![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#401 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#402 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vooral die Chinezen ja, dankzij de beruchte 10-kinds politiek.
![]() |
![]() |
#403 |
|
![]() "De natuur" als personage/godheid die handelingen of orientaties op morele gronden afkeurt en er voor zorgt dat de beoefenaars hiervan zich niet kunnen voortplanten is inderdaad een mythe.
![]() |
![]() |
#404 |
Parlementslid
|
![]() Geef mij maar een goede reet (p) 'Côde-d'Or' of 'Jacques'
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#405 |
|
![]() Homo-fascisme...
Een uiting van de inherent destructieve aard van homoseksualiteit als vernielzuchtige entiteit tegenover de natuur? Een uiting van hun minderwaardigheid door een ingebeelde projectie van superioriteit? Ik gok alletwee ![]()
NEE tegen assimilatie! NEE tegen racisme! Laatst gewijzigd door Raven : 28 oktober 2010 om 19:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#406 |
Banneling
|
![]() Ik zie de natuur niet als een persoon , of godheid met enig moreel besef, of voorkeuren voor zus of zo een gedrag. De natuur is de natuur, de natuur is strijd om te overleven, en zich voortplanten. Wie zich niet k�*n voortplanten, daar scheelt iets aan, diens bloedlijn is ten dode opgeschreven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#407 | |
|
![]() Citaat:
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 29 oktober 2010 om 06:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#408 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een bedenking zou zijn: naar een globaal homo gedrag evolueren zou het einde van het mensdom kunnen betekenen. Misschien nog zo geen slechte zaak voor de natuur hé? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#409 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#410 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gevolg: meer zichtbaarheid in de media. Het idee dat er nu percentueel meer homo's zijn dan vroeger is belachelijk. Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 1 november 2010 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#411 |
Banneling
|
![]() Je kan het anders stellen : moest de natuur willen dat homos zich voortplanten, had " ze " het mogelijk gemaakt dat mannelijke mensen zich onder elkaar voortplanten dankzij de sexuele gebruiken die zij bezigen. Hetgeen dus niet het geval is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#412 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mischien is dit een verklaring. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, de natuur denkt niet en handelt niet. Er zijn niet meer homo's nu dan vroeger. Naar de oorzaak van homoseksualiteit kan men alleen maar gissen helaas, maar er wordt wel eens gezegd door wetenschappers dat vrouwelijke familieleden met een homoseksueel als naaste extra vruchtbaar zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#415 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Nu weet ik tenminste waarom ik niet aan de top van de evolutieladder sta, en in geen enkel opzicht superieur ben aan anderen : ik ben niet lesbisch. Overigens ben ik volkomen mismaakt, want ik heb geen donsachtig lichaam als een baby chimpansee, geen plat gezicht, en geen groot rond hoofd. En qua karakter zit het ook al niet goed : op mijn leeftijd is de “rest van mijn leven” weliswaar nog niet te overzien, maar ik weet wel zeker dat mijn medewerkers er niet helemaal van overtuigd zijn dat ik tot dusver in erg ruime mate speels, plooibaar en betrekkelijk zachtaardig ben geweest of gebleven en/of constant gekust, geknuffeld en gestreeld wens te worden. Wat mijn man in mij heeft gezien en nog steeds ziet, mag dus gerust een raadsel genoemd worden. Nu ja, hij is dan ook geen zoöloog. Ach, zo gaat dat nu eenmaal bij lagere levensvormen als de onze : je bent niet homoseksueel en je lijkt niet eens op een baby chimpansee, maar je leert elkaar toch op één of andere wijze kennen, je houdt van elkaar, en middels andersgeslachtelijke relaties – hoe abnormaal ook – krijg je kinderen en ben je gelukkig, zelfs al ben je geen toneelspeler of mimekunstenaar. Tja, op die verwerpelijke manier kun je natuurlijk nooit aan de voor homoseksuelen voorbehouden top van de menselijke evolutie staan, maar gelukkig ben je dermate in een staat van infantilisme dat je niet eens beseft wat je mist. Maar goed, nu begrijp ik ten minste waarom mijn coiffeur er nauwelijks een geheim van maakt dat hij damesondergoed draagt : hij heeft het patroon der primaten doorbroken door speelsheid, creativiteit en een kinderlijke volwassenheid, en staat derhalve aan de top van de menselijke evolutie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#416 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#417 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Sta mij toe u te verzekeren dat het soort ondergoed van betrokkene nooit iets heeft afgedaan van de waardering die ik voor Hem en Zijn kapperskundigheid heb. Bovendien had ik reeds soortement begrepen dat, gezien de prijzen die dit superieur specimen van de menselijke soort voor bedoelde kunstigheden aanrekent, mij inderdaad een bijzondere eer te beurt valt telkens mijn hoofdtooi door Hem onder handen wordt genomen, zegge telkens als mijn uitgroei dreigt te verraden dat ik niet eens een natuurlijke blonde ben (ook d�*t nog !). Ter instandhouding der zowel de huiselijke financiën als Diens Creatie is mijn reguliere kapster trouwens een dame. Een echte ditmaal, die zelfs kinderen heeft en er dus net als ik niet in is geslaagd het patroon der primaten te doorbreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#418 |
|
![]() Nee, zo kan je het dus niet stellen, want "de natuur" als een persoon die een moreel oordeel velt over dingen en daar consequenties aan verbind bestaat niet.
![]() |
![]() |
#419 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie de natuur niet ziet als een werkend systeem, kan ook de evolutietheorie niet aanvaarden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#420 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De massa denkt dat als er - om maar iets te zeggen, door een vulkaan een vergif in de lucht geblazen wordt waar een bepaalde soort niet tegen kan, dat die soort dan een soort van verweer ontwikkeld zodat het wel tegen dat vergif kan. Ofdat er wezens zijn vanuit de zee die hun kiewen even veranderen naar longen en dan wat op het land gaan leven.
![]() |
![]() |