![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1201 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geniet maar verder van je "grote gelijk"! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1202 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() leuk! de leraar aardrijkskunde in peniskoker en op de eerste rij zitten dan de hoofddoekjes allemaal bij mekaar?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#1203 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben tegen een katholiek onderwijs dat gesubsidieerd wordt door de overheid. (met geld van ieder van ons)Je kan jezelf natuurlijk wijsmaken dat het "katholiek" puur een verpakking is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het openlaten van wagendeuren wordt ook als 'uitlokken van misdaad' beschouwd..ik beschouw het uitdrukkelijk etaleren van politieke, sexuele of religieuze voorkeuren als 'het uitlokken van discriminatie en racisme' |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1205 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom heb je trouwens iets tegen de subsidiering van islamonderwijs als die de eindtermen volledig volgen en niet frauderen zoals in Nederland gewoonlijk het geval is in die scholen.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 3 november 2010 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1206 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo? Ik zeg toch juist van wel?!
Citaat:
Artisjok heeft geen probleem met peniskokers in de klas. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En niet te luid na 22 uur 's avonds. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1208 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De overheid stuurt, bepaalt en controleert die inhoud...alleen de verpakking is nog van de katholieken.. Wat mij betreft mag het katholiek onderwijs ' genationaliseerd' worden..ik lig daar niet van wakker |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1209 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nu wordt het 'het uitlokken van discriminatie en racisme'. Dit vraagt een woordje uitleg. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1210 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1211 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Bedoeld u nu echt dat u er geen probleem mee zou hebben als de leraar van uw dochter voor de klas moest staan met alleen maar een peniskoker?
![]() |
#1212 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb iets tegen het subsidiëren van onderwijs verbonden aan een religie omdat dit niet de taak is van de seculiere overheid; en omdat ik tegen elke vorm van segregatie ben. Vergeet niet de link voor de studie waarop jij je baseert voor : tot hiertoe is de kwaliteit van het katholieke onderwijs nog steeds stukken beter dan het meeste staatsonderwijs. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1213 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1214 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als er geen wetten overtreden worden, zie ik het probleem niet. Je kan dit niet onzinnig of zinnig noemen. Wat is de (on)zin van make-up? een das? piercings? een mantelpakje? Laatst gewijzigd door artisjok : 3 november 2010 om 19:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1215 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het probleem zit em eerder in het kunnen toegeven dat de eigen redeneringen nergens op slaan... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1216 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb op een katholieke school gezeten. Het is niet omdat het een beetje gemoderniseerd werd, en omdat men maar half zo veel over Christus en God spreekt dat het enkel verpakking is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1217 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die oude bok, daar heeft hij dus "respect voor"! Iets meer respect dan, maar allee... Daar valt niet mee rond de pot te draaien, Artisjok. Zo'n kerel verdient geen enkel respect, dat is een schande. De vele zaken uit en door de islam die wij hier onaanvaarbaar, zelfs schandalig en achterlijk vinden,... dat is eigenlijk allemaal ok want "cultuurgebonden"??? Naar mijn gevoel komt daar niet veel "cultuur" bij kijken! Dat soort "cultuur" moeten we hier absoluut buitenhouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1218 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Arti ik zeg dit niet graag maar dit is erover hoor, zoek hulp.
![]() |
#1219 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1220 |
Banneling
|
![]() |