![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1061 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Tja zij bedoeld dat anders he, daarom dat haar vragen niet beantwoord kunnen worden.
Zij bedoeld dus school en studeren zijn het belangrijkste, dus hoofddoek moet kunnen omdat studeren belangrijk is en je dat niemand mag ontzeggen voor een hoofddoek. Zeg je hoofddoek is belangrijk dan bedoel je dat ze met hoofddoek binnen mogen in scholen; Hoe je het keert of draait je kan niet antwoorden op haar vraagstelling, wat je ook antwoord het komt allemaal op hetzelfde neer.
|
|
|
#1062 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1063 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Voor mij mogen ze gerust onder dat tafellaken blijven zitten indien ze dit zelf echt willen,dat laatste betwijfel ik wel wat !!!
|
|
|
#1064 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Humo: Heel wat West-Europese moslima’s beweren dat ze vrijwillig een hoofddoek dragen, omdat hun godsdienst dat voorschrijft. Djavann: Verreweg de meeste jonge vrouwen die hier een hoofddoek dragen, doen dat omdat ze onder druk worden gezet: door hun ouders, door hun broers, door hun man. Die constante druk wordt zwaar onderschat, vind ik. In Frankrijk komt daar stilaan wat verandering in, na een aantal beklijvende tv-reportages waarin jonge moslimmeisjes durfden te getuigen over de slagen, de beledigingen en zelfs de verkrachtingen die ze hadden ondergaan omdat ze weigerden de hoofddoek te dragen. “Het klopt dat een minderheid vrijwillig voor de hoofddoek kiest en zegt: ‘De sluier is mijn cultuur. De sluier is mijn vrijheid.’ Maar een minderheid van de jongeren kiest er ook vrijwillig voor om heroïne te spuiten. Moeten we dat dan ook tolereren, of zelfs goedkeuren? Wat een kromme redenering! Ik kan slavernij toch niet goedkeuren omdat er een paar mensen zijn die zeggen dat ze vrijwillig slaaf willen worden? Ik noem die heel kleine minderheid van vrijwillige hoofddoekdragers kapo’s (de term die werd gebruikt voor de kampbewaarders van de nazi-concentratiekampen, red.) Die kapo’s zijn gerecupereerd door de islamisten – dat gevaar wordt in West-Europa permanent onderschat.” “Het is ook een fabeltje dat de sluier vrouwen beschermt. Ondanks de sluiers richten verkrachting en prostitutie echte verwoestingen aan in moslimlanden; pedofilie is er wijdverbreid, want er is geen enkele wet die kinderen beschermt. Vrouwen die beweren dat ze dankzij de sluier vrij zijn, zouden misschien eens een kijkje moeten gaan nemen in Afganistan”. Chadortt Djavann http://dutch.faithfreedom.org/2010/0...-voor-vrouwen/ ---------------------------------------- och! het is toch maar een lapje stof nietwaar! Van mij geen medewerking aan deze vorm van slavernij.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#1065 | ||||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Dat een schoolreglement niet in strijd mag zijn met de wet en "hogere" regelgeving staat in het Vlaams onderwijsdecreet. Citaat:
Mijn kinderen hebben geen elitaire scholen nodig. Aangezien die elitaire scholen niet "de meeste scholen" zijn zal jij je stelling moeten herzien. Citaat:
|
||||
|
|
|
|
|
#1066 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1067 | |||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Mijn kinderen droegen een schooluniform, is er een WET die een schooluniform verplicht? nee toch? (maar ik moest dan ook maar één schoolreglement ondertekenen en geen verschillende....). Citaat:
Citaat:
ja. en dan? Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|||||
|
|
|
|
|
#1068 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Zie je dit ook als "zij zijn echt waar voor de vermomming van hun lichaam" |
|
|
|
|
|
|
#1069 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wat is voor u het belangrijkste? Dat ze studeren met hoofddoek of dat ze niet studeren of werken omdat ze de hoofddoek niet mogen dragen"? Dit is een voorbeeld van een duidelijke vraag waar een antwoord op is.http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=1009 |
|
|
|
|
|
|
#1070 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Sterkte Hoomer!
|
|
|
|
|
#1071 | |
|
|
Citaat:
Zonder regels is er chaos en ik kan niet tegen chaos, ik kies dus vastbesloten dat iedereen de regels moet volgen zoals ze zijn, geen uitzonderingen.
|
|
|
|
#1072 | |||||
|
Banneling
|
Ik schreef
Er is dus inderdaad geen wet die hoofddoeken verbiedt.Jij vulde aan met. op scholen.Je gaat dus akkoord dat er geen wet is die hoofddoeken verbiedt. Citaat:
Citaat:
. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||
|
|
|
|
|
#1073 | |
|
|
Zedig is saai
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#1074 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is voor jou belangrijker. Bedankt om je mening te willen uiten. |
|
|
|
|
|
|
#1075 | ||||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
||||
|
|
|
|
|
#1076 | |
|
|
Nee, hij kiest voor het naleven van de reglementen. Er is geen enkele reden waarom er geen school kan zijn waar dit wel kan.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
|
|
|
|
|
#1077 | |
|
|
Citaat:
"Dat ze niet studeren of werken" is gewoon hun keuze, het gevolg van een eerdere keuze nml. het niet willen volgen van het reglement.
|
|
|
|
#1078 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1079 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoomer is groot en sterk!
|
|
|
|
|
#1080 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|