![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#241 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dus wat denk je dan van Mo de Pedo Himself? Ik ken geen enkel voorbeeld van oude vlamingen van 53 die kinderen van 8.5 (wij tellen in zonnejaren) huwden. En de rest van zijn (zelfveroorzaakte) weduwkes varieerden ook maar van 17 tot vooraan in de dertig hoor. Dat ouwe snoeperke kende er wel wat van zo te zien.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#242 |
|
Banneling
|
Als Mo dan toch een nobody is in de islam, waarom maken moslims dan zo veel tamtam bij een cartoontje? Hebben ze geen zin voor humor?
|
|
|
|
|
#243 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Van christenen wordt zeker niet verondersteld dat ze het voorbeeld van Vangheluwe gaan volgen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#244 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#245 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
zodat ze zouden inzien dat de islam hen niks te bieden heeft?
|
|
#246 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wat is dat nu voor een kutredenering?
|
|
|
#247 |
|
Banneling
|
Zeg meiske vangheluwe wordt hier niet aanbeden zulle.
|
|
|
|
|
#248 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Onze voorouders zijn absoluut geen pedofielen. Laatst gewijzigd door grimbergen : 1 november 2010 om 20:34. |
|
|
|
|
|
#249 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#250 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#251 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoe komt het dan dat er zoveel vrouwen de islam aanhangen?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
#252 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Dus ja ik kots op het christelijk geloof, op het katholiek geloof, het joodse geloof, de islam, enz... Dus neen, ik heb er geen respect voor. Ik kan geen respect of begrip opbrengen voor dingen die niet bestaan. Voor mijn part loopt Vangheluwe rond met een crusifix in zijn aarsopening of veegt Mohammed zijn bilspleet af met een hoofddoek, al dan niet naar Mekka gericht...ik lig er niet wakker van. Als dat met het vingertje naar anderen wijzen is volgens jou, so be it! Maar ik zie niet in wat daar hypocriet aan is ? Wat wel hypocriet is , is het feit dat de islam "kinderbruidjes" blijkbaar normaal vind ,maar wel hardleers afgeeft op de mislijkmakende praktijken van bv een Vangheluwe. En ja er zijn katholieke/christelijke mannen die hun vrouw aftroeven. Dat doen ze meestal met een stuk in hun kraag. Moslims ranselen hun vrouw af in naam van Allah, zelf zitten ze er uiteraard voor niks tussen. Das pas hypocriet zijn en met het vingertje naar een ander wijzen men beste!
|
|
|
#253 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat respect is behoorlijk relatief. Het is een terreur regime door de mannelijke moslims. Veroveren door angst aan te jagen. |
|
|
|
|
|
#254 |
|
Minister-President
|
onder "zachte" dwang misschien?
|
|
#255 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Dan moet jij kokhalzend door het leven. Citaat:
Zelfs in de zogenaamde islamitische landen is er ophef, indien zo'n huwelijk voltrokken wordt. |
||
|
|
|
|
#256 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#257 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Misschien volgens jullie omdat vrouwen zwakke wezens zijn. Volgens mij eerder omdat ze gedwongen worden in de zwakke positie te zitten.
|
|
|
#258 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Cdude : 1 november 2010 om 20:59. |
|
|
|
|
|
#259 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik zeg duidelijk dat ik op religie en geloof kots. Voor de mensen zelf heb ik respect. Maar dat respect heeft wel zijn grenzen. Dus als ze afkomen met " dit moet omwille van mijn geloof" ,dan hou ik daar inderdaad geen rekening mee.
|
|
|
#260 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Hoe kan je dan verlangen dat ik daarvoor respect opbreng als zij nog geen respect voor hun eigen hebben. Want alles ten dienste stellen van de man en de familie-eer is echt geen greintje zelfrespect hebben.
|