Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 oktober 2010, 23:18   #401
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
"De natuur" zorgt helemaal nergens voor, dat is net zo'n mythe als dat er zoiets bestaat als een top van een evolutionaire ladder.
De natuur is een mythe ?
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2010, 09:00   #402
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Tja, zolang de mensen blijven poepen gelijk de konijnen zal het bevolking aantal niet afnemen.

Hier in West-Europa hebben we misschien te kampen met vergrijzing.
Maar de Chineesjes en Indiërs blijven druk door poepen voor kinderen.
Vooral die Chinezen ja, dankzij de beruchte 10-kinds politiek.
Oud 28 oktober 2010, 09:02   #403
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door den dinges Bekijk bericht
De natuur is een mythe ?
"De natuur" als personage/godheid die handelingen of orientaties op morele gronden afkeurt en er voor zorgt dat de beoefenaars hiervan zich niet kunnen voortplanten is inderdaad een mythe.
Oud 28 oktober 2010, 09:20   #404
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Geef mij maar een goede reet (p) 'Côde-d'Or' of 'Jacques'
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2010, 19:59   #405
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Homo-fascisme...

Een uiting van de inherent destructieve aard van homoseksualiteit als vernielzuchtige entiteit tegenover de natuur?

Een uiting van hun minderwaardigheid door een ingebeelde projectie van superioriteit?

Ik gok alletwee

Laatst gewijzigd door Raven : 28 oktober 2010 om 19:59.
Raven is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2010, 00:17   #406
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
"De natuur" als personage/godheid die handelingen of orientaties op morele gronden afkeurt en er voor zorgt dat de beoefenaars hiervan zich niet kunnen voortplanten is inderdaad een mythe.
Ik zie de natuur niet als een persoon , of godheid met enig moreel besef, of voorkeuren voor zus of zo een gedrag. De natuur is de natuur, de natuur is strijd om te overleven, en zich voortplanten. Wie zich niet k�*n voortplanten, daar scheelt iets aan, diens bloedlijn is ten dode opgeschreven.
Oud 29 oktober 2010, 06:52   #407
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Ik zie de natuur niet als een persoon , of godheid met enig moreel besef, of voorkeuren voor zus of zo een gedrag. De natuur is de natuur, de natuur is strijd om te overleven, en zich voortplanten. Wie zich niet k�*n voortplanten, daar scheelt iets aan, diens bloedlijn is ten dode opgeschreven.
Maar je stelde dat de natuur ervoor gezord heeft dat homo's zich niet voortplanten, en dat is heel iets anders.

Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 29 oktober 2010 om 06:52.
Bovenbuur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2010, 08:31   #408
bruggeman
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ja, maar dit is echt geen punt voor de natuur hoor. Terwijl een stel Homo-Sapiens aan het bloedlijn afstervend zijn, is de natuur al lang met een paar duizenden andere levensprojecten bezig. Dit is ook evolutie.

Een bedenking zou zijn: naar een globaal homo gedrag evolueren zou het einde van het mensdom kunnen betekenen. Misschien nog zo geen slechte zaak voor de natuur hé?
bruggeman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 01:09   #409
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bruggeman Bekijk bericht
Ja, maar dit is echt geen punt voor de natuur hoor. Terwijl een stel Homo-Sapiens aan het bloedlijn afstervend zijn, is de natuur al lang met een paar duizenden andere levensprojecten bezig. Dit is ook evolutie.

Een bedenking zou zijn: naar een globaal homo gedrag evolueren zou het einde van het mensdom kunnen betekenen. Misschien nog zo geen slechte zaak voor de natuur hé?
Waarom denk je dat er meer en meer zijn ? Heb je ooit al gehoord van evenementen als gay-prides in het verleden, in gelijk welke cultuur ?
Oud 1 november 2010, 01:13   #410
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom denk je dat er meer en meer zijn ? Heb je ooit al gehoord van evenementen als gay-prides in het verleden, in gelijk welke cultuur ?
  • De wereldbevolking, ook hier, is nog nooit zo groot geweest.
  • Homo's concentreren zich voornamelijk in de steden vanwege het ''bigger towns have bigger minds''-principe
  • De tijdgeest geeft meer ruimte aan homo's zichzelf te zijn

Gevolg: meer zichtbaarheid in de media. Het idee dat er nu percentueel meer homo's zijn dan vroeger is belachelijk.

Laatst gewijzigd door liberalist_NL : 1 november 2010 om 01:14.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 01:14   #411
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar je stelde dat de natuur ervoor gezord heeft dat homo's zich niet voortplanten, en dat is heel iets anders.
Je kan het anders stellen : moest de natuur willen dat homos zich voortplanten, had " ze " het mogelijk gemaakt dat mannelijke mensen zich onder elkaar voortplanten dankzij de sexuele gebruiken die zij bezigen. Hetgeen dus niet het geval is.
Oud 1 november 2010, 01:16   #412
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
  • De wereldbevolking, ook hier, is nog nooit zo groot geweest.
  • Homo's concentreren zich voornamelijk in de steden vanwege het ''bigger towns have bigger minds''-principe
  • De tijdgeest geeft meer ruimte aan homo's zichzelf te zijn

Gevolg: meer zichtbaarheid in de media. Het idee dat er nu percentueel meer homo's zijn dan vroeger is belachelijk.
"De Natuur " zet mensen aan tot homofilie OMDAT er reeds veel te veel mensen zijn ?
Mischien is dit een verklaring.
Oud 1 november 2010, 01:20   #413
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
"De Natuur " zet mensen aan tot homofilie OMDAT er reeds veel te veel mensen zijn ?
Mischien is dit een verklaring.
Neen, de natuur denkt niet en handelt niet. Er zijn niet meer homo's nu dan vroeger. Naar de oorzaak van homoseksualiteit kan men alleen maar gissen helaas, maar er wordt wel eens gezegd door wetenschappers dat vrouwelijke familieleden met een homoseksueel als naaste extra vruchtbaar zijn.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 01:42   #414
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
HOMOSEKSUELEN ZIJN DE TOP VAN DE EVOLUTIELADDER

Een vooraanstaande zoöloog heeft verklaard dat homoseksuelen aan de top van de evolutieladder staan. In een tijd dat religieuze en conservatieve rechtse stromingen homoseksualiteit in het onnatuurlijke verdomhoekje proberen te dringen, kan zo’n uitspraak tellen.

Clive Bromhall zei dat de evolutie van de menselijke soort momenteel resulteert in een staat van infantilisme, waarin het patroon der primaten doorbroken wordt door speelsheid, creativiteit en een kinderlijke volwassenheid.

Van de mannelijke obsessie voor gezwollen borsten tot de permanente zoektocht naar een pseudo-ouderlijke God: alles duidt op het infantiele van de menselijke soort. Net als baby chimpansees hebben we zachte, donsachtige lichamen, platte gezichten en grote, ronde hoofden. En net zoals zij willen wij gekust, geknuffeld en gestreeld worden. We blijven speels, plooibaar en betrekkelijk zachtaardig voor de rest van ons leven.

Volgens Bromhall wordt dit speelse door hetero’s meer en meer verworpen naarmate zij ouder worden. Maar degenen die gelijkgeslachtelijke relaties blijven hebben, homoseksuele mannen en lesbische vrouwen, behouden deze eigenschappen en zijn daardoor superieur aan de anderen. Nog steeds volgens de zoöloog is het al jaren bekend dat homoseksualiteit verbonden is met een speels en creatief karakter.

Homoseksuelen blinken volgens hem uit als artiest, toneelspeler en mimekunstenaars. Speels zijn is de essentie van het menselijk bestaan. Het is iets dat moet gecultiveerd en gevierd worden. Je zou dus kunnen zeggen dat homoseksuelen aan de top van de menselijke evolutie staan.

Bromhall zei dit op de boekenbeurs van Edinburgh waar hij zijn jongste boek ‘The Eternal Child’ voorstelde.

Bron: www.pinkwave.be
Ah soit... dat heeft die in een zoo moeten gaan zoeken? En evolutie zonder voortplanting zit er ook niet echt in, he?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 03:28   #415
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
HOMOSEKSUELEN ZIJN DE TOP VAN DE EVOLUTIELADDER

Een vooraanstaande zoöloog heeft verklaard dat homoseksuelen aan de top van de evolutieladder staan. In een tijd dat religieuze en conservatieve rechtse stromingen homoseksualiteit in het onnatuurlijke verdomhoekje proberen te dringen, kan zo’n uitspraak tellen.

Clive Bromhall zei dat de evolutie van de menselijke soort momenteel resulteert in een staat van infantilisme, waarin het patroon der primaten doorbroken wordt door speelsheid, creativiteit en een kinderlijke volwassenheid.

Van de mannelijke obsessie voor gezwollen borsten tot de permanente zoektocht naar een pseudo-ouderlijke God: alles duidt op het infantiele van de menselijke soort. Net als baby chimpansees hebben we zachte, donsachtige lichamen, platte gezichten en grote, ronde hoofden. En net zoals zij willen wij gekust, geknuffeld en gestreeld worden. We blijven speels, plooibaar en betrekkelijk zachtaardig voor de rest van ons leven.

Volgens Bromhall wordt dit speelse door hetero’s meer en meer verworpen naarmate zij ouder worden. Maar degenen die gelijkgeslachtelijke relaties blijven hebben, homoseksuele mannen en lesbische vrouwen, behouden deze eigenschappen en zijn daardoor superieur aan de anderen. Nog steeds volgens de zoöloog is het al jaren bekend dat homoseksualiteit verbonden is met een speels en creatief karakter.

Homoseksuelen blinken volgens hem uit als artiest, toneelspeler en mimekunstenaars. Speels zijn is de essentie van het menselijk bestaan. Het is iets dat moet gecultiveerd en gevierd worden. Je zou dus kunnen zeggen dat homoseksuelen aan de top van de menselijke evolutie staan.

Bromhall zei dit op de boekenbeurs van Edinburgh waar hij zijn jongste boek ‘The Eternal Child’ voorstelde.

Bron: www.pinkwave.be
Kijk, zo leert men nog eens iets.

Nu weet ik tenminste waarom ik niet aan de top van de evolutieladder sta, en in geen enkel opzicht superieur ben aan anderen : ik ben niet lesbisch.

Overigens ben ik volkomen mismaakt, want ik heb geen donsachtig lichaam als een baby chimpansee, geen plat gezicht, en geen groot rond hoofd.

En qua karakter zit het ook al niet goed : op mijn leeftijd is de “rest van mijn leven” weliswaar nog niet te overzien, maar ik weet wel zeker dat mijn medewerkers er niet helemaal van overtuigd zijn dat ik tot dusver in erg ruime mate speels, plooibaar en betrekkelijk zachtaardig ben geweest of gebleven en/of constant gekust, geknuffeld en gestreeld wens te worden.

Wat mijn man in mij heeft gezien en nog steeds ziet, mag dus gerust een raadsel genoemd worden. Nu ja, hij is dan ook geen zoöloog.

Ach, zo gaat dat nu eenmaal bij lagere levensvormen als de onze : je bent niet homoseksueel en je lijkt niet eens op een baby chimpansee, maar je leert elkaar toch op één of andere wijze kennen, je houdt van elkaar, en middels andersgeslachtelijke relaties – hoe abnormaal ook – krijg je kinderen en ben je gelukkig, zelfs al ben je geen toneelspeler of mimekunstenaar.

Tja, op die verwerpelijke manier kun je natuurlijk nooit aan de voor homoseksuelen voorbehouden top van de menselijke evolutie staan, maar gelukkig ben je dermate in een staat van infantilisme dat je niet eens beseft wat je mist.

Maar goed, nu begrijp ik ten minste waarom mijn coiffeur er nauwelijks een geheim van maakt dat hij damesondergoed draagt : hij heeft het patroon der primaten doorbroken door speelsheid, creativiteit en een kinderlijke volwassenheid, en staat derhalve aan de top van de menselijke evolutie.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 08:45   #416
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Kijk, zo leert men nog eens iets.

Nu weet ik tenminste waarom ik niet aan de top van de evolutieladder sta, en in geen enkel opzicht superieur ben aan anderen : ik ben niet lesbisch.

Overigens ben ik volkomen mismaakt, want ik heb geen donsachtig lichaam als een baby chimpansee, geen plat gezicht, en geen groot rond hoofd.

En qua karakter zit het ook al niet goed : op mijn leeftijd is de “rest van mijn leven” weliswaar nog niet te overzien, maar ik weet wel zeker dat mijn medewerkers er niet helemaal van overtuigd zijn dat ik tot dusver in erg ruime mate speels, plooibaar en betrekkelijk zachtaardig ben geweest of gebleven en/of constant gekust, geknuffeld en gestreeld wens te worden.

Wat mijn man in mij heeft gezien en nog steeds ziet, mag dus gerust een raadsel genoemd worden. Nu ja, hij is dan ook geen zoöloog.

Ach, zo gaat dat nu eenmaal bij lagere levensvormen als de onze : je bent niet homoseksueel en je lijkt niet eens op een baby chimpansee, maar je leert elkaar toch op één of andere wijze kennen, je houdt van elkaar, en middels andersgeslachtelijke relaties – hoe abnormaal ook – krijg je kinderen en ben je gelukkig, zelfs al ben je geen toneelspeler of mimekunstenaar.

Tja, op die verwerpelijke manier kun je natuurlijk nooit aan de voor homoseksuelen voorbehouden top van de menselijke evolutie staan, maar gelukkig ben je dermate in een staat van infantilisme dat je niet eens beseft wat je mist.

Maar goed, nu begrijp ik ten minste waarom mijn coiffeur er nauwelijks een geheim van maakt dat hij damesondergoed draagt : hij heeft het patroon der primaten doorbroken door speelsheid, creativiteit en een kinderlijke volwassenheid, en staat derhalve aan de top van de menselijke evolutie.
Ik hoop dat je hem - met de inzichten die je dank zij het lezen van deze wetenschappelijke studie verworven hebt - voortaan dan ook met de nodige egards behandelt. Bedenk de volgende keer wanneer hij je haren in een mise-en-plis legt en er een plixke op aanbrengt, welke eer je te beurt valt om door een superieur specimen van de menselijke soort gecoiffeerd te worden.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 10:10   #417
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik hoop dat je hem - met de inzichten die je dank zij het lezen van deze wetenschappelijke studie verworven hebt - voortaan dan ook met de nodige egards behandelt. Bedenk de volgende keer wanneer hij je haren in een mise-en-plis legt en er een plixke op aanbrengt, welke eer je te beurt valt om door een superieur specimen van de menselijke soort gecoiffeerd te worden.
Oprechte dank voor de goede raad, mijnheer Raf.

Sta mij toe u te verzekeren dat het soort ondergoed van betrokkene nooit iets heeft afgedaan van de waardering die ik voor Hem en Zijn kapperskundigheid heb.

Bovendien had ik reeds soortement begrepen dat, gezien de prijzen die dit superieur specimen van de menselijke soort voor bedoelde kunstigheden aanrekent, mij inderdaad een bijzondere eer te beurt valt telkens mijn hoofdtooi door Hem onder handen wordt genomen, zegge telkens als mijn uitgroei dreigt te verraden dat ik niet eens een natuurlijke blonde ben (ook d�*t nog !).

Ter instandhouding der zowel de huiselijke financiën als Diens Creatie is mijn reguliere kapster trouwens een dame. Een echte ditmaal, die zelfs kinderen heeft en er dus net als ik niet in is geslaagd het patroon der primaten te doorbreken.
Gwylan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 10:14   #418
Bovenbuur

Standaard

Citaat:
Je kan het anders stellen : moest de natuur willen dat homos zich voortplanten, had " ze " het mogelijk gemaakt dat mannelijke mensen zich onder elkaar voortplanten dankzij de sexuele gebruiken die zij bezigen. Hetgeen dus niet het geval is.
Nee, zo kan je het dus niet stellen, want "de natuur" als een persoon die een moreel oordeel velt over dingen en daar consequenties aan verbind bestaat niet.
Oud 1 november 2010, 11:31   #419
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Nee, zo kan je het dus niet stellen, want "de natuur" als een persoon die een moreel oordeel velt over dingen en daar consequenties aan verbind bestaat niet.
Wie de natuur niet ziet als een werkend systeem, kan ook de evolutietheorie niet aanvaarden.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Jep, heil Jazeker.
Jazeker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 11:32   #420
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ja, en zo komen we er dan, evolutie is - buiten psychologie, de minst begrepen wetenschap.

De massa denkt dat als er - om maar iets te zeggen, door een vulkaan een vergif in de lucht geblazen wordt waar een bepaalde soort niet tegen kan, dat die soort dan een soort van verweer ontwikkeld zodat het wel tegen dat vergif kan.

Ofdat er wezens zijn vanuit de zee die hun kiewen even veranderen naar longen en dan wat op het land gaan leven.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:26.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be