![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#521 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U moet maar denken dat ik het echt niet begrijp, ik dacht echt dat die Andy schreef dat hij voor de oude moslim vanzelfsprekend iets meer respect heeft omdat die voorziet in voeding en huisvesting voor z'n jonge vrouwtje. Dat doet mij zo'n beetje denken aan Dutroux en gelijkaardige figuren. Geef de kinderen eten, drinken en een bed, houd ze in huis zodat ze zo weinig mogelijk van de buitenwereld te weten komen en behandel ze voor de rest als seksslav(inn)en.
![]() |
![]() |
#522 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#523 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=513 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar begrijpt u het eindelijk?????
![]() |
![]() |
#525 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @ Artisjok
Citaat:
![]() |
![]() |
#526 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#527 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt gezegd dat anderen leugens erover schreven. Dat kan zomaar niet. Je hebt de quote gekregen toen je ze vroeg. Wees nu ook zo fair om te zeggen wat jij dan anders leest dan iedereen anders + waarom. Als je een greintje fatsoen hebt tenminste, want anderen van leugens beschuldigen is wel heel erg grof. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#528 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 29 oktober 2010 om 22:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#529 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#530 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#531 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#532 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#533 |
Minister-President
|
![]() Je zou ook gewoon post #466 kunnen lezen. Daar leg ik voor de slechte verstaanders en karakters uit wat ik met die post bedoelde. Het is overigens hetzelfde als wat Artisjok eerder al zei: een mening is gebaseerd op waardeoordelen (hier: walgelijk), een analyse op structurele processen (hier: de bescherming van dat slachtoffer, een kosten-batenanalyse).
Als je heel eventjes over die emoties heen zou stappen en een huwelijk bekijkt voor wat het (socio-cultureel) is, dan zie je dat ook onmiddellijk. Een huwelijk dient (o.m.) om aan de omstaanders duidelijk te maken dat je een wederzijdse belofte hebt afgelegd. Vandaar ook het woord van trouw in een kerk of een stadhuis, en het ondertekenen van de nodige papieren. Als een van beide partners zich tekort gedaan voelt, kan die bij die gemeenschap gaan klagen om dat contract op te heffen. Mishandeling en overspel zijn bvb gegronde redenen om een huwelijkscontract op te heffen. Als je je contract geeneens publiek maakt, maar toch noch aan de leuters van kleine jongetjes komt, dan heeft die jongen niemand om tegen te gaan klagen. De institutionalisering van pedofilie biedt dan ook een extra bescherming tegen bepaalde (maar vaak niet alle) misbruiken. Het is minder destructief dan wat Vangheluwe uitstak, maar het is nog steeds onvoldoende naar onze maatstaven.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 29 oktober 2010 om 22:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tjah?! Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 29 oktober 2010 om 22:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#536 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor die laatste heb ik vanzelfsprekend iets meer respect. Daar voorziet die oude bok tenminste nog in voeding en huisvesting voor z'n jonge vrouwtje.Raar hé. Die woordjes vormen zich misschien vanzelf tussen uw menslievende teksten?
![]() |
![]() |
#538 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat me niet lachen.... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#539 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
De rest van de wereld zal nog minstens een halve eeuw met mij opgescheept zitten. En ik met hen.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 29 oktober 2010 om 22:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#540 |
Minister-President
|
![]() Die repliek begon met het woordje 'walgelijk'. Maar dat was u wellicht ontgaan.