![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#61 | ||||||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Verder, zijn er genoeg moslims (de meerderheid) die vrouwenonderdrukking verafschuwen, die moslims worden jammer genoeg niet gehoord en er wordt ook niet veel aandacht geschonken aan dat soort mensen. U zei het al, vtm wilt winst maken en geld kloppen ze alleen door het extremistisch goedje uit te zenden. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#62 |
Europees Commissaris
|
![]() Daarover valt niet eens te discussiëren, de meeste zijn al gehersenspoeld en ze leggen hun eigen beeld van onderdrukking op en gaan daarop verder discuteren, dit is niet eens logisch.
Laatst gewijzigd door porpo : 13 oktober 2010 om 23:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#63 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#64 | |
|
![]() Uh ja, meestal wel maar ik geloof ook in het feit dat er mensen zijn die oprecht opzoek zijn naar antwoorden en oplossingen.
![]() |
![]() |
![]() |
#65 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wij kunnen de wereld in drie grote wereldbeelden groeperen. Een wereldbeeld gaat ervan uit dat het individu het uitgangspunt is. Het individu maakt de maatschappij, rechtvaardigheid van individu = rechtvaardigheid van de maatschappij. Tweede wereldbeeld maatschappij ipv individu. Derde is de islam, de uitgangspunten zijn het individu, het gezin en de maatschappij. Op basis hiervan moet het begrip onderdrukking radicaal verschillend zijn. Laat u niet misleiden door woordjes, denk over die woordjes en hun achterliggende ideologie na, zodat het duidelijk wordt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#66 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#67 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou eigenlijk graag weten moest u nu wel opgesloten worden thuis en wel toesteming nodig hebben van iemand anders om te gaan werken en wel iemend die geen hidjaab draagt als een hoer beschouwen en niet naar school mogen van uw ouders... Zou u en zij die u dat aandoen, dan slechte moslims zijn? Of zou dat voor het merendeel van de moslims juist als praktiserend beschouwd worden van wat wordt geleerd en geloofd? D�*t zou ik graag weten. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#68 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#69 | ||
|
![]() Citaat:
Wie ben ik om iemand als een slechte moslim te bestempelen. Dat recht heb ik niet. Hoe kan zoiets als praktiserend worden beschouwt als het tegen het koranische model ingaat dat man en vrouw verplicht stelt om kennis te vergaren (niet alleen kennis over de religie trouwens). Denk daar maar eens over na ![]() Verder, wens ik jou en anderen een fijne nachtrust.
![]() |
![]() |
![]() |
#70 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat regels en wetten zijn , daar bestaan onder moslims zeer uiteenlopende versies over! Dat is dan ook een beetje het probleem, iedere moslim kan een totaal andere mening hebben maar beroept zich op dezelfde islam zoals u doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#71 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Spelen met woordjes, plezant. Maar het is natuurlijk geen antwoord op mijn vraag.
![]() |
#72 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Kan ik mijn zwarte huidskleur veranderen? (Michael Jackson probeerde het). Kan ik mijn homoseksualiteit veranderen? (Cliff Richard probeerde het door christelijke liederen te zingen). Kan ik als koningin aftreden? Ja, dat kan ik. Kan ik mijn islamitisch geloof veranderen. Ja, dat kan ik eveneens. Kan ik appels met peren vergelijken? Dat is wat deze nitwittoloog doet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#73 |
Banneling
|
![]() Het wordt .tijd dat ze d'r in de moslimwereld invliegen om kennis te vergaren. Buiten hun religieus boekske dan want dat zorgt enkel voor geestelijke afstomping en een kloof van lichtjaren tgo Westen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#74 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Denk daar ook maar eens over na. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#75 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#76 |
Europees Commissaris
|
![]() Mogen moslims beledigd worden?
Ik zou zeggen, moslims MOETEN beledigd worden, net als alle andere instanties/overtuigingen/ideologieën/e.d. waar enige macht aanhangt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#77 |
Partijlid
|
![]() 2
![]() |
#78 |
Minister
|
![]() Sommigen zijn al beledigt vanaf je uw mond open doet
|
![]() |
![]() |
![]() |
#79 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Inderdaad, het gaat over politieke correctheid.
Deze kerel kan het goed uitleggen ![]() Christenen beledigen mag ook btw, al daar iemand over horen klagen? Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 14 oktober 2010 om 14:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#80 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
De grote meerderheid van landen waar moslims de meerderheid uitmaken zijn dictaturen. Er is daar altijd wel een of ander zot die de rest wijsmaakt dat hij de grootste band heeft met Allah. Geloof is vaak een middel om een dictatuur te rechtvaardigen, een geloof mag je immers in vele apenlanden niet in vraag stellen (zoals Iran/Saudi Arabië/...) Laatst gewijzigd door Europese Vlaming : 14 oktober 2010 om 15:05. |
|
![]() |
![]() |