![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
In jouw ogen niet... in die van velen wel. En dan moet men niet klagen dat er vooroordelen ontstaan. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() De toenemende idiotie, hoeveelheid pseudo's en regelneukers zorgt ervoor dat ik mij terugtrek uit deze draad.
Ik hoop dat er iets erg met bepaalden onder jullie gebeurt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Pretenderen de leernichten, de manwijven en de travestieten met pluimen in hun gat dan dan? Ik dacht het niet. De organisatoren van die parades pretenderen inderdaad op te komen voor alle holebi's, dus niet alleen voor de discrete, maar ook voor de flamboyante. Dat de media dan vooral oog hebben voor de speciaalste gevallen, kan je de organisaties niet kwalijk nemen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen, dat wil ik niet betalen. Ik wil wel iemand met een levensbedreigende ziekte betalen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() Mijn gezond verstand schreeuwt dat dit een psychische aandoening is...
Ik persoonlijk kan totaal niet begrijpen dan mannen/vrouwen zich laten verminken om als een soort frankenstein door het leven te gaan omwille van het bezit van enkele geslachtskenmerkende features.. Laat ons eerlijk zijn, veel transexuelen zijn zo herkenbaar als een kwak ketchup op een witte bloese...het naadloos transformeren naar een ander geslacht is blijkbaar een onmogelijke droom.. Mijn mening, de ultieme beslissing laat ik over aan de échte experts..p.s. omtrend de tussenkomsten van de ziekenkas lig ik niet wakker...die paar tientallen , weliswaar zéér dure operaties, maken het verschil niet.. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Iedereen is in orde! Pedofielen zijn in orde, ze hebben een gezonde liefde die niet in de gangbare patronen past. Zo ook necrofielen.
Gespleten persoonlijkheid? Geen probleem! Ze hebben gewoon een persoonlijkheidspatroon dat niet in onze gangbare patronen past. Dokters die zulke mensen als gevaarlijk bestempelen, moeten we gaan aanklagen wegens gespleten persoonlijkheid-fobie! Zelfmoordterroristen worden ook zo hard aangepakt! Ze willen gewoon de liefde en zorg van euthanasie met iedereen delen. Mensen die opkomen tegen zulke euthanasieverspreiders, moeten we gaan aanklagen wegens thanatofobie! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het de gayparades altijd verweten dat ze de integratie en aanvaarding van homosexualiteit hebben bemoeilijkt en uitgesteld door direct een hoop onwetende mensen met de meest stereotiepe extravante exessen van de homocultuur te confronteren.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
Over hoeveel patienten denk je dat het gaat, jaarlijks? En heb je eigenlijk een idee wat een herceptin+chemo kost, bvb, inclusief nazorg?
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Dat is nu juist het probleem. Wat een politieke manifestatie zou moeten zijn, wordt "gekaapt" door mensen die in maar één ding geïnteresseerd zijn: zichzelf in de kijker plaatsen. Eigenlijk zeggen die mensen: "aanvaard ons!"; terzelfdertijd leggen ze de aanvaardingsdrempel door hun extreme gedrag zo hoog dat veel mensen zich afkeren. Hetzelfde zie je ook met andere "gematigde" groepen: extreem-rechts, moslims, etc. Als die zich niet openlijk distantiëren van nazi's en shariah for Belgium-aanhangers zijn ze een gemakkelijk doelwit voor hun tegenstanders. That's how it works. Misschien dat je het liever anders zou zien, maar de realiteit is wat ze is en je kunt dat maar beter incalculeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
maar vooral zielig
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
of hoe logica in sommige middens compleet uit het oog verloren wordt.
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Citaat:
Ten tweede vind ik het interessant dat je de vergelijking maakt met moslims. Als ik jouw redenering volg, dan mogen moslims het suikerfeest liefst niet en plein public vieren, geen hoofddoeken dragen, liefst af en toe wat pinten binnen kappen (toch al de autochtone medeburger kijkt) enzovoort. Allemaal omdat er veel mensen rondlopen die niet omkunnen met diversiteit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Even een laatste iets:
Ik deed wat jullie doen, maar expliciet. Zeggen dat men weigert te betalen als die mensen weigeren met zichzelf als ziek te bestempelen, is evenzeer die mensen iets erg toewensen indien ze met je van mening durven verschillen. |
![]() |
![]() |