![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8181 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een aantal zaken zullen niet veranderen ongeacht hoe je er naar kijkt, bewust zijn sluit onbewust zijn uit en omgekeerd.
|
|
|
|
|
#8182 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ligt dat aan hen aan ons of aan de combine van beiden ? En wat bedoelen we precies met communiceren ? Zelfs Pc's communiceren met elkaar . Citaat:
Communicatie begint met een juist protocol ... een set aan gekende regels zeg maar die , verondersteld dat er wat zinnigs te vertellen valt, bepalen hoe we een vermeende informatiestroom dienen te verwerken ( opdelen zeg maar ) Is dat niet bekend dan sta je nergens tenzij je het kan achterhalen door aan link naar met het gedrag |
||
|
|
|
|
|
#8183 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Er is ook niemand die er tot nu in geslaagd is bewustzijn ook deftig zwart-op-wit te definiëren Net dat maakt het ook tot een laatste strohalm waaraan allerhande creationisten ID'ers etc zich vastklampen om ons te onderscheiden van andere soorten. Je kan het ook niet eenduidig testen hé ( dat soort bewustzijn ).... enkel redelijk veronderstellen dat elke doorsnee medemens naast je dat ook wel zal hebben als hij claimt dat te hebben en een sterk vermoeden geuit door de gedragingen en net de info ( die jou zinvol is ) uit de communicatie ermee. Anderzijds kan je wel stellen dat bepaalde vormen of uitingen wijzen op een zeker bewustzijn ( een minimum notie van het eigen zijn ) .. en zoiets heeft men al op enkele vlakken bij bepaalde diersoorten waargenomen. |
|
|
|
|
|
|
#8184 | |
|
Banneling
|
aha ....
Citaat:
http://news.nationalgeographic.com/n...-lie-food.html |
|
|
|
|
|
|
#8185 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 28 oktober 2010 om 21:12. |
|
|
|
|
|
|
#8186 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Jij kan dus met stellige zekerheid zeggen dat er geen gradaties van bewustzijn bestaan?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#8187 |
|
Minister-President
|
Wat is de bedoeling van deze draad? Dat we homoseksualiteit als normaal bestempelen omdat het ook voorkomt in de natuur of wat?
|
|
|
|
|
|
#8188 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Homoseksualiteit moet niet als normaal bestempeld worden; het is normaal.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#8189 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
vooral doen!
|
|
|
|
#8190 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#8191 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Daar trap je een beetje een open deur in.
Waarom niet?
|
|
|
|
|
#8192 |
|
Minister-President
|
Het werd hier al gezegd. kannibalisme komt voor in de natuur, seks met je zus of broer, met je moeder/vader,... dat wil niet zeggen dat zo'n handelingen normaal zijn voor mensen.
Homoseksuelen doen maar, ik heb er geen problemen mee. |
|
|
|
|
|
#8193 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Weet je dat wel zeker?
|
|
|
|
|
|
#8194 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daar staat net te lezen dat omdat het nu eenmaal in de natuur voorkomt je het aloude 'argument' dat het tegen de natuur ingaat niet kunt gebruiken om dan maar te zeggen dat het daarom abnormaal of zo is. |
|
|
|
|
|
|
#8195 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#8196 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dat heeft helemaal niets te zien met wat ik zei.
|
|
|
|
|
#8197 |
|
Banneling
|
Tja, als je levensvisie gebaseerd is op een sprookje is dat niet echt verrassend.
Laatst gewijzigd door Cdude : 28 oktober 2010 om 22:33. |
|
|
|
|
|
#8198 |
|
Banneling
|
Dubbel
Laatst gewijzigd door Cdude : 28 oktober 2010 om 22:33. |
|
|
|
|
|
#8199 |
|
Minister-President
|
|
|
|
|
|
|
#8200 |
|
Europees Commissaris
|
Wat is het volgende ? Alles wat geen blauwe ogen heeft naar de gaskamer ? Ik bedoel maar... Welke strekking of geaardheid mensen ook hebben..., zo lang ze geen anderen schaden of lichamelijk en/of psychisch mishandelen... Aan het aantal posts te zien in deze draad, lopen er heel wat individuen rond die van zichzelf vinden dat ze perfect zijn en dat alle anderen zouden moeten gemaakt zijn naar hun voorbeeld. Narcisme ten top ! |
|
|
|