![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
Schuldig |
![]() ![]() ![]() |
48 | 38,71% |
Onschuldig |
![]() ![]() ![]() |
76 | 61,29% |
Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1161 |
Burger
|
![]() de rot-media blaast de ook grotendeels de boel op en probeert in
opdracht van de overheid ec schuldig te verklaren trouwens de laatste dagen zie ik rechter jordens, zich langzaam om draaien welk positief is voor ec zoals de moeder al zei : ze is onschuldig anders had ze ook al lang haar schuld toe gegeven? een moeder weet normaal toch wel hoe haar kind in elkaar zit ? op die vogeleer zijn gezicht staat iets geschreven ? ? ? somers is zeker geen heilige ! zeker niet ! als ge weet dat ec ook een pak minder dik was de moment van de feiten en vrolijk en jong zoals op haar hi 5 profiel aan de foto te zien is? denk ik iets verder! voor iemand over de 40 is een jong meiske da van seks houd toch een droom of niet ? ik weet het zo nog niet maaar.......
![]() |
#1162 | |
Minister
|
![]() Citaat:
http://www.telegraph.co.uk/news/ukne...n-suicide.html en: http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...od-in-VS.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1163 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1164 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar.............EC heeft het gedaan. Geen bewijzen ? Moet ge een youtube filmke hebben, misschien Geen bewijzen ? Ge doet precies of het gerecht haar er zomaar heeft uitgepikt Geen bewijzen ? Er zijn geen harde bewijzen maar de bewijzen naar EC zijn keihard Dat is de logica waarop sommigen hier bereid zijn om EC een deftig percentage van haar leven de bak in te draaien. Of hoe "moeten kotsen" je kan overvallen. Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1165 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Volgens enkele incident reports online ging het om een 'bag lock', waarbij de pilot chute en de deployment bag wel uit de container komen, maar de koepel niet uit de deployment bag komt. Dat lijkt ook te kloppen met de foto's die op dag 2 van het proces getoond werden. Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=unMAKfeXheA http://www.youtube.com/watch?v=T5lcf-kll7E Laatst gewijzigd door discuz : 17 oktober 2010 om 13:32. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1166 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1167 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zie de tegenspraak niet. Parcifal duidt op het feit dat gegronde vermoedens voldoende zijn om iemand door te verwijzen. Er zal ook een afweging gemaakt worden van de kans op een veroordeling. Als die kans echt te klein is, dan zal er niet doorverwezen worden. Maar harde bewijzen heb je voor een doorverwijzing echt niet nodig. Alleen de overtuiging dat de kans bestaat dat de beschuldigde veroordeeld wordt.
![]() |
#1168 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1169 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met alle respect voor de moeders die overbezorgd hun kinderen beschermen. Maar ik zie een moeder toch geen bewezen waarheid loochenen. Dan is die toch wel rijp voor de psychiater zeker. Dit in tegenstelling tot de zaak Clottemans, waar nog niets werd bewezen, en waar ik bijgevolg ook de moeder zou kunnen begrijpen. Laatst gewijzigd door Rudy : 17 oktober 2010 om 15:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1170 |
Minister
|
![]() Pieter Van Mensel, de rigger die normaal gezien de reserveparachute van Els Van Doren plooit en verzegelt, heeft volgens de onderzoekers twee dagen na de feiten de politie gebeld om te zeggen dat hij vermoedde dat er kwaad opzet in het spel was.
Bizar. Crabbé geeft een overzicht van het eerste verhoor van Els Clottemans. “Als zesde verhoorde in het onderzoek is zij de eerste die officieel uitpakte met het relaas dat het slachtoffer al 5 jaar een verhouding had met Marcel Somers”, aldus de commissaris. Bizar. Ondertussen is Luc Deijgers begonnen aan zijn getuigenis. Deijgers was de parachute van het vliegtuig dat gebruikt werd voor de fatale sprong van Els Van Doren. “Het was een regenachtige dag, maar plots brak de hemel open”, herinnert Deijgers zich. “Ze belden mij rond de middag en dan ben ik meteen naar Zwartberg gegaan. Daar heb ik 12 parachutisten meegenomen.” AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH ![]() http://www.hbvl.be/dossiers/parachut...lot-chute.aspx |
![]() |
![]() |
![]() |
#1171 | ||||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Maar of de veroordeelde de dader is, who cares ? Noorman |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1172 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog steeds kan niemand vlakaf zeggen waar de parachuterommel is doorgesneden , op de filmpjes zie je de parachutisten het zelf doorsnijden ook ... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De uitleg van Somers dat hij aan de gsm dacht doordat hij "stemmen" hoorde vanuit de gsm klopt ook nog steeds van geen kanten... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1174 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1175 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En geen speurder die "het probleem ziet" Maar als EC gehurkt in vrije val is, vinden sommigen dat "een bewijs" dat ze de saboteur is. Maten en gewichten, of zoiets ? Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1176 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Noorman |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1177 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Wie weet wat hij (of z'n makkers, ze zijn nogal hecht in die paren, sorry , paraclubs)eigenlijk nog meer heeft kunnen uitspoken dat de immer wakkere en uit hun doppen kijkende politie om de één of andere duistere reden hebben gemist ... ![]() Waar blijft nu eigenlijk die informatie ? Dat is toch wel een erg belangrijk gegeven in deze zaak, men zou toch denken dat ze die gsm tot op het laatste vijsje nagekeken hebben om nog iets te vinden , zelfs de provider moet die kopies toch doorgegeven hebben ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1178 |
|
![]() Hebben jullie eigenlijk niets anders te doen dan hier het amateurrechercheurtje te spelen? Hou eens op met jullie verdachtmakingen aan personen die er heel waarschijnlijk niets mee te maken hebben. Hou eens op met steeds te bekritiseren van zaken en personen waar jullie ten eerste helemaal niks van afweten en ten tweede jullie eigenlijk helemaal niks mee te moeien hebben. Hou eens op met jullie speculeren, ga gewoon naar jullie ordinaire boerencafé en hou daar jullie idiote toogpraat. Hou eens op met de zielepoot uit te hangen en maak jullie nuttig! Man toch, blijkbaar zit hier veel volk zonder leven, ik bedoel dan zinvol leven.
![]() Ik ben echt voorstander geworden om het gepeupel gewoon monddood te maken. ze hebben echt geen reden van praten, want het is je reinste idioterie! ![]()
![]() |
#1179 |
|
![]() De naïviteit hier kent geen grenzen! Ik wist echt niet dat volwassenen zo in staat zijn zich te laten bedotten. Ik kom kotsmisselijk hier van dat gedoe domme hier!!
![]() |
#1180 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Voor de rest kotst u maar wat in het rond, zolang uw braaksel mij niet kan raken, mag u dat van mij blijven doen ![]() Noorman |
|
![]() |
![]() |