![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
| Bekijk resultaten enquête: Schuldig of onschuldig? | |||
| Schuldig |
|
48 | 38,71% |
| Onschuldig |
|
76 | 61,29% |
| Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1721 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geen vermoeden , geen beschuldiging op basis van zwartmakerij, geen "mogelijk" of "zou kunnen" , maar effectief eens een keertje laten zien dat zij het gedaan heeft ... |
|
|
|
|
|
|
#1722 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat kan altijd gebeuren ... Zolang de probabiliteit dat dat gebeurt geminimaliseerd wordt is het ok. Anders kan je best nooit nog iemand veroordelen of beschuldigen van iets.
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1723 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Met die nuance dat je niet weet of ze die moord gepleegd heeft.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
|
|
|
|
#1724 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar handtassen al niet goed voor zijn ... De trofee van de moordenaar noemde Vermassen het, de moordenaar nam het , in handen van het gerecht ... |
|
|
|
|
|
|
#1725 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
of denk je nu echt dat jij zult vrijgesproken worden, mocht je ex ooit vermoord wordt??? niet meer na dit proces hoor.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
|
|
|
|
|
#1726 |
|
Europees Commissaris
|
|
|
|
|
|
|
#1727 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1728 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1729 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
en als ik hem bij een tweede shrink mag overdoen, dan scoor ik superlaag en de keer daarna superhoog omdat ik dan uitgevogeld heb, hoe ik die onozelaars met hun belachelijke testen, de poot vanonder hun stoel kan zagen. De score voor een paar van mijn bazen is overigens, ... (waarom zitten die gasten nog niet in den bak... ) http://www.fastcompany.com/magazine/...boss-quiz.html Die ene daar ben ik zeker van die snijd niet alleen uw koorden door maar ook die van de cameraman, die meespringt... Laatst gewijzigd door Herr Flick : 21 oktober 2010 om 10:58. |
|
|
|
|
|
|
#1730 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1731 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe komt u erbij? Dat kunnen we uit deze zaak helem�*�*l niet afleiden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#1732 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Hij zit daar dus enkel om na de uitspraak een vergoeding te bekomen voor de familie. Vermassen zit daar dus enkel om wraak te bekomen voor de familie. En het is het openbaar ministerie dat eigenlijk het proces moet voeren tegen de verdachte en beschuldigde. Citaat:
Vermassen heeft hier dus voor een groot deel gefaald in zijn taak als burgelijke partij. Hij heeft namelijk enkel het OM zijn taak uitgevoerd en een verdachte laten veroordelen om zijn cliënten een schadevergoeding te kunnen laten eisen en om aan hun verlangen naar wraak te kunnen voldoen. De taak van Vermassen als burgelijke partij is namelijk in de eerste plaats de waarheid vinden en daarna een schadevergoeding voor de echte slachtoffers bekomen. |
||
|
|
|
|
|
#1733 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#1734 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alles wijst in die richting. De kans dat zij het niet heeft gedaan is gewoon miniem langs de kans dat ze het wel heeft gedaan. Als het zo duidelijk is, als in dit geval, is het niet meer dan juist dat ze beschuldigd wordt van de moord. Er zal altijd wel een waterkansje blijven bestaan dat ze niet schuldig was, dat heb je in elk proces, maar het is onbegonnen werk haar niet schuldig te bevinden op basis daarvan.
|
|
|
|
|
|
#1735 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
I always knew...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|
|
|
|
#1736 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1737 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Welke wet?
|
|
|
#1738 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Wat jij recht durft noemen.
|
|
|
#1739 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
EC is in de eerste plaats veroordeeld omdat er vooroordelen waren.
|
|
|
#1740 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
inderdaad, niks zo gemakkelijk te manipuleren als dergelijke testen. Ik kan hem opnieuw doen en makkelijk een 5 halen.
Dat op zich is al voldoende om ernstige twijfel te hebben aan dergelijke testen ps: ik negeer bewust het feit dat je antwoord een verdoken adhom is. Ja, ik ben vandaag mild voor donkerblauwe klootzakjes...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
|
|