Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 4 juni 2004, 15:39   #61
nou nou
Europees Commissaris

nou nou's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tegendradigaard
Trouwens nounou astembelief het is niet omdat gij die pamfletten niet kunt pruimen dat andere mensen hetzelfde denken he.
Doet er niet toe of ik ze kan pruimen of niet, ik zie een contradictie (allee, ik zie er meerdere) in hun propaganda ten opzichte van de praktijk (in dit geval die 5 miljoen) en ik stel dat in vraag. Dat is alles.
nou nou is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2004, 15:41   #62
Tegendradigaard
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

gij moogt alles in vraag stellen.
Weet ge we zullen voorstellen dat de VRT vanaf nu elke dag in de laatste show iemand van het Vlaams Blok uitnodigt om de sympathieke uit te komen hangen.
En in ruil halveren ze hun reclamebudget.

Ik denk dat ze het direct zullen doen.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!!
Tegendradigaard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2004, 15:41   #63
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dorus
Ast en nou zijn mekaar (zichzelf) weer eens gelijk aan 't geven.

Waarom begin je geen eigen forum voor uw puberale elucubraties.
Trouwens, ouwe, er zijn nog een hoop mensen die het eens zijn met of Astenblieft of mezelf. Er zijn er ook een hoop die het niet met mij (of Astenblieft) eens zijn. Wil dat zeggen dat er slechts 2 mensen op het forum zitten met GIGANTISCH veel nicks? Hou eens op met die onnozele praat. Heeft niemand iets aan. Niemand verplicht u te antwoorden ook. Iets wat ge trouwens zowiezo niet graag doet, weet je nog?
Oud 4 juni 2004, 15:42   #64
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
gij moogt alles in vraag stellen.
Weet ge we zullen voorstellen dat de VRT vanaf nu elke dag in de laatste show iemand van het Vlaams Blok uitnodigt om de sympathieke uit te komen hangen.
En in ruil halveren ze hun reclamebudget.

Ik denk dat ze het direct zullen doen.
Deal. Ik zou ook wel eens iemand van het Vlaams Blok sympathiek willen zien doen.
Oud 4 juni 2004, 15:45   #65
Tegendradigaard

Standaard

Het doet er juist wel aan toe of ge die reclame kunt pruimen nou.
Ik kan de gratis reclame van de SPA ook langs geen kanten pruimen. Maar ik laat die mensen doen. Als die daar centen in willen steken. het is hun geld he.

Dat die er niet zo veel geld in steken als het Vlaams Blok. Politiek is keuzes maken en roeien met de riemen de ge hebt he.
De SPA komt alle dagen 3 �* 4 maal op TV in alle mogelijke programmas. Als ge veel Tv reclame krijgt (gratis he Steve dan nog wel) dan moet ge minder geld uitgeven aan drukwerk en zo.

Laat ons misschien eerder aanklagen dat door het gratis op TV komen en de daarbij horende reclame voor de SPA, de SPA minder werkgelegenheid schept dan het Vlaams Blok.
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn.

Oud 4 juni 2004, 15:46   #66
Tegendradigaard

Standaard

't mag nie van Desmet he Nou. en ge weet Desmets wil is wet op TV he.

Oud 4 juni 2004, 15:52   #67
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Het doet er juist wel aan toe of ge die reclame kunt pruimen nou.
Bon, ge mist de nuance. Kijk, als het Blok in zijn reclame bijvoorbeeld het volgende zou zeggen:

"Kijk mensen, dit (al die losse bedragen in het krantje) wordt er al uitgegeven aan belastinggeld aan de migranten. Veel eh. Ze gaan allemaal met uw centen lopen. Alleen niet rap genoeg dat ge't voelt, dus wij doen er nog 5 miljoen bij. En nog 5. En nog 5. Tot ge helemaal zot wordt en met ons denkt dat de enige oplossing zou zijn dat ze allemaal het land uit zijn. En de geldstroom naar de Walen sleuren we er ook bij. Nu is het per gezin niet meer om de 2, maar om de 4 jaar een gezinswagen naar Wallonie, maar dat doet er niet toe, de rest leggen wij wel bij. Kijk, en dat kan allemaal stoppen als je het maar met ons eens bent."

Dan zou ik dat al veel consequenter vinden en had ik waarschijnlijk die post niet gemaakt. Vwala.
Oud 4 juni 2004, 16:15   #68
Astenblieft mensen
Minister

Astenblieft mensen's schermafbeelding

Standaard

k ben even weg en direct word ik beschuldigt van twee namen in een te zijn. Nu, voor eens en voor altijd: IK BEN NIET NOU NOU.
Het feit dat we wel elkaars mening zouden delen omtrent het Vlaams Blok is niet zo heel uitzonderlijk hoor, er zijn er -sssttt, dit is een geheimpje voor het slapengaan- nog wel meer mensen die het niet eens zijn met de extreem rechtse blokkers.
Nu, als iemand van jullie zo bang is voor een invasie van twee die nog wel eens op het zelfde forum terechtkomen, en er gelijk een complottheorie aan vast wil hangen: bewijs maar eens dat we dezelfde zijn. Dat zal je niet lukken. Vraag desnoods hulp in van de moderatoren die precies kunnen zien vanuit welke ip-adres we aan het posten zijn.

In het geval dat het niet lukt te bewijzen hetzelfde te zijn, wil ik er echt niks meer over horen. Het heeft nl niets maar dan ook niets te maken met iets inhoudelijks waar dit forum overgaat en het is een zeer slechte poging je non-argumenten kracht bij te zetten.
Astenblieft mensen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2004, 16:33   #69
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

En trouwens, Astenblieft maakt veel meer dt-fouten dan ik. Tel ze maar.
Oud 4 juni 2004, 17:17   #70
Astenblieft mensen
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nou nou
En trouwens, Astenblieft maakt veel meer dt-fouten dan ik. Tel ze maar.
Goed zullen we dan nu weer iets inhoudelijks zeggen met z'n allen????
Astenblieft mensen ik verdoe hier mijn tijt.

Oud 4 juni 2004, 17:52   #71
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Astenblieft mensen
k ben even weg en direct word ik beschuldigt van twee namen in een te zijn. Nu, voor eens en voor altijd: IK BEN NIET NOU NOU.
Het feit dat we wel elkaars mening zouden delen omtrent het Vlaams Blok is niet zo heel uitzonderlijk hoor, er zijn er -sssttt, dit is een geheimpje voor het slapengaan- nog wel meer mensen die het niet eens zijn met de extreem rechtse blokkers.
Nu, als iemand van jullie zo bang is voor een invasie van twee die nog wel eens op het zelfde forum terechtkomen, en er gelijk een complottheorie aan vast wil hangen: bewijs maar eens dat we dezelfde zijn. Dat zal je niet lukken. Vraag desnoods hulp in van de moderatoren die precies kunnen zien vanuit welke ip-adres we aan het posten zijn.

In het geval dat het niet lukt te bewijzen hetzelfde te zijn, wil ik er echt niks meer over horen. Het heeft nl niets maar dan ook niets te maken met iets inhoudelijks waar dit forum overgaat en het is een zeer slechte poging je non-argumenten kracht bij te zetten.
Alsof verschillende ips bewijzen dat het verschillende personen zijn. Ooit gehoord van een 'bouncer'? Dat is een computer die anderen toelaat om via die computer met internet verbonden te worden. Dat kan een gewone 'server' zijn met die functie, een gehackte computer of simpelweg een geïnstalleerd programmaatje dat deze dienst vervult en waar je accounts toevoegt. Het is zelfs simpel mogelijk om met bvb 10 personen dat programmaatje te installeren, de accounts toe te voegen en dan naar willekeur switchen tussen eender wie van die 10 personen. Praktisch: ik kan Piet zijn en Piet kan mij zijn of ik kan beide tegelijk zijn op dit forum enz.
Trouwens:
http://forum.politics.be/viewtopic.p...&start=150
(en er was zelfs geen 'gezeik over dubbel posten', het was een 'misser' van iemand, met quotes)
Citaat:
Tiens, ik anders wel. En veel. Kom kerel, lees alles eens.
En trouwens, al dat gezeik over dubbel posten, een kleine tip voor de paranoia individuen hier: schrijf dan even een mailtje naar de moderatoren met een lijstje met namen waarvan je denkt dat ze dezelfde persoon zijn. Kunnen zij de IP-nummers checken en dergelijke en je gelijk bevestigen of ontkennen. Altijd maar dat oeverloze gezaag als niks anders meer helpt...
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 juni 2004, 17:58   #72
nou nou
Europees Commissaris

Standaard

Miljaar Erw, toen ik die post las van Astenblieft vreesde ik al dat gij hier wel eens langs ging komen . Niet nog eens, OK?
Oud 4 juni 2004, 18:04   #73
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Miljaar Erw, toen ik die post las van Astenblieft vreesde ik al dat gij hier wel eens langs ging komen . Niet nog eens, OK?
OK Astenblieft.
Oud 4 juni 2004, 18:04   #74
Astenblieft mensen
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw
Citaat:

Alsof verschillende ips bewijzen dat het verschillende personen zijn. Ooit gehoord van een 'bouncer'? Dat is een computer die anderen toelaat om via die computer met internet verbonden te worden. Dat kan een gewone 'server' zijn met die functie, een gehackte computer of simpelweg een geïnstalleerd programmaatje dat deze dienst vervult en waar je accounts toevoegt. Het is zelfs simpel mogelijk om met bvb 10 personen dat programmaatje te installeren, de accounts toe te voegen en dan naar willekeur switchen tussen eender wie van die 10 personen. Praktisch: ik kan Piet zijn en Piet kan mij zijn of ik kan beide tegelijk zijn op dit forum enz.
Trouwens:
(en er was zelfs geen 'gezeik over dubbel posten', het was een 'misser' van iemand, met quotes)
Citaat:
Tiens, ik anders wel. En veel. Kom kerel, lees alles eens.
En trouwens, al dat gezeik over dubbel posten, een kleine tip voor de paranoia individuen hier: schrijf dan even een mailtje naar de moderatoren met een lijstje met namen waarvan je denkt dat ze dezelfde persoon zijn. Kunnen zij de IP-nummers checken en dergelijke en je gelijk bevestigen of ontkennen. Altijd maar dat oeverloze gezaag als niks anders meer helpt...

ACHTERVOLGINGSWAANZIN!

Voor hen die het graag willen geloven: ik ben het inderdaad, ik ben de enige linkse op deze site. Tussen al die Vlaams Blokkers in heb ik 100 verschillende namen voor alle linkse standpunten. Ook als ik niet op het forum ben, dan toch. Ook als ik in Nederlandse volzinnen praat en de rest in vloeiend Vlaams, dan toch.
Had ik jullie allemaal eens even goed beet he?
Dream on, partypoopers.
Oud 4 juni 2004, 18:07   #75
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Trouwens:

ACHTERVOLGINGSWAANZIN!

Voor hen die het graag willen geloven: ik ben het inderdaad, ik ben de enige linkse op deze site. Tussen al die Vlaams Blokkers in heb ik 100 verschillende namen voor alle linkse standpunten. Ook als ik niet op het forum ben, dan toch. Ook als ik in Nederlandse volzinnen praat en de rest in vloeiend Vlaams, dan toch.
Had ik jullie allemaal eens even goed beet he?
Dream on, partypoopers.
Nou nou astenblieft seg
Oud 4 juni 2004, 18:08   #76
Astenblieft mensen
Minister

Standaard

Graag gedaan jongen
Oud 4 juni 2004, 18:14   #77
Erw
Secretaris-Generaal VN

Erw's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Graag gedaan jongen
Nou nou vriendelijk seg.
Oud 4 juni 2004, 18:37   #78
Astenblieft mensen
Minister

Standaard

Citaat:
Citaat:
Graag gedaan jongen
Nou nou vriendelijk seg.
Nou Nou
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be