![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 16 oktober 2010 om 20:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Aan polygamie zijn vele voorwaarden verbonden. Voorwaarden waar bijna geen enkele man zich aan kan houden weliswaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#205 | |
Banneling
|
![]() [quote=suqar_7loe;5036037]
Citaat:
En nee, ik ga niet klikken. Dat laat ik aan artisjok over. Zij doet dat graag, heb ik vernomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#206 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals reeds is aangegeven, is in vrijwel elk land met een Islamitische bevolkingsmeerderheid, de Islam de wet van het land. En dit is natuurlijk geen toeval. De Islam is zowel een religie als een politieke ideologie. Het zegt niet alleen hoe men dient te leven en God dient te aanbidden, maar ook hoe de samenleving eruit moet zien. En als een substantieel deel van de moslims via democratische wijze dit tweede wil verwezenlijken, zitten we met een gigantisch probleem voor het seculiere karakter van onze samenleving.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 | ||
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#209 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik plaats er deze keer het linkje bij. Voor de eerlijke meelezer, zeg maar. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=161 Laten we dus maar in het midden laten wie hier rond de pot draait. Citaat:
Ik zei dus: Als ik u er één (overzoenbare islamitisch voorschrift met onze samenleving) noem, ééntje waardoor wij onze wetgeving hebben aan moeten aanpassen omdat de overtredingen zo talrijk waren, dat het niet meer te doen was om deze te vervolgen,...Gezien je er blijkbaar niet op in wil gaan, betekent op zijn minst dat je blijkbaar helemaal niet zo zeker bent dat er geen, met onze samenleving onverzoenbare islamitische voorschriften zijn. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 16 oktober 2010 om 20:31. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Minister-President
|
![]() Dan hebben we in dit land bijzonder afvallige moslims. Van alle moslims die de moskee de rug toegekeerd hebben, zich bezondigen aan voorhuwelijkse seks of die zich te pletter roken of drinken, zijn er welgeteld nul ter dood veroordeeld of gebracht. U ziet spoken. Misschien dat de bisschop u kan helpen?
![]() |
#211 |
Banneling
|
![]() De islamisering is al lang bezig. In sommige scholen zijn de menu's al aangepast in functie van de islamitische spijswetten en lange tenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#213 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#214 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#215 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kan niet in de toekomst kijken. U wel? Er duiken al wel steeds meer berichten op van Sharia-wetgeving in de Europese grootsteden, voornamelijk in de zogeheten ''moslim-ghetto's''. Gebieden waar de segregatie schrikbarende vormen heeft aangenomen. Deze mensen zullen niet integreren, en daarentegen zelfs meer geïsoleerd raken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Banneling
|
![]() Dhimmie links, gelukkig een groep die haar beste electorale tijd gehad heeft.Dat soort gekruip ten behoeve van de islam (en de stemmen van de islamieten in het kieshokje) wordt echt niet meer geapprecieerd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#218 |
Banneling
|
![]() Ja, je schreef
Zoals reeds is aangegeven, is in vrijwel elk land met een Islamitische bevolkingsmeerderheid, de Islam de wet van het land.vrijwel = bijna. Ok? Maak dan een lijstje met alle landen waar de meerderheid van de bevolking islam is; en duidt aan of de islam er de wet is. Misschien terug on topic http://forum.politics.be/showthread....99#post5035799 Laatst gewijzigd door artisjok : 16 oktober 2010 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit hier is weldegelijk niet van onze cultuur. http://www.gva.be/antwerpen/antwerpe...g-laila-3.aspx http://www.brusselnieuws.be/artikels...archterm=meert Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 | ||
|
![]() Citaat:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag: op welke manier zijn bepaalde zaken onverenigbaar met uw samenleving?
![]() |
![]() |