![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#461 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#462 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#463 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#464 |
Banneling
|
![]() En het overige ook niet?
Laatst gewijzigd door artisjok : 29 oktober 2010 om 19:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#465 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#466 |
Minister-President
|
![]() Het was geen mening maar een analyse. Mijn mening - die ik in diezelfde post ook gaf - was dat het walgelijk was. Die mening werd vakkundig genegeerd en zelfs tegengesproken door u en de uwen. Mijn analyse was er eentje van kosten en baten en dus ook van het al dan niet publiek bekend maken van de verantwoordelijkheden van de pedofiel. Die Saudi deed dat, Vangheluwe deed dat niet. Het Knack-interview over het vierde slachtoffer van Vangheluwe was daar erg duidelijk over: Vangheluwe keek neer op en negeerde zijn slachtoffers. Niet seksueel natuurlijk, maar op zowat elk ander gebied.
Op die analyse is geen inhoudelijke reactie gekomen, omdat het niet past in de goedkope racistische kraam.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 29 oktober 2010 om 19:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#467 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik laat me niet leiden door mensen die poco gebruiken als 'argument' bij gebrek aan beter. Mensen die anderen vrijheden proberen te ontnemen zijn niet beter dan diegenen die ze denken te moeten bestrijden.
![]() |
![]() |
#468 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En dat van 'meer respect ...' was weldegelijk een mening. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#469 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#470 |
|
![]() Hé, net dezelfde reactie als die christenfundamentalist die een jeansverbod voor meisjes had ingevoerd.
![]()
![]() |
#471 |
Banneling
|
![]() Nee hoor, de politieke actualliteit in België ook. Zie mijn tussenkomsten op het forum verkiezingen 2010.
Maar natuurlijk dat de islam mijn belangstelling opwekt : iedereen zou alert moeten zijn voor die verderfelijke religie-ideologie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#472 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() maar allez... zo staat het in het heilig boekske en in de tafsir! Die durf ik niet tegenspreken hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#473 |
Banneling
|
![]() Als je denkt datje daarmee indruk maakt. Ik ben geen christen, ik ben atheist. En die christenfundi mogen ze verbannen naar Tora Bora om er tussen de lappen te zitten die jij kledij noemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#474 | |
|
![]() Citaat:
Het zijn mensen zoals gij die de term atheïst een slechte naam geven en het lastiger maken voor de rest van ons. Mensen zoals gij tonen elke dag opnieuw aan dat het cordon sanitaire een goede zaak is. Doe rustig voort.
![]() |
![]() |
#475 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#476 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Staat ook in de Koran welke moslims zelf vinden dat ze vrouwen die niet-moslim zijn vrijelijk mogen lastig gevallen worden? Ben jij een moslimfundamentalist?,dat je de koran niet durft tegenspreken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#477 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het zegt veel over je democratische ingesteldheid en hoe moeilijk sommige mensen het hebben met de vrije meninguiting, zeker als die mening hen niet past. Ach, elke dictator zijn methode zeker? De ene stenigt, de andere cordoniseert. En wat je eerste statement betreft, het zijn mensen zoals hij die de term atheist een slechte naam geven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#478 |
|
![]() Ik wil niet bepalen wat anderen moeten dragen.
Ik wil de vrijheid van godsdienst niet afschaffen. Ik wil niet bepalen wat anderen al dan niet mogen en kunnen doen. Wie het schoentje past ... ![]()
![]() |
#479 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je wil dus zelf bepalen wat andere mogen denken en zeggen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#480 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Omwille van datzelfde waanbeeld worden ook hier hoofddoeken opgedrongen aan moslima's en worden autochtone vrouwen beledigd omdat ze er geen dragen. Dat kan ook niet. Indien de islam nooit begonnen was met die idiote voorschriften was het hier nooit zover gekomen. Hebt u voor ongeveer 1995 gehoord dat de overheid zich moe maakte om wat de mensen dragen? De ingeweken islamieten hebben hier een zaak van gemaakt. U moet de boel niet omdraaien.
![]() |