![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#161 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Sunny : 1 november 2010 om 10:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#162 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mijn kinderen hebben dat probleem niet: die dragen geen hoofddoek als het uniform geen hoofddoek voorziet. Het zijn degenen die menen dat integreren betekent dat ze vanalles kunnen eisen die zich die vraag moeten stellen. Dus Artisjok: wat primeert voor U? dat uw kind kan meespelen met de anderen, of dat het alleen in een hoekje zit met haar hoofddoek op?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#163 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze is vegetariër. Moet ik de kookploeg verbieden om mijn dochter een volledige gezonde maaltijd aan te bieden? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#164 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als uw dochter zegt: geen vlees, dan kunnen ze haar gewoon een vleesloze schotel aanbieden. Als ze haar (ongevraagd) speciaal apart van eten voorzien dan zijn het ondertussen al goed geoliede racistische dhimmie's die met hun kont richting de kathedraal gaan bidden om toch maar de paternalistische do-gooders te blijven spelen die de "negerkes" van eten en zilverpapier voorzien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2010 om 10:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op die pagina komt het woord "Jezus" niet voor. Welke van al die vermeldingen op die pagina? (Gaf je die dan toch niet mee?) Het is goed voor het onderwijs dat jij nooit leerkracht bent geworden. EDIT Ik heb de pagina over Jezus gevonden. http://www.chiro.be/info-voor-leidin.../palaver/jezus Maar daar komt het woord profeet niet in voor. Laatst gewijzigd door artisjok : 1 november 2010 om 10:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#167 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De link van Alboreto is de link naar de officiele pagina van de chiro ! eindelijk!
op die officiele pagina van de chiro staat Jezus niet vermeld! oef! eindelijk! op de link naar Christus Koning (Jezus = Christus wist je dat?) staat dat Jezus een profeet was. OEF! ze is er geraakt! met een beetje hulp! 166 posts, maar ze "heeft een diploma".... pfff... Maar kijk, wat lees ik op de door Artisjok aangereikte link? Citaat:
Was dat nu niet wat Vlaamse Leeuwin, Sunny en ik hier nu al bijna 170 posts tot in den treure aan het proberen duidelijk te maken zijn?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2010 om 10:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#168 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hun religieuse eisen hebben voorang volgens Artisjok. (Enfin toch die van de muzelmannen, over andere dan islamitische eisen heb ik "atheist" Artisjok zich nog nooit weten uitsloven). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#169 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is evengoed een vraag voor degenen die de hoofddoek willen verbieden. Dus circe; wat primeert voor jou? Dat die kinderen kunnen samenspelen? Of die hoofddoek? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#170 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet geemigreerd Mijn kinderen spelen met de andere kinderen in chiro-uniform. Waarom moeten wij ons aanpassen omdat jij je kind van 7 wil sexualiseren en met een hoofddoek inpakken zodat ze de andere mannen niet gaat verleiden? Zet ze dan samen met die andere 7-jarige mannenverleidsters nietwaar. Ik wil namelijk geen muzelmaanse pedofiele gluurders die naar meisjes zonder hoofddoeken komen gluren als ze hun ingepakte 7 jarige sexueel geobsedeerde dochters naar de chiro brengen. Begin je het plaatje een beetje te snappen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2010 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#171 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor Artisjok is integratie eenzijdig buigen voor de religieuse eisen van moslims. Pure dhimmitude dus. Ze hoeft daarvoor geen 166 posts rond de pot te draaien. Dat ze dat gewoon 's direct klaar en duidelijk zegt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#172 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vraag niet wat het alternatief is. Wanneer jij bevelen wil geven aan de kookploeg, zal je er aan moeten deelnemen. Uiteraard bestaat de kookploeg uit "do-gooders". Ze offeren 10 dagen van hun vrije tijd op om voor de kinderen eten klaar te maken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Daarom vind het oprichten van aparte moslimscholen een goede zaak. Daar doen ze wat ze willen en zo hoeven ze hun religieuse eisen niet op te dringen aan anderen. Dan kunnen de niet-moslimkinderen weer terug op bosklassen en zeeklassen, die nu steeds meer ingeperkt worden tot een één-dag-uitstap omdat de ouders van die 7 tot 12 mannenverleidsters er echt niet gerust in zijn dat hun sexueel geobsedeerde dochtertjes zich gaan gedragen. Laatst gewijzigd door Sunny : 1 november 2010 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#176 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Thuis kan U voor uw dochter extra inspanningen doen en aparte veggie maaltijden klaarmaken: het is UW dochter.
Gaat uw dochter op resto dan kan ze zelf een vegetarische schotel bestellen. Maar als uw dochter op kamp meegaat, dan moet zij zich aanpassen aan de gaarkeuken. Me dunkt is dit de normaalste zaak ter wereld.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 | |
Minister-President
|
![]() Oorspronkelijk geplaatst ikzelf:
Dan koken die vrijwilligers NIET apart voor jou dochter maar dan laat ze gewoon die onethische worst liggen. Da's al heel wat anders dan wat je eerder schreef Artisjok, dit is jouw antwoord. Citaat:
Dit is toch helemal iets anders me dunkt!
![]() |
![]() |
#178 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Artisjok is er dus eentje die op momumentendag haar schoenen zal aanhouden als ze de moskee bezoekt. Want het is toch belangrijker samen te zitten dan de huisregel van de moskee te respecteren. Zoiets? Of is respect en integratie wel ineens prioritair als ze de moskee bezoekt? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#179 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Alsof je dit al uitlegde. Je beweerde de hele tijd "ik gaf de link". Maar daar staat ook "christus koning", in tegenstelling tot wat je beweerde. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
De meeste groepen benoemen dat niet- of andersgelovigen welkom zijn en dat er rekening met hen gehouden wordt. Iedereen is welkom met of zonder God. Andersgelovigen moeten op bivak niet mee naar de kerk. Er wordt bij het eten op bivak ook rekening gehouden met hen.Voor de Chiro geldt. (sinds jaar en dag en dus niet speciaal voor de moslims zoals jij insinueert) In de Chiro is iedereen welkom. Haast alle leidingsploegen onderschrijven de stelling “Iedereen is welkom”: soms enthousiast met twee of drie uitroeptekens erachter, soms voorafgegaan door “natuurlijk” of “in onze Chirogroep”. Het wordt gezien als traditie (“zo is het altijd al geweest” of “we zijn een christelijke beweging”), maar soms wordt het ook aangevuld met “maar …” http://www.chiro.be/info-voor-leidin...edereen-welkom |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#180 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vandaag de dag wordt er bijna overal rekening gehouden met de vegetarische medemens.
![]() |