![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
| Schuldig |
|
48 | 38,71% |
| Onschuldig |
|
76 | 61,29% |
| Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1561 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Wat is het verschil dan?
|
|
|
|
#1562 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hier bij dit parachutte geval is er geen enkel bewijs. Sommige mensen schijnen te denken dat het onvermogen en de incompetentie van de Belgische speurders een bewijs is dat Clottemans schuldig is...
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 oktober 2010 om 19:59. |
||
|
|
|
|
|
#1563 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus als 7 van de 12 juyleden haar schuldig vinden, enkel omdat ze volgens de onderzoekers niet binnen de lijnen van onze maatschappij past, dan hebben de ander 5 niets meer te vertellen. |
|
|
|
|
|
|
#1564 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat kan van alles betekenen. Maar je hebt gelijk inzake deze case want die is volledig opgebouwd op een hypothese van voorbedachtheid ... verder was er niks. Dus een positief antwoord op 1 leidde in dit geval onvermijdelijk tot een positief antwoord op 2. Stel je maar eens voor dat het anders zou uitdraaien... hoe zou de motivering dan geklonken hebben |
|
|
|
|
|
|
#1565 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wacht toch _A U B !!!_ tot morgen! Dan zal de aard van de straf uitgesproken worden. Doe toch niet zo hysterisch. En ze kan altijd in cassatie gaan is ze dat wilt.
Voorlopig wordt mijn idool niet meer weergegeven, wegens altoos wederkerende spot tegenover Haar. Mijn excuses aan Haar. Ik had dit nooit zo lang mogen laten duren!! Laatst gewijzigd door MaGNiFiCaT : 20 oktober 2010 om 19:59. |
|
|
|
|
|
|
#1566 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En als het ontvankelijk verklaard wordt - wat ik ten zeerste betwijfel omdat ik geen enkele weet heb van begane procedurefouten, maakt het die mensen helemaal niets uit of ze schuldig is of niet.
|
|
|
|
|
#1567 | |
|
|
Citaat:
is nog iets helemaal anders dan je partner, op wie je verliefd bent (geweest), met wie je samen veel hebt beleefd, met wie je zelfs 2 kinderen hebt voor wie je samen door het vuur zou gaan. Met wie je samen een zaak hebt..... Kortom Jan De Wilde had veel, maar dan ook veeel meer te verliezen dan Els Clottemans.
|
|
|
|
#1568 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
#1569 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar wat ik dus wou zeggen is dat ze schuldig bevonden is mede omwille van die profiling gecombineerd met allerhande vagere en indirecte zaken... dus eens je dus met die schuld akkoord bent, ben je het in principe ook met dat profiel eens en al die andere zaken die over haar verteld zijn. Dan heb je geen beeld meer van een vrouw die een passionele moord pleegt maar eentje van een doorwinterde en zeer sluwe vrouw waar toch ook een serieuze vijs aan los zit en die tevens bereid is desnoods over lijken te gaan om een zeker doel te bereiken. Zoiets laat je normalerwijs niet los... en daar ze toerekeningsvatbaar geacht heb je weinig andere keuze. |
|
|
|
|
|
|
#1570 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Neen, je zei:
Citaat:
Ik probeer u te vertellen dat in cassatie gaan helemaal niet afhangt van wat ze wil. Ik probeer u te vertellen dat cassatie over begane procedurefouten gaat en niets met de grond van de zaak te zien heeft.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 20 oktober 2010 om 20:08. |
||
|
|
|
|
|
#1571 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ze zelfs op TV kunnen laten zien waar de reserve was gesaboteerd en dit openlijk verklaren binnen het gerecht als bewijsstuk, heb ik toch mijn twijfels over het naleven van de verplichte veiligheidsregels binnen die club. De reserve parachute moet trouwens door een erkende instelling geplooid worden en mag zelfs niet eens door de eigenaar zelf bewaard worden. Maar moet in een gesloten en vergendeld magazijn zitten en op regelmatige tijdstippen terug worden binnengebracht voor controle. |
|
|
|
|
|
|
#1572 | |
|
Partijlid
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Midas : 20 oktober 2010 om 20:20. |
|
|
|
|
|
|
#1573 | |
|
|
Citaat:
En ze mag dan doorwinterd en sluw zijn, zelfs een tikkeltje labiel, dat wilt daarom niet zeggen dat zij daarvoor noodzakelijk zal hervallen. Zij had een zwaar en labiel verleden achter zich, dus ze was gewoon meer vatbaar om dergelijke zware zaken uit te halen. Wie zegt dat zij dit -mocht dezelfde gelijksoortige situatie zich voordoen- opnieuw zou begaan? Wie zegt dat gelijksoortige zeldzame situatie zich nog zal voordoen?
|
|
|
|
#1574 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hoe dat vandaag de dag zit weet ik niet maar ik betwijfel ofdat dit verandert is.
|
|
|
|
|
#1575 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
'k Zou het eerlijk gezegd niet weten op welk principe dat zou stoelen. Jij wel ? Verder kan ik je alvast vertellen dat ik het een verdomd schandaal vind dat net assisen ( toch wel zeer belangrijke zaken met verstrekkende gevolgen ) geen beroep kent |
|
|
|
|
|
|
#1576 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Zelfs vandaag mogen enkel riggers deze valschermen plooien.
|
|
|
|
|
|
#1577 | |
|
|
Citaat:
Dit is echt een van de beste fragmenten ooit. ![]()
|
|
|
|
#1578 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en nog minder dat daartegen nog nooit een klacht is ingediend geweest bij Europa. |
|
|
|
|
|
|
#1579 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De perfecte misdaad zou net willen zeggen dat niks in haar richting zou wijzen.... daar zat ze dan wel vér van verwijderd. Door dan te stellen dat ze er niet mee wegkomt drukt je enkel maar uit dat het hele gedoe ( assisen dus ) een farce is, een loterij |
|
|
|
|
|
|
#1580 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
oa hé, Vlaamse Leeuwin... het is die redenering gespekt met aanwijzingen dat het hier ook het geval was en nogmaals gespekt met aanwijzingen dat ze dat zou omzetten tot daden. |
|
|
|
|