Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 27 oktober 2010, 17:21   #21
dominatrix
Minister-President

dominatrix's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
N-VA heeft al toegevingen gedaan, zware zelf. allé, de top heeft die al gedaan, het congres moet het nog bevestigen natuurlijk.

nu is het tijd aan de PS om toegevingen te doen, maw, ze moeten akkoord gaan met die fiscale verantwoordelijkheid.

maar dat zie ik echt nog niet gebeuren.
Natuurlijk gaat de Ps geen zware toegevingen doen zoals de nva, zeker niet zolang zelfs een blinde kan zien dat het Vlaams front vol Judassen zit.

Maarja, de nva kiest haar vrienden zelf.
Oud 27 oktober 2010, 17:23   #22
EddyBal
Perm. Vertegenwoordiger VN

EddyBal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Behalve in 1963 dan.

Maar in BHV gaat het niet om "Walen", wel om Brusselaars.
WAT is het verschil? Denk jij echt dat de Franstaligen in Brussel allemaal DAAR geboren zijn?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 27 oktober 2010, 17:24   #23
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BWarrior Bekijk bericht
Volgens uw logica is de N-VA een voor Vlaanderen nefaste partij.
Als ze de VU-toer opgaat wel. Als ze BHV mee in onderhandelingen trekt dan geeft ze alvast te kennen dat er veel meer mogelijk is, en als Brepoels in Europa in haar linkse fractie blijft zitten zonder weerwerk te bieden zijn we ook op dat gebied nog lang niet jarig. Echter, zolang de partij België stokken in de wielen blijft steken en elke verder staatshervorming verrot is en blijft ze nuttig (dixit ook Annemans). Maar nogmaals, een kleine 5000 mensen naturaliseren is wat dat betreft geen goede geloofsbrief in mijn ogen.
Oud 27 oktober 2010, 17:32   #24
Julianus
Lokaal Raadslid

Julianus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EddyBal Bekijk bericht
WAT is het verschil? Denk jij echt dat de Franstaligen in Brussel allemaal DAAR geboren zijn?
Nee, maar sinds ze in Brussel wonen zijn het Brusselaars, geen Vlamingen of Walen.
Oud 27 oktober 2010, 17:32   #25
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

De naturalisatie kan een pijnlijke noodzaak zijn op voorwaarde dat er nadien strengere criteria komen. Sommige naturalisaties zijn overigens terecht maar de huidige methode dient gewoon om de verhouding in het voordeel van de FR over te hevelen.
Gwyndion is offline  
Oud 27 oktober 2010, 17:36   #26
Herr Oberst
Eur. Commissievoorzitter

Herr Oberst's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
De naturalisatie kan een pijnlijke noodzaak zijn op voorwaarde dat er nadien strengere criteria komen.
Dat is het verhaaltje dat we al jaren horen. Er zullen echter geen wezenlijk strengere criteria komen zolang als de PS betrokken is. Die partij is blij dat ze weeral 5000 potentiële kiezers heeft binnengerijfd en zal de volgende keer ook weer gewoon met een 'compromisvoorstel' afkomen, weer onder het mom dat de zaak dan 'bespreekbaar' blijft.
Herr Oberst is offline  
Oud 27 oktober 2010, 17:37   #27
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dominatrix Bekijk bericht
Als ze de VU-toer opgaat wel. Als ze BHV mee in onderhandelingen trekt dan geeft ze alvast te kennen dat er veel meer mogelijk is, en als Brepoels in Europa in haar linkse fractie blijft zitten zonder weerwerk te bieden zijn we ook op dat gebied nog lang niet jarig. Echter, zolang de partij België stokken in de wielen blijft steken en elke verder staatshervorming verrot is en blijft ze nuttig (dixit ook Annemans). Maar nogmaals, een kleine 5000 mensen naturaliseren is wat dat betreft geen goede geloofsbrief in mijn ogen.
Die 5000 gingen direct "behandeld" worden. Weet jij ZEKER dat dit een GOEDKEURING, dus een naturalisatie inhoud? Want er is al langer dan vandaag hommeles in de naturalisatie commissie he. Men wou de normen verstrengen en een nieuwe wet maken zelfs, en zolang wachten. Nu zouden ze binnen de huidige wet toch speelruimte hebben om het beleid te verstrengen.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen.
EddyBal is offline  
Oud 27 oktober 2010, 17:38   #28
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julianus Bekijk bericht
Nee, maar sinds ze in Brussel wonen zijn het Brusselaars, geen Vlamingen of Walen.
Causaal redeneren wil zeggen de vinger op de wonde leggen: Hoezo is Brussel ooit een 3de gewest kunnen worden? (Ook al is het maar een halfwas)
Oud 27 oktober 2010, 17:39   #29
EddyBal

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Julianus Bekijk bericht
Dus de inwoners van pakweg Rode, zijn allemaal Vlamingen?

ok
EddyBal is offline  
Oud 27 oktober 2010, 17:49   #30
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Dat is het verhaaltje dat we al jaren horen. Er zullen echter geen wezenlijk strengere criteria komen zolang als de PS betrokken is. Die partij is blij dat ze weeral 5000 potentiële kiezers heeft binnengerijfd en zal de volgende keer ook weer gewoon met een 'compromisvoorstel' afkomen, weer onder het mom dat de zaak dan 'bespreekbaar' blijft.
Ik spreek me niet uit over deze ronde, ik heb het er simpelweg over dat er strengere criteria moeten komen en dat dit na deze ronde moet gebeuren. We moeten zoveel besparen en dan moeten we de niet terechte aanvragen er van tussen halen (anders ook, maar nu nog extra).
Gwyndion is offline  
Oud 27 oktober 2010, 17:49   #31
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Die 5000 gingen direct "behandeld" worden. Weet jij ZEKER dat dit een GOEDKEURING, dus een naturalisatie inhoud? Want er is al langer dan vandaag hommeles in de naturalisatie commissie he. Men wou de normen verstrengen en een nieuwe wet maken zelfs, en zolang wachten. Nu zouden ze binnen de huidige wet toch speelruimte hebben om het beleid te verstrengen.
Ge hebt een punt, zeker weet ik het nooit 100%. Echter vermoeden durf ik het wel heeeeeeel zeker. Het verleden toonde immers uitvoerig aan dat je zelfs met een vergrootglas geen geweigerde naturalisaties kunt vinden of het moet dankzij de wet-mortelmans (vb) zijn geweest.

Dit al vergeten?

Lijst naturalisaties van 24 april 2008: http://www.dekamer.be/FLWB/PDF/52/1029/52K1029002.pdf , (Cfr bespreking in plenum, CRIV 52 PLEN 034 24/04/2008 p51 enz)

P.66:

Voorstel van naturalisatiewet toegekend bij toepassing van de wet van 28 juni 1984 betreffende
sommige aspecten van de toestand van de vreemdelingen en houdende invoering van het Wetboek

van de Belgische nationaliteit (deel A) (1029/2)

(Stemming/vote 3)
Ja 123 Oui
Nee 15 Non
Onthoudingen 0 Abstentions

Totaal 138 Total

Niemand onthield zich, en neen Eddy, de nva was NIET bij de tegenstemmers. Redenen genoeg dus om aan te nemen dat ook deze 5000 een grote kans maken op een waardeloos geworden nationaliteit.

Maar, gaat het mij om het getal? Neen, elke persoon die een identiteitskaart krijgt als resultaat van een systeem dat nooit gewerkt heeft is er eentje te veel. De controle op wie er nu papieren krijgt en wie niet is immers totaal onbestaande, dat wil zeggen dat geen enkele partij die het goed voor heeft met zijn volk kan dulden dat er op grond van een failliet systeem nog maar 1 persoon een naturalisatie kan afdwingen. De noodzaak tot de wet mortelmans (vb) heeft m.i. uitvoerig het failliet en het gevaar daarvan bewezen.
Oud 27 oktober 2010, 18:01   #32
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Er eventjes op wijzen dat noch N-VA alleen, noch N-VA + VB over een meerderheid beschikken in de kamer? Dus of N-VA het deed of niet veranderd juist niks. Een storm in een theelepel.

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 27 oktober 2010 om 18:02.
Salvadorii is offline  
Oud 27 oktober 2010, 18:02   #33
dominatrix
Minister-President

Standaard

Naturalisaties : het is al afgelopen met de NVA stoere taal ...

Vandaag, woensdag 27 oktober, heeft de eerste werkvergadering van de Commissie voor de Naturalisaties plaatsgevonden. Op de agenda stond de bespreking van het huishoudelijk reglement en de criteria van de commissie om de dossiers te behandelen.

Niettegenstaande de stoere taal van N-VA en Open VLD van vorige week om geen dossiers te behandelen alvorens de interne criteria zijn aangepast, zijn ze vandaag akkoord gegaan met het voorstel van de commissievoorzitter om de werkzaamheden niet de blokkeren en een eerste reeks van 4.454 naturalisatiedossiers te behandelen of opnieuw te onderzoeken. Deze werkzaamheden dienen voltooid te zijn vóór 28 november. Door hiermee in te stemmen is er van een consequente houding van N-VA en Open VLD geen sprake meer en schrijven zij zich in de logica van de huidige manier van werken binnen de Commissie voor de Naturalisaties. Het Vlaams Belang betreurt deze houding.

Van een bespreking van het huishoudelijk reglement en de criteria van de commissie om de dossiers te behandelen is niets in huis gekomen. Het aanvatten van de bespreking van het huishoudelijk reglement zal ten vroegste gebeuren op 9 november a.s. Het Vlaams Belang is uitermate benieuwd hoe die bespreking zal aflopen, wetende dat alle Franstalige partijen geen verstrenging van de voorwaarden wensen en CD&V en SP.a ook geen voorstander zijn.

Het Vlaams Belang eist dat geen enkel naturalisatieverzoek kan behandeld of onderzocht worden, zolang de snel-Belg-wet niet is aangepast met strengere voorwaarden inzake o.a. een grondige taalkennis, het bewijs van integratie d.m.v. een burgerschapsproef, bewijs van een arbeidscontract (teneinde voldoende financiële draagkracht te hebben om in de behoefte van het betrokkene en zijn/haar gezinsleden te voldoen), een verblijf van minstens 10 jaar onafgebroken op het grondgebied en een blanco strafregister.

Hagen Goyvaerts Volksvertegenwoordiger

Lid van de Commissie voor de Naturalisaties
Oud 27 oktober 2010, 18:04   #34
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Er eventjes op wijzen dat noch N-VA alleen, noch N-VA + VB over een meerderheid beschikken in de kamer? Dus of N-VA het deed of niet veranderd juist niks. Een storm in een theelepel.
Mag er nog een beetje idealisme zijn? Mag er nog een beetje eergevoel zijn? Mag er in godshemelsnaam van de grootste partij van Vlaanderen EN Wallonië aub een krachtiger signaal uitkomen ipv alleen maar stoere gazettenpraat? Moet je omwille van een numerieke onvolmaaktheid medeplichtig worden? En mag ik dit een belangrijk dossier vinden?

Wees maar gerust dat men hier meer had kunnen doen. Trouwens, het is niet alleen nva die hier hoog van de toren komt blazen, ook o-vld doet dat.

Het is zo een beetje zoals met de afschaffing van de Senaat: Allemaal voor de afschaffing, maar als het vb voorstel op tafel ligt de andere kant uit kijken ipv werk te maken van die afschaffing.

Laatst gewijzigd door dominatrix : 27 oktober 2010 om 18:05.
dominatrix is offline  
Oud 27 oktober 2010, 18:15   #35
EddyBal

Standaard

Citaat:
Ge hebt een punt, zeker weet ik het nooit 100%. Echter vermoeden durf ik het wel heeeeeeel zeker. Het verleden toonde immers uitvoerig aan dat je zelfs met een vergrootglas geen geweigerde naturalisaties kunt vinden of het moet dankzij de wet-mortelmans (vb) zijn geweest.

Dit al vergeten?

Lijst naturalisaties van 24 april 2008: http://www.dekamer.be/FLWB/PDF/52/1029/52K1029002.pdf , (Cfr bespreking in plenum, CRIV 52 PLEN 034 24/04/2008 p51 enz)

P.66:

Voorstel van naturalisatiewet toegekend bij toepassing van de wet van 28 juni 1984 betreffende
sommige aspecten van de toestand van de vreemdelingen en houdende invoering van het Wetboek

van de Belgische nationaliteit (deel A) (1029/2)

(Stemming/vote 3)
Ja 123 Oui
Nee 15 Non
Onthoudingen 0 Abstentions

Totaal 138 Total

Niemand onthield zich, en neen Eddy, de nva was NIET bij de tegenstemmers. Redenen genoeg dus om aan te nemen dat ook deze 5000 een grote kans maken op een waardeloos geworden nationaliteit.

Maar, gaat het mij om het getal? Neen, elke persoon die een identiteitskaart krijgt als resultaat van een systeem dat nooit gewerkt heeft is er eentje te veel. De controle op wie er nu papieren krijgt en wie niet is immers totaal onbestaande, dat wil zeggen dat geen enkele partij die het goed voor heeft met zijn volk kan dulden dat er op grond van een failliet systeem nog maar 1 persoon een naturalisatie kan afdwingen. De noodzaak tot de wet mortelmans (vb) heeft m.i. uitvoerig het failliet en het gevaar daarvan bewezen.
Hey Domi, je weet dat ik het volmondig eens ben met jou op dat punt. Maar over die 5000... ik wil eerst zien dat ik meer info krijg. Ik doel voornamelijk op dit:
http://www.politics.be/persmededelingen/27058/
Aangezien ik de persmededelingen en andere van de NVA in mijn e-mail krijg, en ik niks zie van goedkeuringen... even wachten tot we meer weten.
EddyBal is offline  
Oud 27 oktober 2010, 18:58   #36
dominatrix
Minister-President

Standaard

Citaat:
Hey Domi, je weet dat ik het volmondig eens ben met jou op dat punt. Maar over die 5000... ik wil eerst zien dat ik meer info krijg. Ik doel voornamelijk op dit:
http://www.politics.be/persmededelingen/27058/
Aangezien ik de persmededelingen en andere van de NVA in mijn e-mail krijg, en ik niks zie van goedkeuringen... even wachten tot we meer weten.

Jaja Eddy, dat weet ik dat je het volmondig eens bent... toch is de eerste bocht al genomen: De stoere taal van NVA en O-vld was globaal. Niet over 10.000 van de 15.000 dossiers ofzo...

Sarah Smeyers (N-VA). "Mijn ervaring in deze commissie leert mij dat Belg worden nattevingerwerk is."

Groot gelijk mevrouw Smeyers, dat is zo! Maar waarom dan ondanks die ervaring volharden in de goedkeuring EN zelfs verdergaan door nu een eerste lichting toch door te laten gaan? Zijn deze 5000 geen nattevingerwerk dan?

Vergeet trouwens niet dat voor 28 november over AL deze dossiers duidelijkheid moet zijn... een kleine 5000 dossiers op een maand. Dat belooft... we zullen zien wat de nva zal doen. Het zal in ieder geval afhangen van de algemene politiek situatie: zijn we tegen 28 november weer in electorale sferen dan zie ik het nog wel eens gebeuren dat de nva weer de stoere komt uithangen... zit er nog hoop van een linkse regering dan zou ik mijn geld niet op durven verwedden dat de nva dossiers gaat afkeuren.

"De N-VA zal zeker het been stijf houden in dit dossier." aldus Smeyers nog... 1 op 3 dossiers laten doorgaan is voor mij wel iets heel anders dan een been stijf houden!
Oud 27 oktober 2010, 19:03   #37
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
.
Citaat:
Over eerbare compromissen en BHV.
Een compromi maken over het naleven van de grondwet kan nooit eerbaar zijn!
daiwa is offline  
Oud 27 oktober 2010, 19:14   #38
EddyBal

Standaard

Citaat:
Jaja Eddy, dat weet ik dat je het volmondig eens bent... toch is de eerste bocht al genomen: De stoere taal van NVA en O-vld was globaal. Niet over 10.000 van de 15.000 dossiers ofzo...

Sarah Smeyers (N-VA). "Mijn ervaring in deze commissie leert mij dat Belg worden nattevingerwerk is."

Groot gelijk mevrouw Smeyers, dat is zo! Maar waarom dan ondanks die ervaring volharden in de goedkeuring EN zelfs verdergaan door nu een eerste lichting toch door te laten gaan? Zijn deze 5000 geen nattevingerwerk dan?

Vergeet trouwens niet dat voor 28 november over AL deze dossiers duidelijkheid moet zijn... een kleine 5000 dossiers op een maand. Dat belooft... we zullen zien wat de nva zal doen. Het zal in ieder geval afhangen van de algemene politiek situatie: zijn we tegen 28 november weer in electorale sferen dan zie ik het nog wel eens gebeuren dat de nva weer de stoere komt uithangen... zit er nog hoop van een linkse regering dan zou ik mijn geld niet op durven verwedden dat de nva dossiers gaat afkeuren.

"De N-VA zal zeker het been stijf houden in dit dossier." aldus Smeyers nog... 1 op 3 dossiers laten doorgaan is voor mij wel iets heel anders dan een been stijf houden!
Gewoon even reageren omdat je post er NOG eens zou staan. We kunnen hier niet zomaar aan voorbijgaan.

Ik snap trouwens niet dat andere landen hier niet harder op reklameren, want een Belgisch paspoort is open deur naar de rest van Europa he. Maar natuurlijk willen ze HIER zijn. Welk land is er zo gek om hun centen liever aan nieuwkomers te geven dan aan de armen van zijn eigen bevolking?
Welk land is er zo gek om asielzoekers op HOTEL te laten gaan, terwijl we lokaal met zelf nog een pak daklozen zitten??
EddyBal is offline  
Oud 27 oktober 2010, 19:17   #39
EddyBal

Standaard

Citaat:
Mag er nog een beetje idealisme zijn? Mag er nog een beetje eergevoel zijn? Mag er in godshemelsnaam van de grootste partij van Vlaanderen EN Wallonië aub een krachtiger signaal uitkomen ipv alleen maar stoere gazettenpraat? Moet je omwille van een numerieke onvolmaaktheid medeplichtig worden? En mag ik dit een belangrijk dossier vinden?

Wees maar gerust dat men hier meer had kunnen doen. Trouwens, het is niet alleen nva die hier hoog van de toren komt blazen, ook o-vld doet dat.

Het is zo een beetje zoals met de afschaffing van de Senaat: Allemaal voor de afschaffing, maar als het vb voorstel op tafel ligt de andere kant uit kijken ipv werk te maken van die afschaffing.
Idd, nog zoiets dat ik niet snap he. Vele partijen hier hebben hun mond vol van het afschaffen van de Senaat, of tenminste van het beperken. Plots waait er een andere wind binnen de CD&V en zijn ze er niet meer voor te porren. En ineens blijkbaar NIEMAND meer?????
Afschaffen die zooi!
EddyBal is offline  
Oud 27 oktober 2010, 19:29   #40
k9

Standaard

Citaat:
Bron: Radio 1 nieuws.

Johan VDL is nog niet eens goed en wel begonnen en het was vandaag al 2x raak vandaag voor de NVA;

1 - Het eerste nieuwsfeit vandaag kwam uit de commissie naturalisaties. Er is daar een volgens Francken (nva) eerbaar compromis gemaakt waardoor 4554 dossier zullen verwerkt worden en 10.000 anderen naar eventuele verstrengingen. Pardon EERBAAR? Een stuk meteen doorlaten en rest een beetje tegenhouden? In plaats van de commissie totaal te boycotten gaat de nva bij voorbaat weer plat op de buik.
Weet niet waar je het halt dat de NVA hier iets over te zeggen heeft, dit is regering leterme II met nog altijd een meerderheid in het parlement. Je kan net zo goed de vulkaanuitburstig in indonesie aan de NVA toewijzen.

Citaat:
2 - NVA laat hoogdringendheid van hun voorstel om bhv te splitsen vallen (Van een eerlijke splitsing uiterlijk in 2011 zoals Maddens dat berekende is weer wat minder sprake), aldus wordt bhv weer op de griekse kalender gezet en mag je je er je vel op verwedden dat de Vlamingen een prijs gaan betalen.
Weetal NVA wou voorstemmen echter zonder meerderheid ben je nergens, zolang spa, VLD en cd&v dus niet meewillen kan NVA op zijn kop gaan staan niks zal gebeuren. Koppig je zinnetje uitvoeren zonder na te denken is voor kindjes.

Citaat:
Nva kiest dus ook vandaag weer voor de 10 vogels in de lucht en niet voor de 2 in de hand. Als gevolg blijven 1.3 miljoen nva kiezers nog wat in de kou staan en moeten ze het stellen met electoraal stoere retoriek en nul handeling. 'il faut le faire' om het met de taal van de nva-bazen te zeggen, de VU-zaliger zou jaloers zijn!

Alles begint meer en meer op een zielig schouwspel te lijken. BHV NIET op de agenda, bhv wel op de agenda, bhv weer niet op de agenda. Regularisatie stemmen, stoere praat mbt de naturalisaties, naturalisaties tegenhouden, een deel toegeven, ....

Het blablabla spelletje blijft verdergaan terwijl Vlaanderen blijft stilstaan en kostbare tijd en middelen met hopen aan het verspelen is.
Ik zie dat de verkiezingsnederlaag nog steeds niet verteerd is . NVA word nog steeds op alle mogelijke manieren aangevallen, zielig.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country."

-Hermann Goering (1893 - 1946)
Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor

The second in command of the Third Reich
k9 is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be