![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het gaat hier ook om de Paus, een grote gek die ook werkelijk heel veel te zeggen heeft in deze wereld en die de mensen maar blijven aanbidden. * KNIP * hartelijke groeten van harriechristus Laatst gewijzigd door Arnold Layne : 3 november 2010 om 10:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helaas, dat is van mijn zes jaar geleden als je de raids om de offerblokken open te breken niet meeteld.
Alleszins, jezus is niet gestenigd door de Joden maar gekruisigd door de Romeinen. Wil dat zeggen dat Jezus een opstandeling was tegen de Romeinse overlords? Ik denk van wel, misschien zelfs een separatist.
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hij was een 'koning der joden', een christus, een van de vele die mislukt zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Minister-President
|
![]() Dat zeiden ze van de Antwerpse Ring ook ...
![]() |
#25 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook ik vergeef je, mits je je voortaan ijverig in mijn atoomtheorie verdiept. Citaat:
Citaat:
Ja; de Joden hadden groot gelijk dat ze die gluiperige Jezus grepen en hem overleverde aan de Romeinen. Die had zijn verdiende loon. ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oké: de Vlamingen zijn niet zo goed in het vooruit zien.
Maar vooruit: een mens kan zich in het voorspellen altijd vergissen. Stel dat de bewoonde planeten zich op een gemiddelde afstand van 1000 lichtjaar in het heelal bevinden. En dat we dan nog gemiddeld eveneens 1000 jaar nodig hebben om tot een ruimtevaartcultuur te geraken. En wel zo dat we tegen die tijd met lichtsnelheid kunnen reizen. Dan gaat het over 2000 jaar al beginnen met het elkander bezoeken. Maar hoe de zonnen en planeten in korte tijd al tot volledige ruimteschepen omgebouwd zullen kunnen worden, dat is mij niet duidelijk. Dat zal toch wel echt miljarden jaren gaan duren alvorens die zonnen zijn uitgedoofd om er iets mee te doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar enfin: het is in ieder geval wel tot de hemelen opgestegen en spreekt de mensen wel tot de verbeelding. Aldus is het een aardig doekje voor het bloeden geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#29 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En aangezien een zon en ster zeker miljarden jaren kan branden zal het nog heel lang duren voor het heelal een volledige ruimtevaartcultuur is. DE TOEKOMST VAN HET HEELAL 1 - we kunnen nu al naar de maan en we sturen al ruimtevaarttuigen het heelal in naar andere planeten voor onderzoek. 2 - er draaien al ruimteschepen om de aarde waarin mensen werken en wonen. 3 - er zijn al plannen en ideeën om later de maan en mars te gaan bewonen. 4 - over duizenden jaren zullen we vast wel veel grotere ruimteschepen kunnen bouwen en over miljoenen jaren met hele kolonies naar andere sterren kunnen reizen. (Let wel: als het ons niet lukt, zal het ongetwijfeld wel aan andere beschavingen in het heelal gelukkig, want het is onwaarschijnlijk dat wij de enige levende wezens in het heelal zouden zijn.) 5 - we zullen ook wel vroeg of laat contact maken met andere bewoonde planeten (wordt al naarstig naar gezocht). 6 - bij andere sterren zullen we op den lange duur bewoonbare planeten vinden. En we zullen al die bewoonbare planeten gaan koloniseren, dus volledig gaan bewonen en gebruiken. 7 - we zullen er ons aan wennen om constant in vrij zwevende en vrij reizende ruimteschepen te wonen. 8 - en op de hele lange duur van bil- tril- en kwadriljoenen jaren zullen we ook alle materie aan zonnen en planeten opruimen (als de zonnen op den duur uitgebrand zullen zijn) en omzetten in ruimteschepen tot een vrije ruimtevaartcultuur. 9 - Dan zullen we al die ruimteschepen ten slotte in de vorm van macro-atomen bouwen, dus als een herhaling van de microkosmos, maar dan in het groot. 10 - En daaruit zal zich weer een zogenaamde OERKNAL* ontwikkelen als begin van een nieuw macro-heelal. Niet alleen uit ons heelal, maar tezamen met 10^57 andere heelallen. 11 - En de macro-atomen uit die oerknal zullen zich samentrekken tot enorme macro-stofwolken, waaruit zich macrozonnen en -planeten zullen samentrekken. 12 - en op sommige van die macro-planeten zal het mogelijk zijn bij gunstige omstandigheden weer opnieuw leven, dwz macroleven te ontwikkelen, dus door ons die dan als verder geëvolueerde wezens=microwezens in die macrowezens zullen leven en die zullen opbouwen en besturen. 13 - Dat macroleven zal door ons verder ontwikkeld worden tot denkende wezens: macroreuzen, die op een goede dag ruimteschepen gaan bouwen, enz enz enz |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zou het zo doorgaan als het tot nu toe is gegaan, dan zal het aantal mensen zelfs astronomisch worden. Bovendien zijn er ook nog meer bewoonde planeten in het heelal dan alleen wij. En er zijn genoeg sterren om heel veel ruimteschepen te bouwen. Alleen ons heelal is veel te klein voor een gelijkwaardig macro-heelal. WE HEBBEN 10 TOT DE MACHT 57 ANDERE HEELALLEN NODIG. En in een vergelijkbaar macro-heelal hebben we uiteraard net zo veel macro-atomen nodig als er nu atomen in ons heelal zijn. Het aantal atomen in ons heelal is ongeveer 10 tot de macht 80 ( In de zon zitten ongeveer 10 tot de macht 57 atomen en het heelal telt ongeveer 10 tot de macht 23 sterren, dus dat maakt 10 tot de macht 80 atomen ) Dat wil zeggen dat we ongeveer 10 tot de macht 80 gedeeld door 10 tot de macht 23 = 10 tot de macht 57 heelal-eilanden nodig hebben om een toekomstig macro-heelal te bouwen. ( ik noem ons bekende heelal uit de Big Bang een heelal-eiland ) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vraag me af hoe het mogelijk is dat iemand zo gebrainwashed/overtuigd kan zijn in dingen die totaal niet aan de orde zijn.
Tegen dat er ooit iemand op de maan woont bvb ben jij allang dood. Iets teveel StarTrek gezien? |
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Blij weer eens een positief persoon te ontmoeten. De wereld zit er vol mee..... ![]() |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nog geen bewijs, maar wel een voorlopige uitleg.
Dat wil zeggen: je moet eerst goed weten hoe mijn atoomtheorie in elkaar zit voor je de logische argumenten en het bewijs zou kunnen begrijpen. Laatst gewijzigd door harriechristus : 3 november 2010 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daar heeft mijn visie over de werkelijkheid nu eens niks mee te zien. Ik lees meer 'filosofische' werken (wel die naar mijn smaak uiteraard) dan jij denkt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge stelt: Citaat:
Als ge daarvan vertrekt zijn er 10^25 universa nodig om een macro-universum te maken.
![]() |
![]() |
#39 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dan is er nog de zwaartekracht: 100 000G. Kom binnen een paar duizend kilometer van een witte dwerg en je bent platter dan een dubbeltje. ![]() Laatst gewijzigd door Dionysus : 3 november 2010 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Je zit nog aan je eigen ik vast. |
|||