![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#781 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Die realiteit heeft verschillende negatieve aspecten (waaronder de massale werkloosheid bij een deel van de migranten of de duidelijke verrechtsing van een deel van de samenleving bijvoorbeeld) en aan die negatieve aspecten moet keihard gewerkt worden. Er is geen andere keuze. Een monoculturele samenleving is in een geglobaliseerde wereld niet maakbaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#782 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#783 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De schade had beperkt kunnen worden indien de achterbakse linkse kerk de moed had gehad om bepaalde multiculturele problemen onder ogen te zien. Maar dat heeft ze altijd geweigerd en blijft ze halsstarrig weigeren. Ze blijft liever schieten op de booschapper of zich schuilen achter haar afgezaagde verwijten van monocultuur. Het valt op dat de linkse kerk ook nooit de moed heeft om de migratieregels in monoculturele islamitische maatschappijen naderbij de bekijken. Je mag ervan op aan dat multicultos de migratie van 1 miljoen joden, of 1 miljoen Vlamingen, of 1 miljoen Amerikanen naar Palestina op alles behalve multicultureel gejuich gaan onthalen. Gaat het in richting Afrika, dan krijgen ze galopstoten over kolonialisme. Hetgeen veel zegt over hoe die multiculzeik eigenlijk enkel de linkse agenda dient. Laatst gewijzigd door Sunny : 2 november 2010 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#784 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#785 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het hen UITKOMT zijn ze allemaal moslim hoor. als ik "hen" vervang door wat jij er van maakt wordt het Als het degenen, die zeggen dat ze moslim zijn als het "hen" uitkomt, UITKOMT zijn ze allemaal moslim hoor. Daar is niets tegen in te brengen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#786 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() multicul kan perfect werken eenmaal we godsdiensten weggegooid hebben. Zolang er mensen zijn zichzelf volgooien met haat en angst voor alles wat niet in hun kraam past zal het inderdaad onmogelijk zijn om naast elkaar te leven.
![]() |
#787 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in dat geval gaat het niet over multi-cultuur, maar gewoon over multi-etnisch, en daar kan niemand iets op tegen hebben. (behalve de linkiewinkie dierenbeschermers waarschijnlijk. Waarom ijveren voor het behoud van de Siberische tijger en de variant erop in Mongolie, als je bij de mensensoort streeft naar één grote smeltkroes?).
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#788 | ||||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Als je daarbij de verplichtingen van de islam niet volgt of ingaat tegen de koran, of er een andere interpretatie op nahoudt, dan zal je voor sommige moslims een slechte moslim zijn, maar voor jezelf blijf je natuurlijk moslim. Vandaar ook de verschillende interpretaties en stromingen binnen de islam en de spanningen tussen bijvoorbeeld Shiieten en Soenieten. De vraag of je een beroemde ster bent (of Napoleon) hangt niet of of je dat gelooft of niet. Je bent Napoleon of je bent dat niet en je bent een ster of je bent dat niet. Dat gaat niet om wat je gelooft maar om wat is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#789 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Iemand die zegt dat hij een moslim is, kan daarover liegen. Ik denk dat vrijwel iedereen het zal eens zijn met deze beschrijving op http://nl.wikipedia.org/wiki/Moslim Jij ook Artisjok? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#790 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als ik mij niet vergis, verdient Ministe van Agitatie zijn boterham in de linkse multiculindustrie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#791 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
dat is geen slechte redenering, kan er idd wat afstand genomen worden van die overgevoeligheid hieromtrent.
![]() |
![]() |
#792 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zoek de gemene deler of zijn zij het niet goed uitleggen? ![]() Laatst gewijzigd door Cdude : 2 november 2010 om 13:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#793 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zal zelf wel schrijven wat ik bedoel. Ik neem er aanstoot aan als u dat in mijn plaats doet.
In uw lijstje staan interessante voorstellen maar ook stupiditeiten. Ik haal er uit wat ik interessant vind en wat mijns inziens kan bijdragen aan het oplossen van (een deel van) de problemen:
Ik zou sommigen anders verwoorden, hier en daar hoort wat uitleg bij, maar de kern zit erin vervat: meer opleiding, een tewerkstellingsbeleid, meer mogelijkheden tot sociaal contact en uitwisseling en serieuze ingrepen in de infrastructuur en op het gebied van urbanisme. Het zou veel helpen, ja en het zou tegelijkertijd onze economie een stevige impuls geven.
![]() |
![]() |
#794 | |||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Raar genoeg gebruikt men dit niet om mensen te bepalen die "geloven" in religieuze sprookjes. Dat komt waarschijnlijk nog. Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#795 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"In dat geval gaat het niet over multi-religieus/levensbeschouwing maar gewoon over multi-cultureel en daar kan niemand iets op tegen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#796 |
Banneling
|
![]() St- Amadeus = zottenhuis in Antwerpen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#797 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een moslim (Arabisch: مسلم, moeslim, Perzisch: مسلمان, Turks: Müslüman) is letterlijk: iemand die zich overgeeft, waarbij gedoeld wordt op de overgave aan God (Arabisch: الله, Allah). "Moslim" kan dus ook in een bredere context gebruikt worden. Meestal wordt met een moslim een aanhanger van de islam bedoeld, ook hier in dit artikel.Hiermee ga ik akkoord. Maar wie beschouw je als iemand die een aanhanger is van de islam? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#798 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#799 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#800 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() -
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 2 november 2010 om 13:58. |
![]() |
![]() |