![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
| Schuldig |
|
48 | 38,71% |
| Onschuldig |
|
76 | 61,29% |
| Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1541 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het kwijt raken van bewijsstukken en dan de verdachte beschuldigen van diefstal van dit bewijsstuk is aan te voeren als juridische fout en dan het afrondt te krijgen dat een jurylid het betreffende bewijsstuk tussen de andere bewijsstukken vindt, is aan te brengen als een juridische fout. |
|
|
|
|
|
|
#1542 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Indien het wel zal gebeuren, hoop ik dan vooral dat die hele mediacircus wegblijft. Ik wil er eigenlijk echt niks meer van lezen.
|
|
|
|
#1543 |
|
|
Aub, overdrijf toch niet man.
|
|
|
#1544 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dit oordeel is geveld door een volksjury volgens wat zij dachten dat de waarheid is. Dit betekent NIET dat het de waarheid is... Er is een groot verschil
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
|
|
|
|
|
#1545 | |
|
|
Dan moet je aan alles gaan twijfelen: heeft Albert Barrez wel Karel Van Noppen laten vermoorden? Zit Dutroux niet onschuldig in de cel, is Horion niet het slachtoffer van een gerechtelijke dwaling?
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 20 oktober 2010 om 19:42. |
|
|
|
|
|
|
#1546 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Weet ik... vriendin volgde het op de voet... ik had er eerlijk gezegd niet zoveel behoefte aan tot die laatste momenten waarop ik ergens nattigheid ( 't ging schuldig worden ondanks... ) voelde ... dan kwam die uiteindelijke uitspraak op tv en kon ik mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen.
|
|
|
|
|
|
#1547 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Niet dat het iets uitmaakt, ze is de eerste keer veroordeelt zonder ook maar een enkel bewijs, ze zal - moest ze een neiuw proces krijgen, terug veroordeelt worden zonder bewijs. Dat is nu eenmaal hoe Assisen werkt. Leve de Belgische justitie.
|
|
|
|
|
#1548 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1549 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1550 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En dan bedoel ik dat hij geschoten heeft en niet dat hij Carl de Schutter is/was.
|
|
|
|
|
#1551 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Vermassen ALTIJD tijd heeft voor mediaprogramma's.. Vermassen geneert zich niet om zichzelf als een visionair expert te profileren in een zaak, terwijl hij gewoon vergeet te vertellen dat dit voorgeknabbeld stond in het dossier... 'Ik ben er zo goed als zeker van dat Ronald Janssen ook Annick vermoord heeft' omdat MIJN profilering seriemoordenaars hier en ginder blabla...terwijl hij gewoon het verslag van de agent had gelezen die de onderzoekers er aan herinnerd hadden dat hij RJ als een verdachte beschouwde in die zaak... Omdat hij een luller is...een aandachtshoer... |
|
|
|
|
|
|
#1552 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens valschermspringen is een risicosport en heeft zeer hoge veiligheidsmaatregelen die moeten nageleeft worden. Als deze regels worden nageleefd is het zelfs onmogelijk om iemand te doden door zijn/haar valscherm te saboteren. |
|
|
|
|
|
|
#1553 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1554 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Het zijn niet allemaal jaloerse, en of heethoofdige, en of egocentrische mannen hoor. Er is veel meer in het leven. Deze man had naast zijn vrouw (en dus minnares), ook nog zijn kinderen, zijn familie, zijn zaak, zijn naam en faam. Wie zegt dat deze man -die niet meer van de jongste was- zich niet zou kunnen berusten in zijn lot van bedrogen echtgenoot? Indien hij het wist dan nog. Want hij wist het niet zegt hij. Jaja, er bestaan nog steeds eerder naïeve mensen die hun partner -terecht of onterecht- 100 procent vertrouwen.
|
|
|
|
#1555 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar zeg eens eerlijk... Nog geen paar posts geleden ging je er prat op dat als 7 op 12 mensen die dat maandenlang gevolgd hebben en die uiteindelijk tot die conclusie zijn gekomen .... waarom hebben die het dan zo moeilijk ( gezien de lange duur ) met het motiveren van hun oordeel en blijft het bij wat vage aanduidingen die hier allemaal al eens de revue gepasseerd zijn ? Men zou toch denken dat na het maandenlang volgen van zulk proces tot in het kleinste detail na ( meer info als wij dus hebben ) ze zich eenduidig kunnen verantwoorden tot voorbij iedere redelijke twijfel ? Ik kreeg alvast niet die indruk dat daar sprake van was bij het voorlezen van die motivering door de voorzitter. |
|
|
|
|
|
|
#1556 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1557 | |
|
|
En wat als hij zodanig onder druk is gezet? En wat met Germain Daenen, en wat met...
|
|
|
|
|
#1558 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Kan ook best zijn... we houden het dan maar bij een interpretatie
|
|
|
|
|
|
#1559 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Er moet dringend worden nagedacht over een burgerbeweging die zich uitspreekt tegen de Belgische "rois negre" justitie!
Mens twintig en vijfentwintig jaar bak geven zonder ook maar een enkel bewijs en zonder beroepsmogelijkheid, is een schande.
|
|
|
|
|
#1560 | |||
|
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 20 oktober 2010 om 19:57. |
|||
|
|
|