![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij zou toch zo graag op het niveau van de grote mensen meespreken maar het wil je maar niet lukken, he discobal?
Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 22 oktober 2010 om 20:32. |
|
|
|
|
#302 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Geen idee of ze miljarden verdienen; geld verdienen ze er in ieder geval mee. Wat men ook moge zeggen over de bedragen, het feit dat een niet-overheidsinstelling als poortje moet dienen voor de uitbetaling van overheidsgeld, is voor mij totale verspilling. Tevens is het een ongezonde situatie.
|
|
|
|
|
#303 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Wat maakt het uit? Spellingsregeltjes zijn per definitie pressiemiddelen, ontsproten aan het brein van anaal gefixeerde schoolmeesters. Wat mij aangaadt, primeerd de bootschap.
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 oktober 2010 om 20:35. |
|
|
|
|
#304 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#305 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
als jij enigszins geloofwaardig wilt overkomen stel ik voor dat je eens een tijd in nederland gaat wonen
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 22 oktober 2010 om 20:36. |
|
|
|
|
|
#306 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
|
|
|
|
#307 |
|
|
Ik maak me geen zorgen over belgicisten. Volgens de orangisten BEN ik er een, volgens de meerderheid der Vlamingen ben ik een echte flamingant die strijdt voor een ONafhankelijk Vlaanderen. De meeste messen in mijn rug komen van de orangisten...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
|
|
|
#308 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Belgische vakbonden vertikken het nog steeds om de vorm van een rechtspersoon aan te nemen. Daardoor ontsnappen ze aan allerlei verplichtingen en verantwoordelijkheden, ondermeer tot het voeren van een gecontroleerde boekhouding en het publiceren van een jaarrekening. In andere Europese staten hebben vakbonden wél de rechtspersoonlijkheid. Dat belet de vakbonden en verwante organisaties in la Belgique niet om de touwtjes in handen te houden van reuzachtige kapitaalconcentraties. Zo bijvoorbeeld is een van de grootste aandeelhouders van Dexia de "Arco-groep" die behoort tot het ACW. We zullen met Kim-il-Leeuw nog leuke dingen beleven ...
|
|
|
#309 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Bedenk dan maar eens goed wiéns spel je hier precies aan het meespelen bent...
|
|
|
|
|
#310 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Leer jij misschien eerst eens wat 'interpunctie' is. In het hoeveelste leerjaar zit je ondertussen al, misschien?
|
|
|
|
|
#311 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#312 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#313 | |
|
|
Citaat:
En een mes in MIJNE rug is niet erg. Een mes in de rug van Vlaanderen, door zogenaamde vrijheidsstrijders... Overal noemt men zoiets VERRAAD.
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
je ziet gewoon je kans om je afgezaagde propaganda gebaseerd op angst te projecteren... sterker nog,ik heb lange tijd in noord nederland verbleven en hoe ze daar over vlamingen,belgen denken ontkracht volledig jouw illusie
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 22 oktober 2010 om 20:48. |
|
|
|
|
|
#315 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Schreef je daar ook zo in gebrekkig grammaticaal Nederlands, misschien? O ja, wil je voor de rest ophouden van mij te stalken? Ik ben niet gesteld op de aandacht van individuen als jij. Laatst gewijzigd door Zwartengeel : 22 oktober 2010 om 20:51. |
|
|
|
|
|
#316 |
|
|
Makkelijk zat. Omdat van die dienst bijna geen gebruik wordt gemaakt is die minder efficient. Die cijfers zijn hier ooit al eens voorbij geschoven. Moest men echter de VDAB inschakelen, een dienst bijgeven, zodat overal de mensen terrecht kunnen, dan zou dat er natuurlijk heel anders uitzien.
|
|
|
|
#317 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Sjonge-jonge, flaenderen willen verpatsen. In huize virmiljoen noemt men dit alvast anders: "gemekker".
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 22 oktober 2010 om 20:51. |
|
|
|
|
|
#318 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#320 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
ik heb vaak genoeg gehoord hoe men over de domme vlamingen spreekt als het om zaken doen ging met die rare belgen,en vlamingen zijn nog steeds belgen voor nederlanders
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 22 oktober 2010 om 20:56. |
|
|
|