Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 oktober 2010, 17:02   #241
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Je vertelt dus dat het haatzaaiende racistische discours van het VB geen enkele invloed heeft gehad.

Welk gepamper? Welk omgekeerd racisme?
Wat hebben we verdomme gevoed?

Dat wordt de oh zo respectvolle mensen wijsgemaakt.
De meerderheid van de allochtonen is niet crimineel.
De meerderheid van de allochtonen profiteert niet van de dop of een leefloon.
Uiteraard gebeurt dit wel; en dit is het enige dat steevast over allochtonen verteld wordt. Dat is dan omdat het allemaal crapuul en profiteurs zijn.
Terwijl de meerderheid van de allochtonen zich braaf aan de wet houdt en werkt voor de kost.
- het VB heeft niets meer gezegd dan wat de mensen al wisten maar misschien niet durfden luidop zeggen met al dat "racisme-gedoe"
- Weer vragende zinnen en doen alsof je van niets weet?
Het antwoord op je vragen ken je maar al te goed.
- neen, de meerderheid van de allochtonen is niet crimineel, stel je voor!
maar er zijn er in verhouding tot hun aantal veel te veel van dat soort die ons de oren van de kop kosten! Rechtbanken, gevangenissen bouwen, personeel erbij aanstellen en nooit is het genoeg: het blijft groeien als een kankergezwel!
- hetzelfde voor "de meerderheid houdt zich aan de wetten": zelfde opmerking , er zijn er teveel in verhouding tot hun aantal die dat niet doen - daarom vullen ze ook de gevangenissen, en bij gebrek aan plaats lopen er nog een heel pak rond die daar in thuishoren!
- die "brave" allochtonen proberen wellicht onze wetten te volgen... tot er genoeg zijn van hun soort om ook een politiek gewicht te hebben en onze wetten te vervangen door hun islamwetten, de enige die tellen! En als die "brave" dat niet vragen of wensen zullen anderen het meer en meer doen in hun plaats!
Multicul met onaanpasbare groepen is een grote vergissing: we worden er dagelijks met onze neus op gedrukt. Ontkennen helpt geen barst.
De ons omringende landen die met harde waarheden afkomen zijn allemaal racistische onnozelaars, of wat?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 17:26   #242
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oospronkelijk geplaatst door Artisjok
Je vertelt dus dat het haatzaaiende racistische discours van het VB geen enkele invloed heeft gehad.
Ik kan u zwart op wit een rits racistische soera's geven uit het instructieboekske van uw lievelingsreligie. En niet alleen racistische verzen, ook verzen die aanzetten tot geweld, bloedvergieten en apartheid.
Hoeveel invloed heeft dat racistisch discours van uw lievelingsreligie al gehad ?
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 18:03   #243
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Primitief is volgens uw oude stamtradities leven en het niet kunnen verdragen dat andere culturen met u samenleven ... we leven niet in een cultuur we leven namelijk in een wereld . Het ideaal dat jij hier verdedigt is dat van een cultureel homogeen Vlaanderen dat bovendien hoe langer hoe meer verdedigd wordt op grond van de zogenaamde superioriteit van de Vlaamse cultuur..., gebaseerd op een mythisch beeld van de universele waarden van het Verlichtingsdenken, dat gemakshalve over het hoofd ziet dat dit geroemde Verlichtingsdenken het cultuurspecifieke, elitaire, misogyne en racistische product was van een bepaalde historische periode die is uitgemond in de Holocaust.
Als repliek is dit uiterst zwak.
Dermate zwak zelfs , dat ik, indien ik zo weinig te vertellen had, zou zwijgen.
Uit pure schaamte.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 18:12   #244
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Uit pure schaamte.

Als je niets zinvol te vertellen hebt zwijg dan gewoon .... als ik u was zou ik mij pas echt schamen .

Laatst gewijzigd door Wisord : 25 oktober 2010 om 18:12.
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 18:16   #245
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht

Vrouwen moeten zich niet bedekken, het zijn moslimmannen die zich moeten leren beheersen. Blijkbaar zijn ze nog niet toe aan die fase van 'beschaving'.
Moeftie Sunny heeft gesproken. Moeten moeten, schuif toch aan de kant jongen. Uit jouw bekrompen reactie valt duidelijk te merken dat jij geen weet hebt van wat een hidjaab is en om welke redenen die allemaal gedragen wordt. Hou je mond toch over zaken waar jij totaal geen kennis over hebt. Je zet uzelf alleen maar voorschut op deze manier.
Oud 25 oktober 2010, 18:17   #246
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Uit pure schaamte.
Ach, typische standaardrethoriek uit pvda-mond : de zelfhaat en clichés druipen er weer met liters af. Een verblijf van enkele weken in de monoculturele islamitische landen voor Wisord zou hem ongetwijfeld helpen om tot het besef te komen dat er geen multicultureler continenten zijn dan Europa en de USA die hij zo haat.
Oud 25 oktober 2010, 18:20   #247
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Moeftie Sunny heeft gesproken. Moeten moeten, schuif toch aan de kant jongen. Uit jouw bekrompen reactie valt duidelijk te merken dat jij geen weet hebt van wat een hidjaab is en om welke redenen die allemaal gedragen wordt. Hou je mond toch over zaken waar jij totaal geen kennis over hebt. Je zet uzelf alleen maar voorschut op deze manier.
Ik confronteer je met een soera uit je haatboek en je hangt in de gordijnen. De boodschap van uw karavaanrover-verkrachter-profeet is anders heel duidelijk hoor. De bekrompen visie over de vrouw in de islam ook. Dat jij die achterlijke praat van een woestijnloper achterna loopt als een kip zonder kop,is jouw keuze, maar dat wil niet zeggen dat wij die achterlijke troep hier in Europa zo maar moeten accepteren.
Oud 25 oktober 2010, 18:21   #248
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Eerst en vooral gaat sunnyboy altijd schelden wanneer hij het warm krijgt .... wat een extreem rechts persoon is ? Veel voorkomende kenmerken van extreemrechtse ideologieën zijn:

1. mensen en rassen zijn in beginsel niet gelijkwaardig;
2. culturele verschillen zijn belangrijker dan sociale verschillen;
3. mensenrechten zijn niet universeel geldig;
4. eigen standpunten mogen doorgezet worden desnoods met geweld;
5. democratische structuren zijn niet op voorhand legitiem;
6. sterke leiding wordt gezien als een betere manier van bestuur dan democratie.
Een mooie samenvatting Wisord. Laten we die inkaderen.. Indien nodig, vullen we het lijstje wel aan.
Oud 25 oktober 2010, 18:21   #249
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Als je niets zinvol te vertellen hebt zwijg dan gewoon .... als ik u was zou ik mij pas echt schamen .
Mijn post was dan ook van een duidelijk hoger niveau.
Sorry indien ik u met deze opmerking gekwetst heb.
Maar aan de andere kant : soms moet de waarheid gezegd worden.

Laatst gewijzigd door Pericles : 25 oktober 2010 om 18:22.
Oud 25 oktober 2010, 18:22   #250
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Een mooie samenvatting Wisord. Laten we die inkaderen.. Indien nodig, vullen we het lijstje wel aan.
Ge vindt dezelfde principes in uw haatboekske terug.
Oud 25 oktober 2010, 18:23   #251
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Ik antwoorde trouwens op een post van Sugar waar jij weer tussenkomt lallen
Ja, als grote mensen praten moet Sunny zwijgen, toch?
Oud 25 oktober 2010, 18:23   #252
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mwa... ik zou dat lijstje eerder interpreteren als de 6 pilaren van de Islam. De vergelijking met extreemrechts is niet zomaar uit de lucht komen vallen, hè?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 18:24   #253
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Mwa... ik zou dat lijstje eerder interpreteren als de 6 pilaren van de Islam. De vergelijking met extreemrechts is niet zomaar uit de lucht komen vallen, hè?
Exactly my point.
Oud 25 oktober 2010, 18:47   #254
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Primitief is volgens uw oude stamtradities leven en het niet kunnen verdragen dat andere culturen met u samenleven ... we leven niet in een cultuur we leven namelijk in een wereld . Het ideaal dat jij hier verdedigt is dat van een cultureel homogeen Vlaanderen dat bovendien hoe langer hoe meer verdedigd wordt op grond van de zogenaamde superioriteit van de Vlaamse cultuur..., gebaseerd op een mythisch beeld van de universele waarden van het Verlichtingsdenken, dat gemakshalve over het hoofd ziet dat dit geroemde Verlichtingsdenken het cultuurspecifieke, elitaire, misogyne en racistische product was van een bepaalde historische periode die is uitgemond in de Holocaust.
Alle culturen zijn niet geschikt om samengezet te worden. Net zoals in de dierenwereld je niet alle dieren zomaar naast elkaar vrij laat, tenzij je niet verder wil dan het recht van de sterkste en de natuurlijke voedselketen...
We leven nog altijd voor het grootste deel in onze cultuur, in ons land enz.
Niet in de "wereld" of op een andere planeet.
Niemand heeft het over de superioriteit van de Vlaamse cultuur.
Wel over het niet samengaan ervan met om het even wat.
De volgende "holocaust" zou wel eens in islamitische landen kunnen plaatsgrijpen. Daar tellen ze nu al de slachtoffers niet meer. Gewoon dagelijkse routine. Zelfs Hitler's "mein kampf" is er goedverkochte lektuur.
Oud 25 oktober 2010, 18:48   #255
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore Bekijk bericht
ik denk dat we ons gewoon verzetten tegen het gedurig aan ombuigen van onze normen en waarden.
Vooral als het in neerwaartse zin gaat...
Waarom zouden we dat normaal moeten vinden?
Oud 25 oktober 2010, 18:49   #256
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Je kent de 5 zuilen van de islam en de 6 geloofspunten duidelijk niet. Next!

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 25 oktober 2010 om 18:49.
suqar_7loe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 18:51   #257
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Met zoveel achterlijkheid kunnen we ons inderdaad niet bezighouden. Next.
Oud 25 oktober 2010, 18:52   #258
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Sommige verzen en hun dagelijkse praktijk (zelfonploffers, onderdrukking van andersgelovige religieuse minderheden in moslimlanden, de minderwaardige positie van moslima die zich HERKENBAAR moet afdekken om niet lastig gevallen te worden door haar geloofdbroeders, etc) zijn wel heel duidelijk.
Oud 25 oktober 2010, 18:54   #259
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De 5 zuilen van de Islam zijn te vergelijken met de 10 geboden van het Christendom. De helft is onzin. Los daarvan: wat vindt u van de treffende vergelijking tussen de Islamitische ideologie en extreemrechts, gebaseerd op het lijstje wat Wisord had gemaakt?
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2010, 18:55   #260
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kerstmisstalletjes zijn niet verboden , broodjes ham zijn nog steeds eetbaar op mijn kleintjes hun school , schooluitstappen zijn een week in het 4de en 6de leerjaar en niet gescheiden . zwemlessen zijn niet gescheiden de kleedkamers wel . Hoofddoekjes zijn wel verboden onder druk van lange cultuurracistische tenen . Vlaams belangers zijn im mijn ogen gelijk aan de thaliban en consoorten ze beroven mensen van hun vrijheid en verzuren onze samenleving.
Ga toch terug naar waar je thuishoort, aan je principes te horen!
Ook al was je hier geboren, maakt niet uit. Dat is dan een toevallige vergissing die je nog altijd kunt rechtzetten...
We hebben geen boodschap aan het bovenstaande geleuter, dat hoort niet thuis in onze levensgewoontes, simpel. Pas dat allemaal toe waar het wel thuishoort, niet hier dus. "Multicul is een mislukking" = gewone vaststelling.
Wat doen jullie hier?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be