![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
| Schuldig |
|
48 | 38,71% |
| Onschuldig |
|
76 | 61,29% |
| Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1321 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als parachutist zeg ik je dat er zelfs geen mogelijkheid was voor Clottemans om Van Doren in het vliegtuig te krijgen met een parachute waarvan de trekkoorden op een zichbare plaats zijn doorgesneden. Dit zou enkel mogelijk zijn als zij de springmeester was op dat ogenblik en Van Doren een leek. |
|
|
|
|
|
|
#1322 |
|
Minister
|
Klopt voor een deel wat je zegt, Jantje. Maar van de hoofdparachute was blijkbaar de bridle doorgesneden, voorbij de pin. Een foto hiervan heb ik wel nergens gezien. Volgens Vermassen was het geen mooi cleane snede.
Bericht van de bel is blijkbaar weer ingetrokken. Journalisten staan daar op scherp, precies. Laatst gewijzigd door discuz : 20 oktober 2010 om 14:59. |
|
|
|
|
|
#1323 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zoals ik reeds zei zijn leden van een criminele organisatie geen 'onschuldige sukkelaars'.. |
|
|
|
|
|
|
#1324 |
|
Minister
|
Weer tweemaal gebeld. Ze spelen er mee!
|
|
|
|
|
|
#1325 |
|
Minister
|
Die opmerking had ik hier al eerder gemaakt. Als de sabotage zo simpel was en zelfs meteen opmerkbaar bij het aantrekken van de parachute, waarom heeft Van Doren dan nooit iets opgemerkt ? Naar het schijnt was van de reserveparachute ook maar 1 van de 4 touwen doorgeknipt en door heel brute pech zijn de overige 3 bij het springen in elkaar gedraaid. Die probeerde Van Doren nog uit elkaar te halen. Zelfmoord ? Dat denk ik toch niet.
|
|
|
|
|
|
#1326 |
|
Banneling
|
Je had beter het proces een beetje gevolgd, dan zou je zulke domme dingen niet zeggen.
|
|
|
|
|
|
#1327 |
|
Banneling
|
Sommigen zien in elk individu dat van iets beschuldigd wordt en voor de rechter gedaagd wordt een onderdrukt slachtoffer van het systeem, de staat... en ja hoor, den Belziek.
|
|
|
|
|
|
#1328 |
|
Banneling
|
Worden juryleden eigenlijk gescreend op mogelijke relaties met beklaagden of burgerlijke partijen?
Stel dat een van de juryleden vroeger samen met de moeder van EC op school heeft gezeten ofzo, dat soort dingen. |
|
|
|
|
|
#1329 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1330 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jantje is nu al parachutist ook... Echt een manusje van alles onze Jan
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
|
#1331 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Deze zit opgeborgen juist boven de hoofdparachute en treed in werking door de opvang van de wind. Van heel het systeem is niets te zien als de parachute dicht is. Doch heel het systeem is ook niet meer bereikbaar eens deze dicht is. De bridle doorsnijden na het vooien is dus onmogelijk zonder dat men dit kan zien het controleren voor de sprong. |
|
|
|
|
|
|
#1332 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Het lijkt me van wel ja. Iemand wist me hier te vertellen dat mensen gewraakt worden omwille van studies die ze gedaan hebben, dus ik denk wel dat juryleden gescreened worden, iets wat ik trouwens een schandalige schending van de privacy vind. Je vraagt immers helemaal niet om opgeroepen te worden en daar je broek te gaan verslijten.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#1333 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1334 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Enige schaamte is die mens volledig vreemd.
|
|
|
|
|
#1335 | |
|
Minister
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1336 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
paraclub of parenclub ??
|
|
|
#1337 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1338 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
dus twijfel je.
|
|
|
#1339 |
|
Banneling
|
2 van de drie waren nochtans pertinent onschuldig ... en dat wist de proffessionele rechter
|
|
|
|
|
|
#1340 |
|
Banneling
|
nee als je me de vraag stelt : 'denk jij dat zij dat gedaan heeft' zal ik antwoorden 'ja dat denk ik heel oprecht'
en dat is ook zo naar mijn gevoel maar dat is toch geen grond om iemand te veroordelen ... da's gewoon het antwoord op de vraag 'heb je sympathie voor haar' ? |
|
|
|