![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Banneling
|
![]() Ik betwijfel het dat dat een christelijke jongen is.
Net zoals die Colombiaanse guerillero's. Die vergoelijken hun mensenrechtenschendingen niet met de hallucinaties van een profeet of goddelijke wetten (zoals de sharia). |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En je zit te betwijfelen. Twijfels gebaseerd op kwaliteitskrant, buikgevoel, en vooroordelen. Dat je de situatie in Guinea (in de andere Guinea's overigens ook, 't valt niet mee) niet kent zegt genoeg over de waarde van je twijfels. Nihil, dus. Kijk. Maak deze oefening. Loop eerst heel hard met je kop tegen de muur. Stel jezelf nadien de vraag: Kan het zijn dat ik toch ongelijk heb? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#163 |
Banneling
|
![]() Hier iets wat christelijk geinspireerd is:
http://www.youtube.com/watch?v=euXQbZDwV0w Oeganda heeft recentelijk wetten goedgekeurd die, ahum, nogal contra de mensenrechten zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#165 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Pittig detail, in het jaarrapport 2010 over Marokko staat letterlijk : Migranten werden opgepakt en collectief uitgezet.http://www.aivl.be/landeninfo/marokk...ke-sahara-2010 Dat moesten wij met onze Marokkaantjes proberen! Suqar en consoorten zouden het uitschreeuwen van verontwaardiging ![]()
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu moet je toch nog uitleggen waarom je denkt dat daar in dezelfde mate mensenrechten geschonden worden als in moslimdictaturen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
In het geval van homofobie in Afrika kan men over't algemeen een volmondige ja geven op je vraag, toch in de christelijke landen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Minister-President
|
![]() Als je nog maar het minste zou gelezen hebben over het seksuele geweld in Congo en Uganda, dan zou je deze boertige opmerking voor jezelf gehouden hebben. De afgelopen jaren zagen een toename van het aantal grove geweldsdelicten tegen vrouwen. En dan heb ik het niet over verkrachtingen, maar over het verminken, vernederen en breken van die vrouwen. Onvruchtbaar door de kolf van een halfautomatisch geweer...
![]() |
#171 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom zijn sommigen op dit forum zo gefixeerd op islamitische landen en mensenrechten? En zijn zij totaal niet geïnteresseerd in niet-islamitische landen en de mensenrechten? Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 |
Banneling
|
![]() Dat is niet 'christelijk' geinspireerd. Dat is geinspireerd door machtsgeille oude ventjes uit de RKK, tenzij het cultureel geinspireerd is. Volgens mij roept de christelijke leer niet op om homo's van de hoogste toren te werpen zoals in de islamitische leer.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Banneling
|
![]() Nee. Jij vroeg om een christelijk land waar mensenrechten werden geschonden. Ik gaf je er een aantal waar het nog goorder is dan in jouw landjes. Dus: ik heb mijn punt gemaakt.
Als je morgen sterft, trakteer ik het forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Banneling
|
![]() Ik vroeg naar voorbeelden van christelijke landen waar er mensenrechtenschendingen gepleegd worden in naam van het christendom zoals in moslimdictaturen dat gebeurt op basis van de sharia.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Minister-President
|
![]() De mensen die daarvoor terecht staan zijn voor zover ik weet allen protestanten (of katholieken). Die macho- en sekscultuur is geenszins een autochtoon product. De waanbeelden ivm homoseksualiteit en orale seks in landen als Haïti, Senegal en Gambia zijn het product van een christelijke preutse moraal en preutse protestantse zielenjagers. Ik vermoed dat dat ook voor Congo en Uganda opgaat, maar getuigenissen daarvan heb ik nog niet gekregen. Enfin, voor u zal het bewijs wel niet doorslaggevend genoeg zijn. U zal wel betwijfelen wat u niet goed uitkomt.
Een vraagje: ken jij één voorbeeld van een autochtone Zwart-Afrikaanse cultuur die zo hardvochtig omspringt met vrouwen? Is er een enkel Zwart-Afrikaans, niet-christelijk voorbeeld gekend waarbij seksualiteit zo verdrukt raakte? Of hebben die verkrachtingen, vernederingen en verminkingen veeleer iets gemeen met de verkrachtingen die we in Europese oorlogen zagen? (Ik kan u ook daar vrouwen aanwijzen die langs onder met bajonetten bewerkt werden.)
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 27 oktober 2010 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |