![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#621 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in feite moet ABVV opkomen voor het belang van zijn leden. maar dit mag zeker niet gebeuren via de verzuilde verbanden. Het feit dat die zuil nog altijd bestaat is precies de schande van de 21ste eeuw.
|
![]() |
![]() |
#622 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie riskeert er een 'dop' te krijgen van de kiezer als hij zijn werk slecht doet ? De politieker; Dus waarom maakt u zich zorgen over die zijn job ? |
|
![]() |
![]() |
#623 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Precies!
En het ABVV komt op voor de anti-Vlamingen.
![]() |
![]() |
#624 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#625 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#626 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#627 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 1 november 2010 om 12:02. |
||
![]() |
![]() |
#628 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie riskeert er van geen dop meer te krijgen? (niet omdat er werk gecreëerd werd) |
|
![]() |
![]() |
#629 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"En voor welk volk komt de N-VA op?" http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=617 Neen, ik begrijp niet dat waar de N-VA voor staat goed zou zijn voor de Vlamingen. |
|
![]() |
![]() |
#630 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die bestaan als consolidatie van de Belgische macht en voor zichzelf.
![]() |
![]() |
#631 |
Partijlid
|
![]() ..En als ik de cumuls zie van De Leeuw dan heb ik toch eerder het gevoel dat hij enkel bezorgd is voor zichzelf! http://www.nbb.be/pub/01_00_00_00_00..._rudy.htm?l=nl
Laatst gewijzigd door camel : 1 november 2010 om 12:28. |
![]() |
![]() |
#632 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Paulus. |
||
![]() |
![]() |
#633 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En met dat vele lidgeld dat door de werkgever wordt betaald maken ze dan zelf goede sier en betalen zwart geld als premie aan hun militanten. De arbeiders verdedigen is hun laagste prioriteit, ze doen wel een beetje alsof kwestie van geen opstand te veroorzaken, maar daar blijft het dan ook bij. De meeste leden stemmen trouwens allang niet meer in lijn met de ideologische lijn van hun vakbond, daar hebben ze geen enkele voeling meer mee. |
|
![]() |
![]() |
#634 | |||
Minister-President
|
![]() Ik sprak niet over het sociale. Ik sprak over de belangenvermenging. Dat was iets waartegen ook jij nog ageerde twee posts terug. Ik had m'n tekst misschien beter in het donkerblauw geschreven.
Citaat:
Over jouw haat tegenover de ambtenarij zal ik het maar niet hebben. Ambtenaren dragen wel degelijk bij tot het BNP. Al ben ik het met je eens dat de ambtenaren van de FOD Financiën, de FOD Justitie of de FOD Creatief Beledigen wel wat extra ondersteuning kunnen gebruiken. Citaat:
Citaat:
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 1 november 2010 om 13:31. |
|||
![]() |
![]() |
#635 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Als betalend lid, is het zeker niet MIJN mening die de ABVV vertolkt. Noch die van de meerderheid van hun leden. ABVV is een TOP-DOWN structuur: de leden moeten slikken wat het bestuur beschikt.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
||
![]() |
![]() |
#636 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik vraag me af waarom je lid bent van een organisatie waarmee je het oneens bent. Lijkt me bepaald inconsequent.
![]() |
#637 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om ze van binnenuit te laten rotten.
![]() |
![]() |
#638 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() doe je dat door maandelijks zo'n 13€ te storten ??
#639 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Zo zijn er nog dingen in het leven waar je weinig keuze hebt. Mijn IK en paspoort bvb. Daar staat op dat ik Belg ben, en ik voel me totaal wat anders...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#640 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: