![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#241 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel.
![]() |
#242 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Idd 2010 en je hebt het nog steeds niet door?
![]() |
#243 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Veel vrouwen vinden redenen om te scheiden en nog veel meer redenen (al dan niet verzonnen redenen) om hun man levenslang te laten betalen. Ook al weten ze heel erg goed dat hun ex man levenslang in de miserie zal zitten. Mijn ervaring is dat vrouwen dat zelfs leuk vinden, hoe groter de miserie van hun ex man hoe leuker ze het vinden. Tja dus is het niet verwonderlijk dat een man met een normaal inkomen als werkmens die niet meer kan rondkomen door de alimentatie en zijn andere kosten zich gewoon onvermogend verklaard en dat de vrouw het maar zelf moet zien te klaren. Ik heb persoonlijk nog nooit een vrouw alimentatie voor haar kinderen weten te betalen. Blijkbaar bestaat dat niet. Ik heb wel weet van vrouwen die al meer dan 20 jaar gescheiden leven van hun man zich met hand en tand verzetten tegen een rechterlijke uitspraak enkel en alleen om zich maandelijks een toelage te laten toekomen en zelfs een deel van de man zijn pensioen op te eisen. Puur uit venijn. En eeuwige hebzucht.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 9 oktober 2010 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#244 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan alleen maar voor mezelf spreken als ik zeg dat ik geen man wil die voor mij moet betalen. Daar ben ik te trots voor. Ik kan u alleen maar gelijk geven in het feit dat sommige mannen effectief geplunderd worden. Sommige zochten het zelf, anderen werden fameus in de zak gezet. En jij kent geen vrouw die betaald voor haar kinderen? Ik ken er persoonlijk zo 2. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#245 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Idd,maar Wiske ken jij zelf ook hé,das een smerige tang,die speelt het rot Ik weet dat jij juist mijn situatie begrijpt nu Maar ooit zal ik nee zeggen,en weer op de straat belanden,begrijp je mij? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#246 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#247 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#248 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#249 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad, er zijn vrouwen die ervan profiteren. Maar evengoed vrouwen die dat niet doen en mannen die daar hun zak aan vegen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#250 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik dacht ook dat er meer pedofiele mannen dan vrouwen zijn. Maar volgens Mambo zijn alle mannen heiligen die recht hebben op pleziertjes en vrouwen hoeren die als ze meer dan één man kennen daarvoor moeten veroordeeld worden door de hele wereld. Ik denk dat u stilaan rijp bent voor een psychiater.
![]() |
![]() |
#251 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#252 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#253 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vrouwen die werken, krijgen geen alimentatie, geen cent. De alimentatie die dan betaald wordt, is enkel en alleen bedoeld voor de kinderen, zo gauw die kinderen niet meer ten laste zijn, moet er ook geen alimentatie meer betaald worden. Feitelijk stopt het op het ogenblik dat er geen kindergeld meer wordt gestort. En tegenwoordig is het overigens heel anders dan vroeger. Veel koppels die scheiden, doen co-ouderschap. In dat geval betaalt geen van beiden iets aan de partner. Ook gaan nu bijna alle gehuwde vrouwen werken - of zijn ingeschreven als werkloze - en een vrouw met een inkomen wier kinderen toegewezen zijn aan haar partner betaalt aan hem alimentatie. Een vrouw zonder inkomen krijgt wel alimentatie maar dat stopt als ze hertrouwt. Als man en vrouw een aantal jaren apart leven, dus niet in hetzelfde huis, dan worden ze automatisch gescheiden verklaard. Vroeger was dat een periode van 7 jaar, dat is verminderd maar ik weet niet precies hoeveel jaar het nu is, ik dacht 5. Uw verhaal over 20 jaar gescheiden leven zonder rechterlijke uitspraak klopt dus niet. Uit welke eeuw komt u eigenlijk?
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 10 oktober 2010 om 10:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#254 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#255 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja ...
![]() |
#256 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alleen al dat "ons" in ons geld is er teveel aan. U doet als Mambo en scheert alle vrouwen over één kam maar alle mannen ook. Alleen is het bij vrouwen slechtbedoeld en bij mannen goed.
![]() |
#257 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen spijtig dat het gans anders is. Uw ex man zit zich ondertussen ook te bezatten en heeft zich onvermogend verklaard om van u vanaf te zijn nietwaar? Ge ziet dat uwe uitleg al gevallen is nog voor het er staat.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 10 oktober 2010 om 11:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#258 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |