al weten ze heel erg goed dat hun ex man levenslang in de miserie zal zitten.
Mijn ervaring is dat vrouwen dat zelfs leuk vinden, hoe groter de miserie van hun ex man hoe leuker ze het vinden.
Tja dus is het niet verwonderlijk dat een man met een normaal inkomen als werkmens die niet meer kan rondkomen door de alimentatie en zijn andere kosten zich gewoon onvermogend verklaard en dat de vrouw het maar zelf moet zien te klaren.

Ik heb persoonlijk nog nooit een vrouw alimentatie voor haar kinderen weten te betalen.

Ik heb wel weet van vrouwen die al meer dan 20 jaar gescheiden leven van hun man zich met hand en tand verzetten tegen een rechterlijke uitspraak enkel en alleen om zich maandelijks een toelage te laten toekomen en zelfs een deel van de man zijn pensioen op te eisen.
Was dat niet een vastgelegde termijn geworden van 2 jaar dat ze max moeten betalen voor hun vrouw? Of was het iets dat rechters algemeen als regel hanteren om net die wantoestanden van mannen die levenslang betalen tegen te gaan?
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken als ik zeg dat ik geen man wil die voor mij moet betalen. Daar ben ik te trots voor.

Ik kan u alleen maar gelijk geven in het feit dat sommige mannen effectief geplunderd worden. Sommige zochten het zelf, anderen werden fameus in de zak gezet.

En jij kent geen vrouw die betaald voor haar kinderen? Ik ken er persoonlijk zo 2.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2010, 07:47   #245
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

duveltje382's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Was dat niet een vastgelegde termijn geworden van 2 jaar dat ze max moeten betalen voor hun vrouw? Of was het iets dat rechters algemeen als regel hanteren om net die wantoestanden van mannen die levenslang betalen tegen te gaan?
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken als ik zeg dat ik geen man wil die voor mij moet betalen. Daar ben ik te trots voor.

Ik kan u alleen maar gelijk geven in het feit dat sommige mannen effectief geplunderd worden. Sommige zochten het zelf, anderen werden fameus in de zak gezet.

En jij kent geen vrouw die betaald voor haar kinderen? Ik ken er persoonlijk zo 2.

Idd,maar Wiske ken jij zelf ook hé,das een smerige tang,die speelt het rot
Ik weet dat jij juist mijn situatie begrijpt nu
Maar ooit zal ik nee zeggen,en weer op de straat belanden,begrijp je mij?
duveltje382 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2010, 07:58   #246
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Idd,maar Wiske ken jij zelf ook hé,das een smerige tang,die speelt het rot
Ik weet dat jij juist mijn situatie begrijpt nu
Maar ooit zal ik nee zeggen,en weer op de straat belanden,begrijp je mij?
Moet je nog altijd voor haar betalen?
I'll just kill myself now.
Duupje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2010, 08:00   #247
Steve_M
Perm. Vertegenwoordiger VN

Steve_M's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

De frustratie druipt van je posts af.
Steve_M is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2010, 08:09   #248
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Moet je nog altijd voor haar betalen?
Idd

Klote is dat toch hé
Oud 10 oktober 2010, 10:03   #249
Scherven A. Mok
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik denk dat kinderen opvoeden wel wat meer kost dan die alimentatie.
Maar inderdaad, er zijn vrouwen die ervan profiteren. Maar evengoed vrouwen die dat niet doen en mannen die daar hun zak aan vegen.
Scherven A. Mok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2010, 10:37   #250
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Marie van de koster's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Draai het eens om wil je?
Vrouwen die hun kinderen dumpen, de nek omdraaien, begraven, afstaan, verkopen (jawel verkopen als een hond)
Die hebben geen respect !
Geen zelfrespect, geen respect voor hun kinderen en geen respect voor de vader.
Idd..vrouwen hebben zeker en vast plichten!

En degenen die vinden dat ze dat niet meer moeten hebben omdat hun lust hoogtij moet kunnen vieren zouden we beter idd een doek rond hun hoofd binden en een draai rond hun oren geven.

En als ze hun pleziertje opnemen dat ze het dan doen met hun partner en niet met god en alleman. En vooral dat ze na hun pleziertjes ook hun verantwoordelijkheid ten volle nemen.

Want blijkbaar rijpt bij vrouwen ergens het idee dat de man er alleen maar is om hun geld te geven en voor de rest vooral niet in hun weg te lopen.

Wel ze zijn mis!
En hebben mannen nooit hun kind gedumpt, de nek omgedraaid, begraven, verkocht (jawel verkocht als een hond).
Ik dacht ook dat er meer pedofiele mannen dan vrouwen zijn.
Maar volgens Mambo zijn alle mannen heiligen die recht hebben op pleziertjes en vrouwen hoeren die als ze meer dan één man kennen daarvoor moeten veroordeeld worden door de hele wereld.
Ik denk dat u stilaan rijp bent voor een psychiater.
Oud 10 oktober 2010, 10:39   #251
Steve_M

Standaard

Citaat:
En hebben mannen nooit hun kind gedumpt, de nek omgedraaid, begraven, verkocht (jawel verkocht als een hond).
Maar volgens Mambo zijn alle mannen heiligen die recht hebben op pleziertjes en vrouwen hoeren die als ze meer dan één man kennen daarvoor moeten veroordeeld worden door de hele wereld.
Laat hem toch doen: hij heeft overduidelijk pech gehad met de vrouwen in zijn leven en komt daarom nu een beetje de vrouwenhater uithangen. Eigenlijk kan je daar alleen medelijden mee hebben.
Oud 10 oktober 2010, 10:43   #252
duveltje382
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wat met de vele mannen als ik die afgezet worden door trutten van vrouwen,die enkel op ons geld uit zijn?
Oud 10 oktober 2010, 10:47   #253
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Levenslang betalen? Wat een zever, we zitten hier niet in Amerika hé.
Vrouwen die werken, krijgen geen alimentatie, geen cent. De alimentatie die dan betaald wordt, is enkel en alleen bedoeld voor de kinderen, zo gauw die kinderen niet meer ten laste zijn, moet er ook geen alimentatie meer betaald worden. Feitelijk stopt het op het ogenblik dat er geen kindergeld meer wordt gestort.
En tegenwoordig is het overigens heel anders dan vroeger. Veel koppels die scheiden, doen co-ouderschap. In dat geval betaalt geen van beiden iets aan de partner. Ook gaan nu bijna alle gehuwde vrouwen werken - of zijn ingeschreven als werkloze - en een vrouw met een inkomen wier kinderen toegewezen zijn aan haar partner betaalt aan hem alimentatie.
Een vrouw zonder inkomen krijgt wel alimentatie maar dat stopt als ze hertrouwt.
Als man en vrouw een aantal jaren apart leven, dus niet in hetzelfde huis, dan worden ze automatisch gescheiden verklaard. Vroeger was dat een periode van 7 jaar, dat is verminderd maar ik weet niet precies hoeveel jaar het nu is, ik dacht 5. Uw verhaal over 20 jaar gescheiden leven zonder rechterlijke uitspraak klopt dus niet.
Uit welke eeuw komt u eigenlijk?

Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 10 oktober 2010 om 10:49.
Marie van de koster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2010, 10:47   #254
Steve_M

Standaard

Citaat:
Wat met de vele mannen als ik die afgezet worden door trutten van vrouwen,die enkel op ons geld uit zijn?
Wat met de vele eikels van venten die enkel op seks uit zijn en daarna niet omkijken naar hun kinderen?
Oud 10 oktober 2010, 10:51   #255
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Laat hem toch doen: hij heeft overduidelijk pech gehad met de vrouwen in zijn leven en komt daarom nu een beetje de vrouwenhater uithangen. Eigenlijk kan je daar alleen medelijden mee hebben.
Tja ...
Oud 10 oktober 2010, 10:52   #256
Marie van de koster
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alleen al dat "ons" in ons geld is er teveel aan. U doet als Mambo en scheert alle vrouwen over één kam maar alle mannen ook. Alleen is het bij vrouwen slechtbedoeld en bij mannen goed.
Oud 10 oktober 2010, 11:04   #257
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Levenslang betalen? Wat een zever, we zitten hier niet in Amerika hé.
Vrouwen die werken, krijgen geen alimentatie, geen cent. De alimentatie die dan betaald wordt, is enkel en alleen bedoeld voor de kinderen, zo gauw die kinderen niet meer ten laste zijn, moet er ook geen alimentatie meer betaald worden. Feitelijk stopt het op het ogenblik dat er geen kindergeld meer wordt gestort.
En tegenwoordig is het overigens heel anders dan vroeger. Veel koppels die scheiden, doen co-ouderschap. In dat geval betaalt geen van beiden iets aan de partner. Ook gaan nu bijna alle gehuwde vrouwen werken - of zijn ingeschreven als werkloze - en een vrouw met een inkomen wier kinderen toegewezen zijn aan haar partner betaalt aan hem alimentatie.
Een vrouw zonder inkomen krijgt wel alimentatie maar dat stopt als ze hertrouwt.
Als man en vrouw een aantal jaren apart leven, dus niet in hetzelfde huis, dan worden ze automatisch gescheiden verklaard. Vroeger was dat een periode van 7 jaar, dat is verminderd maar ik weet niet precies hoeveel jaar het nu is, ik dacht 5. Uw verhaal over 20 jaar gescheiden leven zonder rechterlijke uitspraak klopt dus niet.
Uit welke eeuw komt u eigenlijk?
Joat meiske ge hebt gelijk zoals alle mensen die altijd gelijk willen hebben.
Alleen spijtig dat het gans anders is.
Uw ex man zit zich ondertussen ook te bezatten en heeft zich onvermogend verklaard om van u vanaf te zijn nietwaar?

Ge ziet dat uwe uitleg al gevallen is nog voor het er staat.

Laatst gewijzigd door Mambo : 10 oktober 2010 om 11:12.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 oktober 2010, 11:10   #258
Mambo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Mannen doen dat niet. Zeer zeldzaam verschijnsel. Vrouwen daarentegen...de gazetten staan er vol van. Als een man dat toch doet ligt de oorzaak bij de vrouw in elk geval.

Citaat:
Misschien wel, maar er zijn ook pedofiele vrouwen.
Citaat:
Tja ...vrouwen hé. Een hoer moet je niet ver zoeken en het zijn altijd vrouwen.

Citaat:
Die mensen hebben daar hetzelfde gedacht over
Oud 10 oktober 2010, 11:12   #259
Steve_M

Standaard

Citaat:
Mannen doen dat niet. Zeer zeldzaam verschijnsel. Vrouwen daarentegen...de gazetten staan er vol van. Als een man dat toch doet ligt de oorzaak bij de vrouw in elk geval.

Misschien wel, maar er zijn ook pedofiele vrouwen.

Tja ...vrouwen hé. Een hoer moet je niet ver zoeken en het zijn altijd vrouwen.

Die mensen hebben daar hetzelfde gedacht over
Het doet nog altijd pijn, he. Laat je maar eens goed gaan, je kan er maar deugd van hebben.
Oud 10 oktober 2010, 11:15   #260
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Bron VRT

Wil je kinderen dan moet je er vol voor gaan,kinderen zijn geen afvalproduct
Tja, je hebt ook zwangere vrouwen die hun kind gewoon laten aborteren als afval. Ik vind zowel dit voorval als abortus in het algemeen betreurenswaardig.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be