![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
| Schuldig |
|
48 | 38,71% |
| Onschuldig |
|
76 | 61,29% |
| Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1581 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Trouwens ook het proces van de marolle-moorden bewijst dit. 1 van de belangrijkste bewijzen in dit onderzoek bleek tijdens het proces zelfs niets te maken te hebben met heel de zaak. Trouwens ook hier zijn er geen bewijzen en werkt men enkel met een profiel als bewijs van de dader te hebben gevonden. |
|
|
|
|
|
|
#1582 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1583 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik was niet daar Ik was wel daar maar niet in de winkel(gsm getraceerd) DNA en vingerafdrukken en bloedsporen op kleren en voetsporen in het bloed van de lijken Ik was wel daar maar anderen hebben het gedaan Moordwapen en kleding verstopt Ik had schrik van die gangsters Ne simpele die daar intrapt.. |
|
|
|
|
|
|
#1584 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik zou het niet weten en vind de bevindingen van de te vaag, maar vind die Els ook erg vaag. Ze is wel heel duidelijk zichtbaar.
Dus rest mij niets anders dan niet te stemmen. In zo'n geval zou een rechtbank vrijspraak moeten eisen. De suggestie dat het zelfmoord zou zijn van die omgekomen Els is volgens mij kwats. Verder snap ik die Jan niet, man waar ben je aan begonnen. |
|
|
|
|
|
#1585 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Het lijkt me er meer en meer op dat wie Vermassen heeft als advocaat altijd zal winnen.
Ergens een moord en Vermassen komt duiding geven in het journaal of terzake. Hoe kan die man nu nog objectief zijn? Hier valt hij voor mij toch van zijn voetstuk..hij die zogenaamd kiest voor de rechtvaardigheid. Ik spreek me niet uit over schuld of onschuld maar wel over het feit dat iemand zonder harde bewijzen naar de gevangenis gaat. Clottemans heeft geen eerlijk proces gekregen, dat werd trouwens meer gevoerd in de media. Als ze in cassatie gaat maakt ze een goede kans. Vermassen ga op pensioen!
|
|
|
#1586 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#1587 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1588 | |
|
|
En hoe kan jij dat weten?
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 20 oktober 2010 om 21:42. |
|
|
|
|
|
|
#1589 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat ze over het algemeen doen in zulke zaken trouwens. Dit was een proces met een veroordeling louter en alleen op vermoedens zonder enig bewijs ten laste. Wie zei hier ooit dat men bewijzen nodig heeft in ons rechtssysteem? België = achterlijk.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 20 oktober 2010 om 21:27. |
|
|
|
|
|
|
#1590 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door praha : 20 oktober 2010 om 21:39. |
|
|
|
|
|
|
#1591 | |
|
|
er was natuurlijk dat bizarre bijna-ongeval in Amerika
|
|
|
|
|
#1592 |
|
Burger
|
zelf de top van de assisenrechters is hier niet mee akkoord !
zijn oordeel was : beter 10 schuldigen die vrij rondlopên dan 1 onschuldige in de gevangenis stoppen ! bewijs of vrijspraak vermassen is ne media geile laffe hond , da weet iedereen van aelst werd de mond gesnoerd
|
|
|
#1593 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Bij mijn weten staat er zoiets in als een eerlijk proces maar niet of dat ook perse wilt zeggen dat er beroep moet mogelijk zijn. Daarbij .... waarom slechts een beroep en geen tweede, derde, ... ? |
|
|
|
|
|
|
#1594 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik word onwel als ik 'm zie. Een pleidooi van hém zal me eerder het tegengestelde doen beslissen.
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 |
|
|
|
|
|
|
#1595 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar de 'perfecte misdaad' of beter de 'perfecte moord' ( zo wordt dat eerder als begrip genomen ) is zo'n typische uitdrukking vanuit en periode ( eerder een utopisch wereldbeeld opgehangen in tv-series ) waar men net wel uitging van de essentie van harde bewijzen.... goed speurwerk etc Dát goede speurwerk _in de wetenschap dat er altijd wel wat te vinden is_ zou uiteindelijk steeds de verachte de nek omdoen indien hij/zij het gedaan had..... tenzij die persoon er net voor kon zorgen dat hij/zij niet tot de verdachten zou worden gerekend want dan wordt er niet gezocht naar bewijslast tegen hem/haar |
|
|
|
|
|
|
#1596 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1597 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1598 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1599 | ||
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#1600 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Net omdat hij zoveel te verliezen heeft , heeft hij ook meer reden om drastische maatregelen te nemen ... IMO Heeft deze man zwaar gelogen als hij zei dat hij van niets wist ... Of 't is echt wel de domste lompe kip die er in de lage landen rondloopt ... 5 jaar niet zien of willen zien dat je vrouw vreemdgaat terwijl je zelf niet eens meer aan bod komt ??? Ow komaan , grow up ... |
|
|
|
|