![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mss ziet hij wel dingen die wij niet zien.
![]() |
![]() |
#102 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het IQ is een uitvinding van de domme natuurwetenschappen. Intelligentie zit in werkelijkheid veel ingewikkelder in elkaar dan de wetenschap meent. Deze meent met wat domme puzzeltjes de mens te kunnen peilen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Maar ge antwoord niet op uw vraag. Hoe scoort gij op die simpele puzzeltjes? Voor iemand met uw intellect mogen die toch geen probleem geven hé?
![]() |
![]() |
#104 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Het volk daarentegen is veel dommer. Overigens kom ik daar natuurlijk deels ook uit tevoorschijn. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het is een gevoel van eeuwigheid en oneindigheid, dus ook van al-eenheid. Iets anders is of het bestaan van God daarmede voldoende bewezen is. Want bij eeuwigheid en oneindigheid denken we aan de natuur en die is te primitief om een God te zijn. (Hoewel God ook innerlijk bestaat in de hemel, die ook eeuwig en oneindig is. En God kan ook innerlijk aan de mens verschijnen.) Het uiterlijke bestaan van God wordt opgelost in mijn atoomtheorie. Want daar bestaat God als een oneindig aantal microwezens in de microkosmos. Citaat:
Maar ook en met name innerlijk in de hemel. Laatst gewijzigd door harriechristus : 1 november 2010 om 21:09. |
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je moet wel goed lezen, want ik heb dat gecorrigeerd.
Citaat:
Ik geloof dat ik ergens tussen de 125 en 150 zat. Maar ik hecht daar zelf weinig waarde aan. Er zijn namelijk allerlei soorten van intelligentie. En één daarvan is het oplossen van puzzeltjes. Een ander is om de filosofie te begrijpen. En weer een ander om het raadsel van het heelal op te lossen en het bestaan van God te bewijzen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 1 november 2010 om 21:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
|
![]() Citaat:
Op basis van uw posts hier schat ik het tussen de 85 en 95. Indien ge wilt wil ik gerust eens langskomen en de test samen met u opnieuw doen en eens zien waar we uitkomen.
![]() |
![]() |
#108 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Die ruwe schatting is wel heel ruw. Dat is net alsof ge zout zeggen "Ik ben tussen de 1m70 en 2m50 groot." Mensen met een laag IQ hechten daar inderdaad best niet te veel waarde aan. Good for you.
![]() |
![]() |
#109 | |
|
![]() Citaat:
Doe ik niet, het staat zwart op wit hier op dit forum dat ge in een instelling hebt gezeten. Nope, staat hier ook zwart op wit. Ik zoek het wel even op als ik wat meer tijd heb.
![]() |
![]() |
#110 | ||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
En ook nog Citaat:
Deze posts is ook 'interessant' om een inzicht te krijgen in de geest van de man: http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=345 En dit: Citaat:
Niet min.
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 2 november 2010 om 07:37. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gij zult niet liegen.
Citaat:
Citaat:
Ook heb ik nooit medicijnen geslikt. Wel ben ik 12 jaar in behandeling geweest. Overigens heb ik het hele probleem waar ik toen mee worstelde zelf op moeten lossen. En de psychiaters diende daarvoor als een klankbord. Intellectueel had ik er echter weinig aan omdat ze niets van mijn atoomtheorie begrepen en dat ook niet wilde. Ze konden ook niet zeggen wat ik dan mankeerde. Veel later moest ik via de dokter horen ( toen ik er mee stopte ) dat ik volgens de (laatste) student-psychiater neurotisch was. Oké: ook niet erg bijzonder zou ik zeggen. Maar vooruit: toch wat. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ging alleen op regelmatige tijden, ik geloof één keer in de week of maand, dat weet ik niet meer, naar de psychiater voor een gesprek van een uur of half uur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Integendeel staat zoiets meestal in de weg. Mensen die veel geleerd hebben zitten vast aan hun eigen geleerdheid en kunnen niet meer open staan voor iets nieuws. Mijn ervaring is dat juist de zogenaamde "domme" mensen nog het meest intelligent reageren. Want ze zijn nog open en eerlijk. Citaat:
Dat te denken is al heel erg dom. Citaat:
Mensen met een hoog IQ weten dat een intelligentie test zeer beperkt is. Zo is bekend dat ook Einstein bijvoorbeeld op school niet veel presteerde. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Namelijk dat de microkosmos geen dood mechaniek is volgens de wetenschap, maar een eeuwig Gods Rijk. ATOMEN BESTAAN UIT RUIMTESCHEPEN Atomen bestaan uit ruimteschepen waarin triljoenen super-intelligente microwezens wonen en in de verre toekomst gaan wij ook zelf het heelal volbouwen met ruimteschepen. ONEINDIGE REEKS VAN STEEDS HOGERE CULTUREN Atomen bestaan uit ruimteschepen, waarin microwezens wonen, die ook weer uit (hoger ontwikkelde) atomen bestaan, die uit (nog veel hoger ontwikkelde) ruimteschepen bestaan, enz enz enz ... als een oneindige reeks van steeds hogere culturen. HEELAL UIT LEVENDE WEZENS. Het hele heelal is dus eigenlijk uit levende wezens opgebouwd. Het heelal is niet alleen maar een dood mechaniek wat de wetenschap ons wijs wil maken, maar het heelal is in wezen een levend heelal uit levende wezens opgebouwd en ook door levende wezens opgebouwd. GOD Het heelal is eigenlijk GOD zelf als de eenheid van een oneindig aantal microwezens. Lees de nieuwe bijbel over gods eeuwig en oneindig rijk in de microkosmos. http://home.kpn.nl/wegge168/Frame-nederlands.html http://www.vrijeforums.com/ hartelijke groeten van harriechristus |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
|
![]() Graag gedaan.
(hoewel ge geen flauw benul hebt wat dit voor u betekent)
![]() |
#117 | |
|
![]() Citaat:
Er is een verschil tussen open staan voor goed onderbouwde stellingen en deze waar duidelijk fouten in zitten. Er is een verschil tussen open staan voor mensen kritiek aanvaarden en deze die kritiek als 'dom' labelen. Er is een verschil tussen iemand geloven met een geloofwaardig verleden en iemand met een psychiatrisch verleden.
![]() |
![]() |
#118 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Want het is wel zeer vreemd als mensen menen dat de ziel niet bestaat en dat er toch zoiets als psychiaters bestaan. Blijkbaar om je de illusie een ziel te hebben te ontnemen. Wie is er dan gek? Ik of de psychiaters? Overigens heb ik ook zelf door een psychiater op de TV horen vertellen dat je wel gek moet zijn om naar een psychiater te gaan. (Hij zou het zelf nooit doen.) En daarmede bedoelde hij dan dat als je nog niet gek bent, dat je daar dan wel gek wordt gemaakt. Oké: dat wist ik dan allang en heb me al die tijd best vermaakt. En zo vermaak ik me nu met ene Alboreto, een brave burgerman, zo van het soort der psychiaters. Het lult maar wat en weet geen verschil tussen de voor- en de achterkant.... ![]() Laatst gewijzigd door harriechristus : 2 november 2010 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
|
![]() Dat vroeg Napoleon onlangs ook aan zijn verpleegster
![]()
![]() |
#120 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Napoleon is allang dood, maar harriechristus leeft.
En psychiaters zijn zelf krankzinnig, namelijk gespleten omdat ze zelf niet weten wat een ziel is. Zij verwarren die met de hersenen. Aldus bestuderen ze hun patiënten alsof deze robotten zouden zijn om te kijken of er ergens een draadje los zit ( nog steeds een gezegde bij het domme volk ) en dan denken ze dat ze door medicijnen iemand beter kunnen maken. Ze geven echter zelf toe dat dat nog nooit gelukt is. Dommer kan het niet. |
![]() |
![]() |