Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 1 november 2010, 10:35   #161
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Dat is niet anders dan wat ik eerder schreef!
Wat heb jij gelezen?

Je vraag was.
En als men respect eist voor het uniform , mag jou dochter daar dan haar voeten aanvegen en haar hoofddoekje ophouden "omdat ze mooi meespeelt" met de anderen?
Ik weet niet hoe het er in de scouts aan toe gaat, maar in de Chiro heeft dit probleem zich nooit gesteld.
Ik vind het belangrijker dat ze samen spelen.
Wat vind jij het belangrijkste? Samenspelen? Of een hoofddoek?

Dat was ook niet de vraag.
Dit vroeg je
Waarom altijd die uitzonderingen voor jullie? Snap je niet dat jullie zo zelf die apartheid zelf in de hand werken? Dat doe je nu al door die lieve vrijwilligers van de chiro apart voor jouw dochter te laten koken.
Dit is toch wel een duidelijk antwoord
http://forum.politics.be/showpost.ph...0&postcount=90

P.S. Zou je willen repliceren zonder jouw tekst bij de mijne te voegen. Het vergt meer tijd om op zo'n post te repliceren, en je dringt nu al na 6 minuten aan op een antwoord.
Ze is weer aan het zeveren om toch maar niet op de vragen te antwoorden.

Laatst gewijzigd door Sunny : 1 november 2010 om 10:36.
Sunny is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 10:38   #162
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok
Ik weet niet hoe het er in de scouts aan toe gaat, maar in de Chiro heeft dit probleem zich nooit gesteld.
Natuurlijk stelt zich dat probleem niet bij de chiro (noch bij de scouts): een hoofddoekje maakt géén deel uit van het uniform.

Citaat:
Ik vind het belangrijker dat ze samen spelen.
DUS ga jij niet vragen dat je dochter de uniformregels kan overtreden door wèl een hoofddoek te dragen;

Citaat:
Wat vind jij het belangrijkste? Samenspelen? Of een hoofddoek
Dat is de vraag die degenen die een hoofddoek willen eisen moeten beantwoorden.
Mijn kinderen hebben dat probleem niet: die dragen geen hoofddoek als het uniform geen hoofddoek voorziet.
Het zijn degenen die menen dat integreren betekent dat ze vanalles kunnen eisen die zich die vraag moeten stellen.

Dus Artisjok: wat primeert voor U? dat uw kind kan meespelen met de anderen, of dat het alleen in een hoekje zit met haar hoofddoek op?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 10:39   #163
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Er zijn verschillen.
Indien ze gewoon "geen vlees" lust, dan hoeft men geen aparte veggie maaltijd voor haar te maken, dan eet ze gewoon wat de pot schaft, zonder vleesgerecht.

Indien ze veganist is, kan ze ook geen melk, eieren, honing, vis, schelpdieren etc. eten omdat die "van de beestekes is".
Ze moet wel weten wat ze wil (hoe oud is ze?)

Ik heb eerder de indruk dat uw vlieger hier niet opgaat en dat je nu aan het schuiven bent.
Mijn excuses voor de fout.
Ze is vegetariër.

Moet ik de kookploeg verbieden om mijn dochter een volledige gezonde maaltijd aan te bieden?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 10:40   #164
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Moet ik de kookploeg verbieden om mijn dochter een volledige gezonde maaltijd aan te bieden?
Die kookploeg schept gewoon op.
Als uw dochter zegt: geen vlees, dan kunnen ze haar gewoon een vleesloze schotel aanbieden.
Als ze haar (ongevraagd) speciaal apart van eten voorzien dan zijn het ondertussen al goed geoliede racistische dhimmie's die met hun kont richting de kathedraal gaan bidden om toch maar de paternalistische do-gooders te blijven spelen die de "negerkes" van eten en zilverpapier voorzien.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2010 om 10:41.
Oud 1 november 2010, 10:41   #165
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn excuses voor de fout.
Ze is vegetariër.

Het zou u sieren te vragen voor uw dochter geen uitzonderingen te maken.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 10:45   #166
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
in de quote staat een link (http://www.chiro.be/info-voor-leidin...eit/chirovisie)
in die link staat een vermelding
in die vermelding staat een pagina
in die pagina staat "Jezus profeet"

Was er sprake van positieve discriminatie toen je je diploma haalde?
Ach, je bedoeld de link van Alboreto
Op die pagina komt het woord "Jezus" niet voor.
Welke van al die vermeldingen op die pagina? (Gaf je die dan toch niet mee?)

Het is goed voor het onderwijs dat jij nooit leerkracht bent geworden.

EDIT
Ik heb de pagina over Jezus gevonden.
http://www.chiro.be/info-voor-leidin.../palaver/jezus
Maar daar komt het woord profeet niet in voor.

Laatst gewijzigd door artisjok : 1 november 2010 om 10:50.
Oud 1 november 2010, 10:51   #167
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

De link van Alboreto is de link naar de officiele pagina van de chiro ! eindelijk!

op die officiele pagina van de chiro staat Jezus niet vermeld! oef! eindelijk!
op de link naar Christus Koning (Jezus = Christus wist je dat?) staat dat Jezus een profeet was.

OEF! ze is er geraakt! met een beetje hulp! 166 posts, maar ze "heeft een diploma".... pfff...

Maar kijk, wat lees ik op de door Artisjok aangereikte link?

Citaat:
De meeste groepen benoemen dat niet- of andersgelovigen welkom zijn en dat er rekening met hen gehouden wordt. Iedereen is welkom met of zonder God. Andersgelovigen moeten op bivak niet mee naar de kerk. Er wordt bij het eten op bivak ook rekening gehouden met hen.
Een Chirogroep met veel moslims schrijft: “Mohammed komt bij ons voor op Christus, wij passen ons aan de islamitische overtuiging aan.”

Was dat nu niet wat Vlaamse Leeuwin, Sunny en ik hier nu al bijna 170 posts tot in den treure aan het proberen duidelijk te maken zijn?

Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2010 om 10:53.
Oud 1 november 2010, 10:52   #168
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Het zijn degenen die menen dat integreren betekent dat ze vanalles kunnen eisen die zich die vraag moeten stellen.
Dat gaan ze nooit doen. Hun religieuse eisen primeren.
Hun religieuse eisen hebben voorang volgens Artisjok. (Enfin toch die van de muzelmannen, over andere dan islamitische eisen heb ik "atheist" Artisjok zich nog nooit weten uitsloven).
Oud 1 november 2010, 10:58   #169
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:

Dat is de vraag die degenen die een hoofddoek willen eisen moeten beantwoorden.
Mijn kinderen hebben dat probleem niet: die dragen geen hoofddoek als het uniform geen hoofddoek voorziet.

Dus Artisjok: wat primeert voor U? dat uw kind kan meespelen met de anderen, of dat het alleen in een hoekje zit met haar hoofddoek op?
De vraag "wat is er belangrijker? Samenspelen? Of de hoofddoek?" is niet alleen een vraag voor degenen die een hoofddoek willen dragen; of een hoofddoek verplichten.
Het is evengoed een vraag voor degenen die de hoofddoek willen verbieden.

Dus circe; wat primeert voor jou? Dat die kinderen kunnen samenspelen? Of die hoofddoek?
Oud 1 november 2010, 11:00   #170
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De vraag "wat is er belangrijker? Samenspelen? Of de hoofddoek?" is niet alleen een vraag voor degenen die een hoofddoek willen dragen; of een hoofddoek verplichten.

Dus circe; wat primeert voor jou? Dat die kinderen kunnen samenspelen? Of die hoofddoek?
Neen : het uniform is ZONDER HOOFDDOEK
Ik ben niet geemigreerd
Mijn kinderen spelen met de andere kinderen in chiro-uniform.

Waarom moeten wij ons aanpassen omdat jij je kind van 7 wil sexualiseren en met een hoofddoek inpakken zodat ze de andere mannen niet gaat verleiden?

Zet ze dan samen met die andere 7-jarige mannenverleidsters nietwaar.
Ik wil namelijk geen muzelmaanse pedofiele gluurders die naar meisjes zonder hoofddoeken komen gluren als ze hun ingepakte 7 jarige sexueel geobsedeerde dochters naar de chiro brengen.

Begin je het plaatje een beetje te snappen?

Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2010 om 11:02.
Oud 1 november 2010, 11:03   #171
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Dat gaan ze nooit doen. Hun religieuse eisen primeren.
Hun religieuse eisen hebben voorang volgens Artisjok. (Enfin toch die van de muzelmannen, over andere dan islamitische eisen heb ik "atheist" Artisjok zich nog nooit weten uitsloven).
Zo, wat zei ik? Natuurlijk dat Artisjok het inwilligen van de muzelmaanse religieuse eisen en chantages belangijker vindt. Worden die chantages niet ingewilligd, dan wordt er niet samen gespeeld. Dan blijven ze weg.

Voor Artisjok is integratie eenzijdig buigen voor de religieuse eisen van moslims. Pure dhimmitude dus. Ze hoeft daarvoor geen 166 posts rond de pot te draaien. Dat ze dat gewoon 's direct klaar en duidelijk zegt.
Oud 1 november 2010, 11:03   #172
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Die kookploeg schept gewoon op.
Als uw dochter zegt: geen vlees, dan kunnen ze haar gewoon een vleesloze schotel aanbieden.
Als ze haar (ongevraagd) speciaal apart van eten voorzien dan zijn het ondertussen al goed geoliede racistische dhimmie's die met hun kont richting de kathedraal gaan bidden om toch maar de paternalistische do-gooders te blijven spelen die de "negerkes" van eten en zilverpapier voorzien.
Mijn vraag was "Moet ik de kookploeg verbieden om mijn dochter een volledige gezonde maaltijd aan te bieden?"
Ik vraag niet wat het alternatief is.
Wanneer jij bevelen wil geven aan de kookploeg, zal je er aan moeten deelnemen.

Uiteraard bestaat de kookploeg uit "do-gooders". Ze offeren 10 dagen van hun vrije tijd op om voor de kinderen eten klaar te maken.
Oud 1 november 2010, 11:04   #173
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Het zou u sieren te vragen voor uw dochter geen uitzonderingen te maken.
Waarom zou dat me sieren?
Zullen we dan thuis allemaal vegetarisch eten?
Oud 1 november 2010, 11:06   #174
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Neen : het uniform is ZONDER HOOFDDOEK
Ik ben niet geemigreerd
Mijn kinderen spelen met de andere kinderen in chiro-uniform.

Waarom moeten wij ons aanpassen omdat jij je kind van 7 wil sexualiseren en met een hoofddoek inpakken zodat ze de andere mannen niet gaat verleiden?

Zet ze dan samen met die andere 7-jarige mannenverleidsters nietwaar.
Ik wil namelijk geen muzelmaanse pedofiele gluurders die naar meisjes zonder hoofddoeken komen gluren als ze hun ingepakte 7 jarige sexueel geobsedeerde dochters naar de chiro brengen.

Begin je het plaatje een beetje te snappen?

Daarom vind het oprichten van aparte moslimscholen een goede zaak. Daar doen ze wat ze willen en zo hoeven ze hun religieuse eisen niet op te dringen aan anderen.
Dan kunnen de niet-moslimkinderen weer terug op bosklassen en zeeklassen, die nu steeds meer ingeperkt worden tot een één-dag-uitstap omdat de ouders van die 7 tot 12 mannenverleidsters er echt niet gerust in zijn dat hun sexueel geobsedeerde dochtertjes zich gaan gedragen.

Laatst gewijzigd door Sunny : 1 november 2010 om 11:10.
Oud 1 november 2010, 11:10   #175
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Waarom zou dat me sieren?
Zullen we dan thuis allemaal vegetarisch eten?
Wat is dat nu voor zever.
Het zou u sieren te vragen dat de mensen die koken voor uw dochter geen speciale inspanningen zouden doen qua koken.
Traag van begrip misschien ?
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 11:13   #176
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Thuis kan U voor uw dochter extra inspanningen doen en aparte veggie maaltijden klaarmaken: het is UW dochter.

Gaat uw dochter op resto dan kan ze zelf een vegetarische schotel bestellen.

Maar als uw dochter op kamp meegaat, dan moet zij zich aanpassen aan de gaarkeuken.

Me dunkt is dit de normaalste zaak ter wereld.

Oud 1 november 2010, 11:22   #177
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Oorspronkelijk geplaatst ikzelf:
Dan koken die vrijwilligers NIET apart voor jou dochter maar dan laat ze gewoon die onethische worst liggen. Da's al heel wat anders dan wat je eerder schreef

Artisjok, dit is jouw antwoord.
Citaat:
Dat is niet anders dan wat ik eerder schreef!
Wat heb jij gelezen?
Terwijl je voordien dit schreef:
Citaat:

Ze eet (als enige) vegetarisch, en op kamp wordt er voor haar vegetarisch eten klaar gemaakt.
Dit is toch helemal iets anders me dunkt!

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)
Vlaamse Leeuwin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 november 2010, 11:23   #178
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Thuis kan U voor uw dochter extra inspanningen doen en aparte veggie maaltijden klaarmaken: het is UW dochter.

Maar als uw dochter op kamp meegaat, dan moet zij zich aanpassen aan de gaarkeuken.

Waarom hebben moslims het zo moeilijk om de huisregels van anderen te respecteren?
Artisjok is er dus eentje die op momumentendag haar schoenen zal aanhouden als ze de moskee bezoekt. Want het is toch belangrijker samen te zitten dan de huisregel van de moskee te respecteren. Zoiets? Of is respect en integratie wel ineens prioritair als ze de moskee bezoekt?
Oud 1 november 2010, 11:33   #179
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
De link van Alboreto is de link naar de officiele pagina van de chiro ! eindelijk!

op die officiele pagina van de chiro staat Jezus niet vermeld! oef! eindelijk!
op de link naar Christus Koning (Jezus = Christus wist je dat?) staat dat Jezus een profeet was.

OEF! ze is er geraakt! met een beetje hulp! 166 posts, maar ze "heeft een diploma".... pfff...
Wat eindelijk?
Alsof je dit al uitlegde.
Je beweerde de hele tijd "ik gaf de link".
Maar daar staat ook "christus koning", in tegenstelling tot wat je beweerde.

Citaat:
Maar kijk, wat lees ik op de door Artisjok aangereikte link?

Was dat nu niet wat Vlaamse Leeuwin, Sunny en ik hier nu al bijna 170 posts tot in den treure aan het proberen duidelijk te maken zijn?
Jij beweerde
Citaat:
je hebt gelijk!

NERGENS op heel de site nog een verwijzing naar de christelijke oorsprong te vinden (buiten de naam dan: Chiro is die Griekse letter die het monogram voor Christus aanduidt)

http://christianity.about.com/od/sym...ry/Chi-Rho.htm

Alleen het feest van "Christus Koning", maar zelfs d�*�*r geen verwijzingen naar het christendom of naar de katholieke kerk.
Integendeel, Jezus was een PROFEET!!!! moet je maar doen als katholieke vereniging:
Citaat:
ha neen natuurlijk niet.
De dhimmificatie is al gebeurd, Jezus is profeet, nergens sprake van christendom, et voil�* de moslims kunnen het overnemen (allez, overnemen.... de dhimmies werken en betalen natuurlijk, de moslims zeggen hoe het moet gedaan worden).
Citaat:
- de huidige Chiro is NIET christelijk maar half moslim
Jij bent in staat een onderscheidt te maken tussen De Chiro en de afdelingen?
De meeste groepen benoemen dat niet- of andersgelovigen welkom zijn en dat er rekening met hen gehouden wordt. Iedereen is welkom met of zonder God. Andersgelovigen moeten op bivak niet mee naar de kerk. Er wordt bij het eten op bivak ook rekening gehouden met hen.
Een Chirogroep met veel moslims schrijft: “Mohammed komt bij ons voor op Christus, wij passen ons aan de islamitische overtuiging aan.” Een andere (stads)groep: “Onze bezinningen zijn multireligieus”, terwijl nóg een andere groep schrijft dat ze een specifiek vrijzinnige koers zijn gaan varen.
Ook hier zijn er uitzonderingen: “Wij zijn een christelijke jeugdbeweging en atheïsten moeten zich meer aan ons aanpassen dan wij aan hen” kun je één keer lezen.
Voor de Chiro geldt. (sinds jaar en dag en dus niet speciaal voor de moslims zoals jij insinueert)
In de Chiro is iedereen welkom.
Haast alle leidingsploegen onderschrijven de stelling “Iedereen is welkom”: soms enthousiast met twee of drie uitroeptekens erachter, soms voorafgegaan door “natuurlijk” of “in onze Chirogroep”. Het wordt gezien als traditie (“zo is het altijd al geweest” of “we zijn een christelijke beweging”), maar soms wordt het ook aangevuld met “maar …”
http://www.chiro.be/info-voor-leidin...edereen-welkom
Oud 1 november 2010, 11:44   #180
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Dat *was* de normaalste zaak van de wereld.
Vandaag de dag wordt er bijna overal rekening gehouden met de vegetarische medemens.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be