![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#341 |
Parlementslid
|
![]() Met blij, ben ik al tevreden. Blij omdat ik mij niet heb vergist!!!
Om de havenklap alles bespugen wat U niet bevalt, is eigen aan een groep mensen die om correctie en abstinentie worden verzocht zich buiten deze aangelegenheid te willen stellen. Spugen, word wel meer aanzien als de uiting van overlopende en ontegenhoudelijke haatgevoelens. Is het ook binnen uw kringen gebruikelijk, om systematisch gekwetste en gevallen tegenstanders steeds maar verder blijven te geselen? Indien U zich iets meer over de mens had ontfermt en in het bijzonder: de menselijke natuur, had U wel geweten dat de omstreden individuen reeds meer dan voldoend gestraft zijn door hun eigen geweten. Indien dit niet zo zou zijn: dan zijn ze zeker en vast psychologisch ziek. Ik hoop voor U dat U nooit zulke straf hoeft te trotseren. Alhoewel ik wel vermoed dat gewetensproblemen U wel niet zullen storen. ![]() Laatst gewijzigd door bruggeman : 1 november 2010 om 08:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#342 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wees maar trots op uzelf ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#343 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar dat hij maar doordoet met zo'n uitspraken, de leegloop van de kerk zal nog verdergaan.
![]() |
![]() |
#344 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
en dat ge vermoed dat Wisord een gewetenloze pysochologisch zieke is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#345 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel leer ik dat vrijwel niemand van de mensen die met hun handen in de lucht moord en brand staan te schreeuwen, weten wat Leonard precies gezegd heeft. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#346 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen medelijden met de slachtoffers? Lees die ene alinea toch maar weer eens opnieuw: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#347 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En dat Leonard nog maar durft te zeggen dat hij denkt dat de meeste slachtoffers dat ook willen van die oude priesters omwille van hun hoge leeftijd met rust te laten vind ik meer dan erover. Met zo'n krapuul mag je geen medelijden hebben, zij hebben dat ook nooit gehad.
![]() |
![]() |
#348 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hallo? Ooit gehoord over de regels, procedures en wetten van onze rechtstaat? Of gaan we terug naar het Wilde Westen waar mensen zonder enige vorm van proces aan de hoogste boom worden gehangen? Geen medelijden met de slachtoffers? Lees die ene alinea toch maar weer eens opnieuw: Citaat:
Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 1 november 2010 om 13:44. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#349 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zulke schrijfsels zeggen meer over de persoon die het schrijft dan de personen die hij aanvalt , net daarom geef ik er geen verdere aandacht aan . Elk mens met gevoelens en een geweten weet beter , ... de gruwel die de kinderen hebben moeten meemaken zijn niets in vergelijking met de straf die deze pedofielen trachten te ontlopen met de hulp van hun aanhang. Laatst gewijzigd door Wisord : 1 november 2010 om 13:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#350 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is het niet beter van te stoppen met de comedie? Belgie is geen rechtstaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#351 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Krapuul die kinderen misbruikt heeft volgens mij geen recht op een proces; dumpen!! En dat Leonard nog maar durft te zeggen dat hij denkt dat de meeste slachtoffers dat ook willen van die oude priesters omwille van hun hoge leeftijd met rust te laten vind ik meer dan erover. Met zo'n krapuul mag je geen medelijden hebben, zij hebben dat ook nooit gehad. Het feit dat hij zegt een menselijke oplossing te zoeken zegt al genoeg; voor zoiets bestaat geen menselijke oplossing, krapuul moet als krapuul behandeld worden. Trouwens wrsch al vergeten dat je ook nooit hebt geantwoord op een vraag van mij aangaande het homohuwelijk nu al ruim 7 jaar geleden...
![]() |
![]() |
#352 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#353 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#354 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Door het bekijken en evalueren van de feiten.
Er gaat me nu toch niemand komen vertellen dat pedofiele pastoors in de laatste honderd jaar veroordeelt zijn? Op de spreekwoordelijke uitzondering na is de massa van die mensen niet alleen niet gestraft maar ook nog eens beschermd door de Belgicistische RKK in Belgie. En dat Belgie geen rechtstaat is zou iedereen nu wel duidelijk moeten zijn aan de hand van de mensen die dertig jaar en levenslang hebben gekregen zonder enige vorm van bewijs of beroepsmogelijkheid. Het feit alleen al dat het rechtswezen niet draait om bewijzen maar om de overtuiging van de magistraat zou voor normale mensen reeds genoeg moeten zijn om tot dit besluit te komen.
![]() |
![]() |
![]() |
#355 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ernstig blijven he Jack.
![]() |
![]() |
![]() |
#356 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien is dat eerder een graadmeter dan uw suggestieve vraag naar het zoeken van één bepaalde schuldige groep. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#357 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alsof het aantal iets zou afdoen aan de walgelijkheid van de feiten.
![]() |
![]() |
![]() |
#358 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kom mij hier niet vertellen dat al die misbruiken in een Vlaamse staat niet zouden hebben plaats gevonden! De zwartrokken voelen zich al eeuwenlang boven alle wetten verheven, om het even welke vlag er op het stadhuis waait. Laatst gewijzigd door Another Jack : 1 november 2010 om 14:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#359 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vlaanderen was vroeger een echt "kapellekesland", ja dus !
![]() |
#360 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En verder doet het "als" en "moest" en "waarschijnlijk" er niets toe.
![]() |
![]() |