Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 november 2010, 22:38   #361
420yeahbaby
Eur. Commissievoorzitter

420yeahbaby's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pølle Bekijk bericht
Nu nog beter. Ter wille van de veiligheid van de kids moeten de ouders nu ook het fruit van hun jongelingen voorsnijden.

Wat was dat van die valhelmcultuur?
Dat is hoogstwaarschijnlijk de cultuur bekeken vanuit een dronken aap.
Oud 3 november 2010, 09:24   #362
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Het was toch een metalen staaf die altijd in je tas zat?
Ja, maar ik gebruik graag mijn omgeving, die staaf was maar voor noodgevallen. Er is altijd wel een stevige muur, vuilbak of stoel in de buurt.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 november 2010, 09:42   #363
Bovenbuur
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ja, maar ik gebruik graag mijn omgeving, die staaf was maar voor noodgevallen. Er is altijd wel een stevige muur, vuilbak of stoel in de buurt.
Wat ik zei dus, bedankt voor het bevestigen van het beeld dat mensen die een wapen bij hebben ook daadwerkelijk plannen hebben om te gaan vechten. Zo worden die messen natuurlijk meteen verboden.
Oud 3 november 2010, 10:59   #364
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur Bekijk bericht
Wat ik zei dus, bedankt voor het bevestigen van het beeld dat mensen die een wapen bij hebben ook daadwerkelijk plannen hebben om te gaan vechten. Zo worden die messen natuurlijk meteen verboden.
Hoe kom je daar nu bij, ik zeg gewoon dat als je wil vechten er altijd wel een wapen in de buurt is, en dat je het dus niet hoeft mee te sleuren... Dat ik dingen bijheb die als wapen kunnen gebruikt worden hoeft niet te zeggen dat ik wil gaan vechten en bovendien ook nog een wapen zal gebruiken.

Er is gewoon een verschil tussen voorbereid zijn en het niet zijn, ik ben ook het soort mens dat een nood hamer met gordel doorsnijder bij zich heeft, zijn brandblusser controleert en kijkt of iets niet potentieel gevaarlijk is.

Ik heb er geen probleem mee dat iemand een knipmes bijheeft in mijn geval gaat het om een zwitsers zakmes, als tooltje voor allerhande problemen op te lossen. moest ik de intentie hebben iemand om zeep te willen helpen of toe te takelen, dan is er andere hardware op de markt die meer schade aanricht.

Telkens ik het een keer vergeet mee te nemen, kom ik wel in een situatie terecht waarin ik zeg, shit heb ik dat mes thuis laten liggen. Als de linkse moraalridders dat morgen gaan verbieden moet ik met een zware schroevendraaier gaan rondzeulen, waar je overigens ook iemand mee kunt neersteken.
Oud 3 november 2010, 11:00   #365
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
Leuke vriendenkring ...
Ze kunnen ne perfect normale mens ver drijven, met hun psychologische en fysische terreur op sommige scholen. Eigenlijk mogen we blij zijn dat er niet meer accidenten gebeuren.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be