![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#321 | |||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De Wahabitische beweging, die momenteel de plak zwaait in Saoedi-Arabië was van in het begin een operatie van het Britse imperialisme, later overgenomen door de VS. In het kader van "the great game" kwam het erop aan, verdeeldheid te zaaien onder de moslims, het Ottomaanse kalifaat te vernietigen, en de Ottomaanse gebieden onder Britse koloniale heerschappij te brengen, eventueel met wat brokstukken voor junior partner / concurrent Frankrijk. Sindsdien hebben de Wahabieten hun Angelsaksische meesters steeds loyaal gediend. Ze hebben de leerstellingen van de islam vervalst en verminkt, ze hebben hun best gedaan om spirituele en bevrijdende stromingen in de islam de nek om te wringen, zij hebben de bevolking murw geslagen en Amerikaanse en Europese bezettingstroepen in de islamitische landen gebracht. Wat de profeet (salla allahu 3alayhi wa salam) en 3A2isha (radhi allahu 3anha) betreft, er is helemaal geen consensus over welke leeftijd 3A2isha had bij haar huwelijk. Feit is dat hij een zeer diepe waardering voor haar had, en dat zij een heel sterke vrouw was die heel veel gezag en invloed onder de moslims had. De geschiedenis van de islam is een geschiedenis van heel sterke vrouwen, een geschiedenis die heel mooi wordt beschreven in het ontroerend mooie boek "Loin de Médine" van Assia Djebar.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
|
|
|
|
#322 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Pas op, volgens artisjok mag je niet lezen wat er geschreven staat. Koran 65:4. En indien gij twijfelt aangaande diegenen uwer vrouwen, die geen menstruatie meer verwachten, haar (wacht) periode is drie maanden, hetzelfde geldt ook voor degenen die haar menstruatie nog niet hebben gehad. En de wachtperiode voor de zwangeren duurt tot zij verlost zijn. En degenen die God vrezen, zal Hij van het nodige voorzien door Zijn gebod.
|
|
|
#323 | ||
|
|
Citaat:
U bent biseksueel, niet? Zou dat niet de reden zijn waarom u geen greintje respect hebt voor gelovigen?
|
|
|
|
#324 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik neem aan dat je hem toch op z'n minst gesproken hebt?
|
|
|
#325 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#326 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#327 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Artisjok, Filsoof en Andy zullen uw laatste opmerking ongetwijfeld heel erg apprecieren. |
|
|
|
|
|
#328 | ||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat er voor jou jouw manier van leven is en voor mij de mijne.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
|
|
|
|
#329 |
|
Banneling
|
Wie denk jij wel te zijn om mij verbieden iemand te beoordelen op basis van haar oeverloos islamofiel gelul?
Laatst gewijzigd door Sunny : 1 november 2010 om 22:03. |
|
|
|
|
#330 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Ik ben bisexueel omdat ik er van geniet. Wat dit met geloof te maken heeft snap ik zelf nie goe. Misschien kan jij het wat meer uitleggen? Inderdaad , haar dochter mag en kan dragen wat ze wil. Maar eerst pagina's vol zitten lullen dat haar dochtertje bij de Chiro is omdat het samenspelen met de andere kindjes zo belangrijk is , om dan wat later te zeggen dat haar dochter 17 jaar is.
|
|
|
#331 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
#332 | ||
|
|
Citaat:
Citaat:
Koran 65:4. En indien gij twijfelt aangaande diegenen uwer vrouwen, die geen menstruatie meer verwachten, haar (wacht) periode is drie maanden, hetzelfde geldt ook voor degenen die haar menstruatie nog niet hebben gehad. En de wachtperiode voor de zwangeren duurt tot zij verlost zijn. En degenen die God vrezen, zal Hij van het nodige voorzien door Zijn gebod.
|
|
|
#333 | |
|
Banneling
|
Citaat:
de vraag De vraag "wat is er belangrijker? Samenspelen? Of de hoofddoek?" is niet alleen een vraag voor degenen die een hoofddoek willen dragen; of een hoofddoek verplichten.je citaat Het belangrijkste is dat ze hun hoofddoek thuis mogen laten van hun moslimouders zodat ze samen kunnen spelen. Als dat echt niet kan omdat jij en hun moslimouders religieuse eisen prioritair vinden, dan moeten ze maar een Allah-scoutsclub oprichten waar die sexueel geobsedeerde kindjes onder toezicht samen kunnen spelen Je weet maar nooit dat door ravoterij het hoofddoekje wegvliegt : dan heb je ten minste geen ongelovige kaffers in de buurt die de naaktheid van het kind zo maar kunnen zien.de link. http://forum.politics.be/showthread....17#post5065417 Jij bent wel een van de weinigen die een antwoord gaf. Het is dan ook een moeilijke vraag. |
|
|
|
|
|
#334 | ||
|
|
Citaat:
Verder, u vergat het vraagteken te lezen.
|
|
|
|
#335 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#336 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Inderdaad , dit is jouw manier van leven en ik heb de mijne. Maar leg mij nu eens uit waarom ik begrip en respect moet hebben voor iemand met een hoofddoek of iemand met een kruisje rond zijn/haar nek, als jullie geen begrip of respect kunnen hebben voor iemand die niet gelooft, iemand die grapt en lacht met god en Mohammed? waar is jullie begrip en respect?
|
|
|
#337 |
|
Minister-President
|
Sugar , ik wacht nog op een antwoord op mijn vraag.
|
|
#338 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Hier heb ik geen oorspronkelijke brontekst, geen kennis van het Arabisch en een vertaling in het Nederlands waarvan ik geeneens weet wie ze opstelde. Afgaande op Kallikles posts lijkt de interpretatie/vertaling van die tekst me zelfs hoogst dubieus. Maar om daar absoluut zeker van te zijn, en dus om daarover een eigen mening te kunnen geven, zou ik het Arabisch en de Koran moeten beheersen. En wellicht nog een resem aan hadith, specifieke verhalen, uitdrukkingen,... Sta me toe op te merken dat ik niet over die kennis beschik en ook niet van plan ben die te verwerven. Zoals ik je al eerder zei: de islam interesseert me (helaas) niet. De kennis die die interesse zou kunnen ontsteken ontbreekt. Wat ik wel lees in uw posts, is dat die kennis en diepere interesse ook bij u, Sunny en een resem zelfverklaarde islamologen ontbreekt. Dat is niet erg. Hou er gewoon rekening mee.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 1 november 2010 om 22:12. |
|
|
|
|
|
#339 | ||||||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat: