Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 1 november 2010, 19:44   #221
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door suqar_7loe Bekijk bericht
Allah is de arabische term voor God, slimmerd.

Ik sterf nog liever dan mijn religie de rug toe te keren.
Om dat te zeggen heb je als moslima idd geen hersenen nodig.
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 19:47   #222
suqar_7loe
Perm. Vertegenwoordiger VN

suqar_7loe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sunny Bekijk bericht
Dat betwijfel ik. De Spa, PVDA e tutti quanti zouden hem zelfs gesubsidieerd hebben of minstens vergoelijkt met " dat ligt in zijn cultuur om kindbruidjes te huwen, of, hij is een vrome gelovige en volgt het voorbeeld van zijn profeet".
Echt, ga slapen want je begint onzin te ratelen. U weet maar al te goed dat u nu gewoon zevert.
Oud 1 november 2010, 19:47   #223
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een seksistische opmerking. Waarom zou een moslima dan gezegend zijn (net als elke vrouw) met een grijze hersenmassa als ze toch niet mag denken?
sorry, maar ik wil hier wel even iets rechtzetten;

Volgens Mohammed zelve hebben zijn vrouwelijke volgelingen (moslima's) een mankement aan hun hersenen.
Ik zou het zelf niet durven zeggen, maar het staat zo wel in de sahih hadith van bukhari. Net omwille van dat mankement moeten er altijd twee vrouwen getuigen tegenover één man. Eén vrouw alleen daar kan je gewoonweg niet op betrouwen! en ze kunnen ook al niet mee ramadannen als ze hun regels hebben, dus daar hebben ze ook al een mankement in hun religie zegt Mohammed.

Sorry hoor sugarshoe....

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2010 om 19:48.
circe is offline  
Oud 1 november 2010, 19:50   #224
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Allah is de arabische term voor God, slimmerd.

Ik sterf nog liever dan mijn religie de rug toe te keren.
Toch niet moslima. U zal terug een beetje bij moeten studeren. Moslims geloven in allah. God zoals in god van de christenen of joden zijn niet dezelfde als allah. Dat ik als ongelovige u deze les moet geven is behoorlijk .

Sterven voor je religie? Van mij mag je uw godsdienst thuis beleven zoveel je maar wenst. Maar niet in onze straten of scholen. Het mag niet in strijd zijn met onze gelijkheidsprincipes en humane gebruiken.

Kinderen onder de 18 jaar mogen niet besneden worden. Dieren worden verdooft dan pas mag de moslim zijn gebedje prevelen en het arme dier kelen.
Apartheidssymbolen verboden buiten het huis.

Als je daarmee kan leven. Mag jij je godsdienst beleven. Je moet niet sterven.
Kan je dat niet. Dan adviseer ik je eens na te denken over een islamstaat. Die bevinden zich buiten het vrije westen.

Laatst gewijzigd door grimbergen : 1 november 2010 om 19:52.
grimbergen is offline  
Oud 1 november 2010, 19:50   #225
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Echt, ga slapen want je begint onzin te ratelen. U weet maar al te goed dat u nu gewoon zevert.
Hoe? Jouw profeet neukte toch een 9-jarige?
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 19:51   #226
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cdude Bekijk bericht
Omdat ze je naar de mond praten. Wie weet wel hand en span diensten er worden verleend. Linkse slinksen heet heet niet voor niets.

in de politiek heet dat "stemmen ronselen" De subsidiekraan staat open.

De subsidiekraan staat open idd ... http://www.hbvl.be/nieuws/binnenland...subsidies.aspx

De lastenverlagingen en andere cadeaus aan het patronaat hebben een veel grotere transfer van middelen gecreëerd waarbij de belastingen van de werkenden worden gebruikt om aan het patronaat te geven. Dat gebeurt onder het vorm van uitkeringen en subsidies aan jonge werkenden. De arbeiders betalen met andere woorden voor de jobs van hun eigen kinderen.
Wisord is offline  
Oud 1 november 2010, 19:51   #227
grimbergen
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht

Volgens Mohammed zelve hebben zijn vrouwelijke volgelingen (moslima's) een mankement aan hun hersenen.
Ik zou het zelf niet durven zeggen, maar het staat zo wel in de sahih hadith van bukhari. Net omwille van dat mankement moeten er altijd twee vrouwen getuigen tegenover één man. Eén vrouw alleen daar kan je gewoonweg niet op betrouwen! en ze kunnen ook al niet mee ramadannen als ze hun regels hebben, dus daar hebben ze ook al een mankement in hun religie zegt Mohammed.

Sorry hoor sugarshoe....
Dat is correct. Het arme kind leert hier heel wat bij. Straks zal ze een niet praktiserend moslima worden.
grimbergen is offline  
Oud 1 november 2010, 19:54   #228
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Gewonde bij aanval op Zelzaatse Chiro-groep

ZELZATE - Een Chiro-groep uit Zelzate is gisteren tijdens de afbraakwerken van haar fuif de nacht ervoor afgetuigd door een bende allochtone minderjarigen. Een van de Chiro-leden kreeg een messteek in de arm.

...

Een tiental verdachten is intussen opgepakt. De dader van de steekpartij is echter nog niet gevat, zegt burgemeester Freddy De Vilder (SP.A), die maatregelen aankondigt tijdens fuiven in de gemeente.

De burgemeester ziet de oorzaak van de vechtpartijen in overdadig alcoholgebruik. Hij wil dat er geen sterke drank meer geschonken wordt en dat de nachtwinkels sluiten tijdens fuiven.

Bron: DS

Hoe die burgemeester de oorzaak daarvan ziet in overdadig alcoholgebruik is me een raadsel o.b.v. dit artikel. De oorzaak ligt meer in de straffeloosheid hier in België voor allochtone minderjarigen. I.p.v. ze in jeugdinstellingen op te sluiten (of in gevangenissen) voor X aantal jaar laat men ze gewoon vrij alsof er nooit iets gebeurd is.
Hoe zouden ze tijd hebben om zich daar mee bezig te houden?
Dat pleidooi was niet voor niets. Vanaf 2009 kent de bestrijding van de softdrugshandel en de kweek van hennep bij de Belgische federale politie een hoge prioriteit. Dit was tot nu toe volgens hoofdcommissaris Luc Boterberg in het district Dendermonde (de grensstreek) niet het geval.

In het politiebeleidsplan 2009-2011 is er behalve meer aandacht ook meer geld voor de drugsbestrijding. Boterberg voorspelt vanaf de jaarswisseling meer acties in de grensstreek, al dan niet samen met de Zeeuwse politie.
http://www.pzc.nl/regio/zeeland/3943...-weer-open.ece

Men moet keuzes maken; en blijkbaar kiest men ervoor om die "misdadigers" die cannabis gebruiken, kweken en verhandelen prioritair aan te pakken.
artisjok is offline  
Oud 1 november 2010, 19:56   #229
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De moslim verwerpt ook de daden van extremisten. Vertel me liever wat er met zulke katholieken moet gebeuren. Had het een imaam geweest dan zat hij nu achter slot en grendel. Ik snap niet waarom ze die gast nog vrij laten rondlopen. Zulke venten verzieken deze maatschappij en moeten zo snel mogelijk in behandeling worden genomen, want werkelijk zulke zielen zijn ziekelijk en hebben hulp nodig.
en wat vond je dan van uw 53-jarige profeet die een kindje van 9 maanjaren penetreerde? ze speelde nog met poppen toen ze haar beentjes moest spreiden voor die oude vent.

Hoe moeten we dat dan bezien? Vangheluwe van Arabia?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline  
Oud 1 november 2010, 19:56   #230
suqar_7loe

Standaard

Citaat:

Sorry hoor sugarshoe....
Je wou blijkbaar ook wat anders rechtzetten. Suqarbee ipv suqarshoe, waar het hart van vol is

Dat heeft dan puur te maken met de emoties van een vrouw.

Als ik u zo zie typen dan mag ik veronderstellen dat men in dit land geen vrouwen op de werkvloer en daarbuiten discrimineert? U weet evengoed dat de man een hogere status bekleedt dan de vrouw vaak. Hou je bezig met uw Westen ipv te zeiken over die zaken die zich een eeuw geleden afspeelden.
Oud 1 november 2010, 19:57   #231
Wisord
Banneling

Standaard

De vlaams belangers en hun waanzin , ze prediken dat anders denkenden crimi's en krapuul zijn maar zelf verdedigen ze pedo priesters ???...Begrijp wie het begrijpen kan , http://www.apache.be/2010/10/vlaams-...schop-leonard/
Citaat:
Tussen de ongeveer 200 ondertekenaars van de petitie staan nogal wat Vlaams Belangers. Het Gentse Kamerlid Tanguy Veys is de meest prominente maar lang niet de enige. Andere ondertekenaars komen vooral uit de directe entourage van Filip Dewinter, zelf nochtans niet gelovig. Onder meer Dewinters woordvoerder en fractieleider van de VB-fractie in het Antwerpse OCMW Philippe Van der Sande staat op de lijst. Ook Bert Deckers (Antwerps provincieraadslid en ‘filmmaker’ van Dewinter) en Barbara Bonte (voorzitter van de VB Jongeren Antwerpen en medewerkster van Dewinter in het Vlaams Parlement) steunen André-Joseph Léonard.
Wisord is offline  
Oud 1 november 2010, 19:59   #232
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
De vlaams belangers en hun waanzin , ze prediken dat anders denkenden crimi's en krapuul zijn maar zelf verdedigen ze pedo priesters ???...Begrijp wie het begrijpen kan , http://www.apache.be/2010/10/vlaams-...schop-leonard/
Stemmen ronselen, noem ik dat.
Oud 1 november 2010, 20:00   #233
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Je wou blijkbaar ook wat anders rechtzetten. Suqarbee ipv suqarshoe, waar het hart van vol is

Niet te geloven : ze geeft dat mankement aan haar hersenen zelfs toe en verklaart het zoals de baardmannen met "emotionaliteit". Suqar-babe is dus echt een moslimfundamentaliste.
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 20:01   #234
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
en wat vond je dan van uw 53-jarige profeet die een kindje van 9 maanjaren penetreerde? ze speelde nog met poppen toen ze haar beentjes moest spreiden voor die oude vent.

Citaat:
Hoe? Jouw profeet neukte toch een 9-jarige?
Het was wel te verwachten dat discussie over criminele allochtonen zouden eindigen in een discussie over de profeet. Ik ben geen papegaai. Het siert de Vlaming niet, anderen tot pedo te bestempelen, wetende dat hun voorouders de echte pedofielen waren en zich schuldig maakten een dezelfde praktijken.

Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 1 november 2010 om 20:02.
suqar_7loe is offline  
Oud 1 november 2010, 20:03   #235
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Niet te geloven : ze geeft dat mankement aan haar hersenen zelfs toe en verklaart het zoals de baardmannen met "emotionaliteit". Suqar-babe is dus echt een moslimfundamentaliste.
Waarom laat jij de rest van mn reactie weg?
Oud 1 november 2010, 20:03   #236
Wisord
Banneling

Standaard

De vlaamse talliban

Citaat:
Zo gaat Stijn Calle nog een eind door. Zijn besluit is gekruid met woorden die recht uit het VB-programma komen: een ‘grote kuis’ en ‘tabula rasa’ dringt zich volgens hem op:

Een quasi personeel tabula rasa op vlak van de prelaten dient overwogen te worden, een grondige, inhoudelijke herijking van elke priesteropleiding is een vanzelfsprekendheid, een transformatie van het kerklichaam dat dodelijk geïnfecteerd is naar een basiskerk met eenvoudige, kleine, en verspreide cellen van geloofsgemeenschappen dringt zich op. En een complete verwijdering van een zichzelf met het predikaat katholiek roemende kerkelijke middenorganisaties van leken uit de boezem van de kerk is noodzakelijk. Zij die de kerkelijke orthodoxe leer niet wensen te aanvaarden moeten worden verwijderd, om het lichaam te beschermen en opnieuw gezond te maken.”Stijn Calle, die ook in de redactie van het Lefebvriaanse magazine Kirchliche Umschau zetelt , was eerder aan de slag als bedrijfsjurist voor de Broeders van Liefde.

Hoewel zijn bewoordingen haast spontaan associaties oproepen met de meest extremistische invullingen van de islam, lijkt het anti-islamisme de bindende kracht tussen de extreem rechtse partij en de ultraconservatieve katholieken. Bisschoppen uit het door Mgr. Lefebvre gestichte Priesterbroederschap Pius X, fulmineren wel vaker tegen wat ze ‘de islamisering van Europa’ noemen. Vooral in Frankrijk zijn de contacten tussen Lefebvrianen en het extreem rechtse Front National al langer bekend.
Wisord is offline  
Oud 1 november 2010, 20:04   #237
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:

Vangheluwe van Arabia die dan nog aanbeden wordt.
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 20:05   #238
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Als ik u zo zie typen dan mag ik veronderstellen dat men in dit land geen vrouwen op de werkvloer en daarbuiten discrimineert? U weet evengoed dat de man een hogere status bekleedt dan de vrouw vaak. Hou je bezig met uw Westen ipv te zeiken over die zaken die zich een eeuw geleden afspeelden.
ik kan niet goed volgen.
sugarshoe is beter hé, dat dacht ik ook al.

in dit land is het verboden om vrouwen te discrimineren, ik weet niet goed wat dat te maken heeft met het mankement dat moslima's in hun hersenen hebben? Of verwijst U naar het feit dat hun getuigenis maar voor de helft telt? Dat is hier zelfs nooit aan de orde geweest, maar ja, westerse vrouwen hebben dus géén mankement aan hun hersenen, daar heeft Mohammed nooit iets over gezegd bij mijn weten.
Mohammed had het ook niet over "status", maar gewoon over hun "deficiency" in haar hersenen, hij heeft het niet verder gespecifieerd.

Laatst gewijzigd door circe : 1 november 2010 om 20:06.
circe is offline  
Oud 1 november 2010, 20:05   #239
Sunny
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom laat jij de rest van mn reactie weg?
Omdat er totaal geen verband was met het islamitisch mankement aan vrouwenhersenen.
Sunny is offline  
Oud 1 november 2010, 20:06   #240
suqar_7loe

Standaard

Citaat:
Vangheluwe van Arabia die dan nog aanbeden wordt.
Er is maar 1 iemand die wordt aanbeden door de gelovigen en dat is 'God'. En niemand anders. Niet Vangheluwe en ook niet Mohammed.
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be