Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 30 oktober 2010, 09:52   #621
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Welke woorden gingen er vooraf aan "respect"?
Heb jij die totaal niet gezien?
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=195

ik lees voorafgaand aan het woordje "respect":

"Voor die laatste heb ik vanzelfsprekend iets meer (respect) "

-------------

en dan in een verdere posting:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=198

Citaat:
De reden waarom we pedoseksualiteit walgelijk vinden is omdat we veronderstellen dat er nauwelijks sprake kan zijn van wederkerigheid in die relatie. Dat, en een hoop moralistisch gezever. Die wederkerigheid is ontegensprekelijk groter wanneer het gaat om een incestueus familielid dan om een verkrachter die zijn slachtoffer voor het overige aan zijn of haar lot overlaat. Alle emotionele retoriek ten spijt.
We zitten hier wel ondertussen helemaal off topic, maar wat Andy hier neerpleurt gaat wel héél ver.
Blijkbaar verstaat hij onder "wederkerigheid" een vorm van compensatie: eten, drinken, extra pree misschien? en dan is pedofilie voor hem zelfs respectabel!
Dit grenst aan het goedkeuren van kinderprostitutie in mijn visie.
Zolang je de kinderen maar betaalt voor hun bewezen diensten is het aanvaardbaar volgens Andy.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2010 om 09:57.
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2010, 09:55   #622
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Nee, je hebt niet uitgelegd waarom het minder grof is. Je hebt er net als Andy je persoonlijke mening over gegeven, en die is dat jij die ene vorm van misbruik minder erg vindt dan de andere. Het eten en onderdak maken het verschil.
Ik heb de uitleg van mijn mening gegeven (different shades of grey), daar zult ge het moeten mee doen vrees ik.
Oud 30 oktober 2010, 09:58   #623
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
U heeft dus het woord "respect" totaal niet gezien in de post van Andy?
Zoals reeds gezegd reageerde ik op de post van Marie die de mening die ZIJ neerschreef grof vond.
ZIJ interpreteerde de post van Andy zoals ik die ook interpreteer.

Ik begrijp dat jullie de post van Andy op een negatievere manier interpreteren dan dat de rest van ons dat doet, en daar zullen we het over oneens blijven vrees ik.

Ik heb mijn uitleg gegeven, daar zult ge het moeten mee doen.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 30 oktober 2010 om 09:59.
Alboreto is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2010, 09:59   #624
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ik heb de uitleg van mijn mening gegeven (different shades of grey), daar zult ge het moeten mee doen vrees ik.
Nee, je hebt geen uitleg gegeven. Je hebt een parallel getrokken maar niet gezegd waarom je Mussolini minder erg dan Hitler vond, ofte waarom je het misbruik door oude islamitische bokken minder erg vond dan het misbruik door pedopriesters. Maar ik neem aan dat het aan het 'eten en onderdak' ligt.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 oktober 2010, 10:01   #625
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zoals reeds gezegd reageerde ik op de post van Marie die de mening die ZIJ neerschreef grof vond.
ZIJ interpreteerde de post van Andy zoals ik die ook interpreteer.

Ik begrijp dat jullie de post van Andy op een negatievere manier interpreteren dan dat de rest van ons dat doet, en daar zullen we het over oneens blijven vrees ik.

Ik heb mijn uitleg gegeven, daar zult ge het moeten mee doen.
Marie en Sunny en ik interpreteerden de originele quote van Andy alle drie op dezelfde manier.

JIJ baseert de commentaar van Marie op een foutieve veronderstelling en gaat daarmee iedereen van leugens of foutieve interpretatie beschuldigen.
Ben je familie van Artisjok of zo?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
Oud 30 oktober 2010, 10:01   #626
Alboreto

Standaard

Citaat:
We zitten hier wel ondertussen helemaal off topic, maar wat Andy hier neerpleurt gaat wel héél ver.
Uw interpretatie van wat Andy schreef gaat inderdaad héél ver, maar dat is op uw rekening.

Citaat:
Blijkbaar verstaat hij onder "wederkerigheid" een vorm van compensatie: eten, drinken, extra pree misschien? en dan is pedofilie voor hem zelfs respectabel!
Neen.

Citaat:
Dit grenst aan het goedkeuren van kinderprostitutie in mijn visie.
Uw interpretatie, ja.

Citaat:
Zolang je de kinderen maar betaalt voor hun bewezen diensten is het aanvaardbaar volgens Andy.
Volgens uw interpretatie, niet volgens Andy, en dat weet ge heel goed.
Oud 30 oktober 2010, 10:03   #627
Alboreto

Standaard

Citaat:
Marie en Sunny en ik interpreteerden de originele quote van Andy alle drie op dezelfde manier.
Mij goed. Dan zijn jullie alle drie verkeerd.

Citaat:
Ben je familie van Artisjok of zo?
Ik begin te begrijpen waarom ge een permaban had.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 30 oktober 2010 om 10:04.
Oud 30 oktober 2010, 10:03   #628
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Uw interpretatie van wat Andy schreef gaat inderdaad héél ver, maar dat is op uw rekening.
Ik neem aan dat U het nu over de gevolgtrekking hebt die ik maak vanuit zijn standpunt dat pedofilie respectabel wordt als er maar compensatie (reciprociteit in zijn eigen woorden) wordt gegeven?

Hoe wil U dat dan interpreteren?

Citaat:
De reden waarom we pedoseksualiteit walgelijk vinden is omdat we veronderstellen dat er nauwelijks sprake kan zijn van wederkerigheid in die relatie. Dat, en een hoop moralistisch gezever. Die wederkerigheid is ontegensprekelijk groter wanneer het gaat om een incestueus familielid dan om een verkrachter die zijn slachtoffer voor het overige aan zijn of haar lot overlaat. Alle emotionele retoriek ten spijt.
nauwelijks sprake kan zijn van wederkerigheid in die .
Dat, en een hoop moralistisch gezever.
Die wederkerigheid is ontegensprekelijk groter wanneer het gaat om een incestueus familielid

Wat denk je dat andy bedoelt met "wederkerigheid"? Toestemming om sex te hebben? even geil staan dan de pedofiel? U zegt het maar hoor.

Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2010 om 10:09.
Oud 30 oktober 2010, 10:05   #629
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:

Neen.

Uw interpretatie, ja.

Volgens uw interpretatie, niet volgens Andy, en dat weet ge heel goed.
Wel geef uw interpretatie van Andy's woorden eens. We zijn benieuwd naar de uitleg.
We hebben het reeds aan Artisjok gevraagd maar ze stond helaas met haar mond vol tanden. We interpreteren Andy's woorden zogezegd verkeerd, maar hoe we het moeten interpreteren krijgt ze niet uitgelegd.
Oud 30 oktober 2010, 10:05   #630
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mij goed. Dan zijn jullie alle drie verkeerd.

.
waarom negeer jij het woord "respect"?

Citaat:
Ik begin te begrijpen waarom ge een permaban had
neen, dat weet U totaal niet.

Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2010 om 10:06.
Oud 30 oktober 2010, 10:06   #631
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik neem aan dat U het nu over de gevolgtrekking hebt die ik maak vanuit zijn standpunt dat pedofilie respectabel wordt als er maar compensatie (reciprociteit in zijn eigen woorden) wordt gegeven?

En graag ook duiding Alboreto over het woord 'vanzelfsprekend'.

Laatst gewijzigd door Sunny : 30 oktober 2010 om 10:06.
Oud 30 oktober 2010, 10:10   #632
Alboreto

Standaard

Citaat:

Nee ik heb het over de gevolgtrekking die gemaakt vanuit een foutieve interpretatie van wat andy geschreven heeft.

Nog een (betere mss) vergelijking.

Polpot en Franco waren beiden dictators.

Ik heb meer respect voor Franco, want hij zorgde er ten minste voor dat zijn volk eten had.
(Voor deze die deze les gemist hadden in geschiedenis, Polpot gaf zijn volk enkel soep waar maximum 2 rijstkorrels in zaten).

Ik zeg hier niet dat ik dictatorschap goedkeur, of dat ik alle andere zaken die deze dictators op hun kerfstok hadden goedkeur.

Ik zeg hier dat Polpot slechter is dan Franco omdat hij zijn volk uithongerde (among other things)

Dus ik zeg u nu dat dit mijn mening is en dat alle andere veronderstellingen die ge maakt over mijn mening fout zijn.

Dus probeer niet te discussieren over wat mijn mening hierover nu al dan niet zou mogen zijn, wat dat is iets wat gij niet weet, en ge moet aannemen van mij.
Ik bepaal zelf wat mijn mening is, en niet gij.
Duidelijk?
Oud 30 oktober 2010, 10:11   #633
Alboreto

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Wel geef uw interpretatie van Andy's woorden eens. We zijn benieuwd naar de uitleg.
We hebben het reeds aan Artisjok gevraagd maar ze stond helaas met haar mond vol tanden. We interpreteren Andy's woorden zogezegd verkeerd, maar hoe we het moeten interpreteren krijgt ze niet uitgelegd.
Zie hierboven

Laatst gewijzigd door Alboreto : 30 oktober 2010 om 10:11.
Oud 30 oktober 2010, 10:13   #634
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Nee ik heb het over de gevolgtrekking die gemaakt vanuit een foutieve interpretatie van wat andy geschreven heeft.

Nog een (betere mss) vergelijking.

Polpot en Franco waren beiden dictators.

Ik heb meer respect voor Franco, want hij zorgde er ten minste voor dat zijn volk eten had.
(Voor deze die deze les gemist hadden in geschiedenis, Polpot gaf zijn volk enkel soep waar maximum 2 rijstkorrels in zaten).

Ik zeg hier niet dat ik dictatorschap goedkeur, of dat ik alle andere zaken die deze dictators op hun kerfstok hadden goedkeur.

Ik zeg hier dat Polpot slechter is dan Franco omdat hij zijn volk uithongerde (among other things)

Dus ik zeg u nu dat dit mijn mening is en dat alle andere veronderstellingen die ge maakt over mijn mening fout zijn.

Dus probeer niet te discussieren over wat mijn mening hierover nu al dan niet zou mogen zijn, wat dat is iets wat gij niet weet, en ge moet aannemen van mij.
Duidelijk?
Je mening is dus - net zoals die van Andy - dat je meer respect hebt voor islamitische oude bokken die kinderen verkrachten dan voor pedopriesters, zolang de slachtoffers maar eten, drinken en een dak boven het hoofd krijgen.
Genoteerd!

Nu nog even uitleggen waarom dat zo 'vanzelfsprekend' is.

Laatst gewijzigd door Sunny : 30 oktober 2010 om 10:15.
Oud 30 oktober 2010, 10:14   #635
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Duidelijk?
UW(?) mening?

ik heb het over ANDY's mening!

indien jij wil beweren dat uw mening = andy's mening, dan kan ik enkel Sunny hierboven bijstaan en dus ook tot de conclusie komen dat je pedofilie als "respectabel" aanziet als het slachtoffer maar compensatie krijgt (eten, drinken, onderdak, geld).

Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2010 om 10:16.
Oud 30 oktober 2010, 10:23   #636
Alboreto

Standaard

Citaat:
UW(?) mening?

ik heb het over ANDY's mening!
Ik heb al geschreven dat ik Andy's mening inderdaad onderscrhijf, en ik heb u uitgelegd waarom.

Citaat:
indien jij wil beweren dat uw mening = andy's mening, dan kan ik enkel Sunny hierboven bijstaan en dus ook tot de conclusie komen dat je pedofilie als "respectabel" aanziet als het slachtoffer maar compensatie krijgt (eten, drinken, onderdak, geld).
Neen.
In uw zwart-witte interpretatie misschien, maar niet in deze werkelijkheid van grijstinten.

Jij en Sunny gaan er blijkbaar vanuit dat meer dan -100 automatisch positief is.
En dat is het niet.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 30 oktober 2010 om 10:25.
Oud 30 oktober 2010, 10:31   #637
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik heb al geschreven dat ik Andy's mening inderdaad onderscrhijf, en ik heb u uitgelegd waarom.

Neen.
In uw zwart-witte interpretatie misschien, maar niet in deze werkelijkheid van grijstinten.

Jij en Sunny gaan er blijkbaar vanuit dat meer dan -100 automatisch positief is.
En dat is het niet.
Je draait rond de pot Alboreto. Je hebt nog niets uitgelegd. Je hebt zeker nog niet uitgelegd waarom je het ene misbruik meer respecteert dan het andere hoewel je beide veroordeelt, en waarom dat respect vanzelfsprekend is. Krijg je het dan toch niet over je lippen dat dat meer respect louter zou liggen bij het feit dat de slachtoffers eten en drinken krijgen.
Oud 30 oktober 2010, 10:34   #638
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat is het niet.
Nee lieverd, ik ga ervan uit dat als er st�*�*t dat hij meer RESPECT heeft voor een islamitische oude bok die zijn "vrouwtje" van 9 eten geeft (dat ze eerst zelf moet klaarmaken natuurlijk), dat hij dan bedoelt dat hij meer RESPECT heeft voor die oude bok dan voor een pedofiele paster die zijn slachtoffers geen eten geeft.

Ik concludeer daar zelf nog bij dat hij ook RESPECT heeft voor een oude vette pedo die naar Thailand gaat en daar uit wederkerigheid kinderen een som geld aanbiedt in ruil voor sexuele handelingen.

In heel het dispuut heeft U blijkbaar over het hoofd gezien dat Andy verschillende malen de "reciprociteit" als verschoning biedt om toch maar pedofiele handelingen te kunnen goedpraten.

In geval van pedofilie zijn geen grijstinten. Pedofilie is verachterlijk. Ook al geef je de kinderen geld, eten en onderdak, je hoeft niet met uw leuter in hun onvolgroeide lichaampjes te zitten.

Laatst gewijzigd door circe : 30 oktober 2010 om 10:37.
Oud 30 oktober 2010, 10:42   #639
Alboreto

Standaard

Citaat:
Nee lieverd, ik ga ervan uit dat als er st�*�*t dat hij meer RESPECT heeft voor een islamitische oude bok die zijn "vrouwtje" van 9 eten geeft (dat ze eerst zelf moet klaarmaken natuurlijk), dat hij dan bedoelt dat hij meer RESPECT heeft voor die oude bok dan voor een pedofiele paster die zijn slachtoffers geen eten geeft.
So far zo good (behalve dat ik uw lieverdje niet ben)

Citaat:
Ik concludeer daar zelf nog bij dat hij ook RESPECT heeft voor een oude vette pedo die naar Thailand gaat en daar uit wederkerigheid kinderen een som geld aanbiedt in ruil voor sexuele handelingen.
En ik zeg u dus dat die conclusie, wat mij betreft, fout is.

Citaat:
In heel het dispuut heeft U blijkbaar over het hoofd gezien dat Andy verschillende malen de "reciprociteit" als verschoning biedt om toch maar pedofiele handelingen te kunnen goedpraten.
Nee, dat doet hij niet.

Citaat:
Pedofilie is verachterlijk. Ook al geef je de kinderen geld, eten en onderdak, je hoeft niet met uw leuter in hun onvolgroeide lichaampjes te zitten.
Akkoord.

Laatst gewijzigd door Alboreto : 30 oktober 2010 om 10:44.
Oud 30 oktober 2010, 10:46   #640
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

ik neem nota van het feit dat U de schrijfsels van Andy gewoonweg niet leest of tenminste niet begrijpt.

en natuurlijk ben je m'n lieverd, je gaf me gelijk ivm Leonard!

Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:48.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be